Nasılsın?

461 155 5
                                    

Nasılsın? Gerçi sen bana gerçekleri soylemezdin değil mi? Iyisindir belki. Gercekten iyisindir? Bilmiyorum iste en çokta bu üzüyor beni. Nasıl olduğunu dahi bilmiyorum. Iyisindir umarım. Elimden saaadece ummak ve herzaman ki gibi beklemek geliyor. Yine bos yere beklemek. Cok saçma biliyorum ama unutamıyorum iste. Bir türlü şu soktugum aklımdan çıkmıyorsun ışte. Sevseydin keske beni. Sahi hic mi sevmedin beni. Biraz bile mi? Yalandan da olsa "seni seviyorum" deseydin keske. Hala diyebilirsin çünkü cok ihtiyacım var yalanlarına. Sen hiç bir yalana inanmak istedin mi? Ben istedim biliyormusun? Ondan sana inandım ya. Ondan seni bekledim ya kaç ay boyunca. Ondan gercekleri soylediklerinde kulaklarımı tıkadım ya. Umrunda mı bunlar? Umrundamıyım ben? Hayır değilim biliyorum. Keske bilmeseydim. Yada keşke sevseydin, gercekten sevebilseydin beni. Onlara baktığın gibi banada baksaydın. Beni de opseydin. Benimlede konuşsaydın onlarla konuştuğun gibi ama sende biliyorsun arada çok fark olacaktı. Eger biz olabilseydik onlarla olduğundan daha farklı olacaktık. Mesela ben seni gercekten sevecektim. Ben bir menfaat beklemeyecektim. keske sevseydin iste keske sen ve ben degilde biz olsaydık. Olamazdik demi olamadikda neyse kendine ve orosbuna iyi bak benide düşünme bilirsin alışkınım ben.

Seni Seviyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin