1

354 24 1
                                    

"Harry...şunu artık bırakabilir misin?"
Kadının sesine omuz silken genç adam kazanı karıştırmaya devam etti.

"Neden?"
Sorduğu soruya karşılık kıvırcık saçlı genç kadın duraksadı. Buna neden engel olmak istediğini bilmiyordu. Saçlarını geriye attı ve dudaklarını araladı.

"Çünkü tehlikeli."

"Güvenli olan ve yaptığım birşey söyle."
Harrye karşı durgunlaşırken dağınık saçlı arkadaşı sırıttı ve tezgahta doğramak üzere ejderha bacağı aradı. Onu izlerken kendini buldu.

Karşısındaki,en iyi arkadaşıydı. Zorlu günler geçirmişler,toparlanmışlar,
mesleklerini icra ediyordular. 20 gibi genç bir yaşta ikisi de çokça şey başarmıştı.

Kendisi,Sihir Bakanlığında mevkisi oldukça söz geçiriyordu. Birkaç davayla ilgileniyor,gününü hayalini gerçekleştirme uğrunda önemli adımlar atıyordu. Gün geçtikçe bu hayal olmaktan çıkıp bir gerçeğe dönüşüyordu.Muggle doğumlu olduğu yüzünden hiç olmayan büyücü kasasını da oluşturmuş doldurmaya başlamıştı.

Bu arkadaşı için de geçerliydi. Adamın kopuk gece ilişkileri vardı ama diğer her konuda aynı sayılırdılar. Zaten zengin olan arkadaşı kasasını daha da genişletmiş,buluşları ile adından seçilmiş çocuktan daha çok bir mucit olarak bahsedilir olmuştu. Iksir alanında şifa ve zehirleriyle, KSKS alanında da yarattığı kalkanları ve oluşturduğu rünleri ile ünlüydü. Her defasında bunları damarında akan her bir kanın hanesine,alnındaki ize borçlu olduğunu dile getirirdi ama Hermione bunun tam tersini iddia etmekten geri adım atmayacaktı. Zekiydi ve bunu bilmesi gerekirdi. Harry birçok kişiye göre egoistin tekiydi fakat aslı oldukça farklıydı.

"Neden iksir ile KSKS alanını birleştirip,kendine yeni bir alan yarattın?"
Kızın sorusuyla değişen konuya karşı omzunu silkti.

"Zevk alıyorum..ve tabii ödemem gereken borçlar var."
Hermione gözlerini büyüttü.

"Bilmiyordum."
Harry kaşlarını havalandırdı ve kadına döndü. Dudaklarının kenarı kıvrıldı ve küçük bir kahkaha attı.

"Hayır,Mione. Öyle birşey değil. Övünmeyi severim ve çalışmadan ölebileceğim kadar para kasamda var,bilirsin"

"O zaman ne borcundan bahsediyorsun?"
Kızın kafası karışmış bir sekilde ona baktığını görünce söz aldı

"İksir alanını Snape için,Karanlık Sanatlara Karşı Savunma alanını ise Remus için istedim. Snape'in iksir alanında ilerleme gibi hedefleri vardı..tabii bunlar için yıllara ihtiyacı vardı. O yılları çekip aldım"
Kadına döndü ve ekledi.
"Anneme takıntılı olmasından hoşlanmıyorum ama onun için baktığı son gözler büyük başarılar görecek"

Harry'in kazanı karıştırmaya geri dönmesi ve bu sefer daha sert bir şekilde karıştırmasıyla Remus konusunu açmadı. Snape'i ikisi de seviyor değildi ama belirgin bir saygıları vardı. Ne de olsa onlara büyük iyiliği dokunmuştu. Ama bu iyilikler onlara çektirdiklerinin yanında bir hiçti.

Remus ise hem sevgi hem de saygı duydukları biriydi. Ölümlerin en yakıcı tarafı şüphesiz Harry için,Remustu. Babasından ve annesinden kalan son çapulcu,son anıydı. Genç kadın,Remusa ait bir kitapla karşılaşmalarından hatırladığı takdirde en büyük hayali Karanlık Sanatlara Karşı  Savunmaydı. Oğluna bırakmış notlar arasında Remusun yarım kalan hayalleriyle sabahında Harry önce FYBS'lerine girmek için  randevu  sonra bırakmış olduğu iksir dersini aldı.

''Harry Potter kimdi diyecekler,Unutulacaksın"
Harry umrunda olmadığını belirtirken ayaklarıyla ritim tuttu.

"Dürüst ol,Herm. Ne sormak istiyorsun?''

Between DimensionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin