Mutsuzumm

88 55 0
                                    

Seni hayallerim dışında gördüğümde kalbim duracak gibi oluyordu normalde düşük olan çenem sen yakınlarda olunca veya uzaktan görününce tutuluveriyordu. öylesine bütünleşmiştim ki seninle o şaçının güzel renginde birini dahi uzaktan görsem sen sanıyordum onu. Düşlerimde arada evli oluyorduk. çok sık değil sadece haftada bir kuruyordum bu evlilik hayalini ne de olsa yaşımız genç değil mi? eğlenelim gezelim önce. evliyken de bir kızımız vardı düşlerimde senin yanında saçları benim yatmayan inatçı saçlarım gibi bana benzetiyordu insanlar ama aslında senin kokunu almıştı üç yaşındaydı ama büyüyünce çok can yakacaktı belliydi. o doğduğunda bile aşkımız bitmemişti onu omuzlarına alıyor benim de belime sariliyordun sokaklarda. yüzlerimizde anlamsız bir gülümsemeyle dolaşıyorduk. Hiç bir zaman olmayacak bir romantiklikte yaşıyorduk sevgimizi düşlerimde. arada çok sigara içiyordum sonra öksürünce kızıyordun bana ama sen de yakıyordun ardından bir tane ben "sen niye içiyorsun o zaman" dediğimde "ben az içiyorum zaten" diye yapıştırıyordun cevabını. Sonrada "sana hesap mı verecegim?" diye kıroluğunu da ortaya kokuyordun. Güzeldi hayal kurmak simdilerde mi? Hayal kuramaz hale geldim. Yani hem hayatta hemde hayaller de mutlu olamıyorum. Her türlü mutsuzum yani.

Seni Seviyorum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin