Ellerini sedyedeki yeşil ve kanlı bezin üstünde gezdirmeye başlayınca kardeşim olduğunu sandığım kişi kıpırdanmaya başlamıştı.
Manyak " sshh.Korkmana gerek yokki , hayvanlar ölümden korkmaz " demişti.Bu söz sadece o manyağa olan nefretimi bir kat daha arttırmıştı.
Örtüyü yukardan aşağı doğru hafifçe indirmeye başlayınca o manyağın belkide kendince sanat dediği bir manzarayla karşılaşmıştım.
Orda yatan kişi kardeşimdi fakat saçları kazınmış , yüzüne biçimsizce makyaj yapılmış ve gözleriyle kulaklarının arasından kan damlar bir vaziyetteydi.Fakat kan durmuyordu.Kulaklarının altına bakınca kafasının yanlarına takılmış iki jilet parçası görmüştüm.Jiletler sedyeye sabitti ve kardeşim her hareket ettiğinde kulaklarını kesiyordu.
O kadar kötü olmuştumki kardeşime yapılan bu kötülüğü artık yalvarmaya başlamakla durdura bileceğimi düşünmüştüm.Doktora acıyla ve yalvarır bir şekilde bakmaya başlamıştım.
Doktor bana baktı ve "sanırım köpeğim biraz rahatsız , bakıyım hala havlaya biliyor mu" dedi ve ağzımdaki bantı yarıya kadar çıkarttı.Ona yalvarmaya başladım ve neden bunları yaptığını sorunca " köpeğim sağlıklıymış bir sorunu yok " dedi ve bantı tekrar ağzıma kapattı.
Ona tekrar bağırmaya çalıştım fakat ağzıma kapattığı bant yüzünden yine konuşamıyordum.Kardeşimin yanına gitti , üstündeki bezi tamamen kaldırdı ve parmaklarına dokunup " ama tırnakların çok uzamış , dur hemen geliyorum , bunları kesmemiz lazım " demişti.
Ne yapacağını anlarmışcasına sandalyeye bağlıyken yerimde zıplamaya , oraya buraya sallanmaya başlamıştım.Beni gormezden gelip normal boyutta bir makası eline almış ve kardeşimin yanında gelip makası kardeşimin parmaklarına dayamıstı.Kesmeye çalışıyor fakat kesemiyor sadece kardeşimin parmaklarına zarar veriyordu.
Ben yerimde durmuyordum bağırmaya ve şu sandalyeden kurtularak kardeşime yardım etmeye çalışıyordum.Birden sinirlendi ve can çekişen kardeşime " tırnaklarını kesmessen böyle olur işte bak" dedi ve duvarda asılı duran bahçe bakasına doğru yöneldi.
Kardeşim acıyla kıvranırken bende onun kadar onun için acı çekiyor sandalyeden kurtularak kardeşimi kurtarmak için yerimde durmuyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
Horror"Tekrar ayak seslerini duymaya başladım ve geldim diye bir ses duydum.Keşke ikimizde ona o an saldırabilsek diye dua ediyorduk.Birden kapağı açtı ve elindeki sopayla bize sayısız kere vurmaya başladı. Kafama aldıgım darbeler yüzünden bilincimi kaybe...