''Hangi aileye uygun olarak davranayım,ağabeyim?"
Harry kıkırdayan kıza sırıtırken omzularını silkti. Kıvırcık saçlı kız yanındaki sandalyede oturuyordu ve Harry kolunu kızın omzuna doğru attı."Ağabeyine yakışır şekilde davran.."
"Ağabeyim yukarıda konuşulan konuyu yasak olmasına rağmen dinliyor. Ornek aldığımın pek doğru hareketleri de olduğu söylenemez."
Dedi ve başını arkasındaki kola yaslandı.
"Üstelik ağabeyim bir Malfoya resmen kur yapıyor!"Harry kıkırdayarak kızı taklit edip başını geriye götürdü.
"Bir davamız var,canım kardeşim.""Davamız bahane Malfoy Şahane.."
Kıza karşı gözlerini devirirken her masayla sıra sıra konuşması biten sarışın kız onlara doğru yaklaştı."Bakıyorum keyifleriniz yerinde!"
Hermione başıyla onay verdi ve söz aldı."Sizin içinse baya yorucu olmalı."
Sarışın kız sandalyesine yerleşirken saçlarını geriye doğru attı ve gülümsedi."Bazı fedakarlıkları yapmayı seviyorum,diyelim. Üstelik oturup vakit kaybetmek bana göre değil."
Harry kaşlarını çattı ve kıza yüzünü döndü."Üzerimize alınmalı mıyız?"
Sarışın kız kibar bir gülümsemeyle başını onaylamaz bir şekilde salladı."Ah,hayır öyle demek istemedim. Siz buraya fazla yabancısınız. Fakat ben değilim."
"Üstünlüğünüzün nedeni ne?"
Sarışın kız yüzündeki gülümsemeyi kaybederken tek kaşını kaldırdı."Anlayamadım?''
"Konuşma yapmanız,her masaya yaklaşımız...Bir Lider olduğunuz apaçık ortada."
"Kuzenleriniz size anlatmış olmalı."
Harry ses tonundaki kırılmayı es geçemedi ve bu öfkeyi Harley'e bağladı. Bildiği kadarıyla birbirinden pek haz etmiyorlardı. Bunu fırsata çevirdi."Dinlemeyi sevdiğim söylenemez."
Sarışın kız sandalyeye yaslanırken kıvırcık saçlı kız kaşlarını havalandırdı. Harry'in yeşillikleri bir tuhaf görünmüştü ona."Dinlediğiniz kişiler ile alakası olabilir mi?"
Harry omuzlarını silkerken dudaklarini büzdü."Olabilir..Özellikle O bir Muggle'sa dinleyebileceğimi sanmıyorum."
Daisy'in belli ki hoşuna giden bu sözlerle Hermione bu manzaraya ne kadar dayanabileceğini bilmiyordu."Nefreten ötesini seziyorum. Yanılıyor muyum?''
"Aslına bakarsan-"
Sözünü kesen Hermione'nin sandalyesini çekmesiydi. Ayaklanan kız ikiliye bakınırken söz aldı."Müsaadeniz olursa ben kuzenlerimle olacağım,siz keyfinize bakın."
Harry başıyla onaylarken Hermione Harley'in oturduğu masaya doğru ilerledi."Galiba kardeşiniz biraz hassas.."
Harry ona katıldığını belirtirken dudaklarını araladı."Merhametli,demek daha uygun olur. Ne de olsa bir zamanlar benim katlandığım onun arkadas olarak gördüğü komşulara sahiptik."
Daisy tek kaşını kaldırdı."Muggle'lar arasında mı yaşadınız?"
"Ailem Gri Ittifaktandı. Çoğu herkes buna tarafsızlık der ama bana kalsa orta yol bu ittifaktan geçiyor. Her ne kadar kehanette ikizler geçmese de bizimkiler doğum günümüze karşı tedbir aldı. Bu tedbir de bizi gizlemeyi gerektiriyordu. Amcam James ve eşi dışında bizi bilen kimse de yoktu. Bir de Black ve Lupin vardı. Regulusla da Harley de önemli günlerde gorusebiliyorduk. Eh,herkes her gün bizi görmek için Muggle'lara katlanamazdı. Onların o iğrenç kibirleri,gereksiz ozguvenleri mide bulandırıcıydı."
Daisy başını onaylarcasina sallarken dudaklarını araladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Between Dimensions
General FictionGeçmişin kanlı izlerinden ayrılamayan Harry Potter,kendi gerçekliğinden vazgeçip başka bir gerçeklikte başka bir Harry'in hayatını kurtarma peşinde düşer. Yanında en yakını Hermione Granger vardır. Genç kadının tek amacı savaşta kaybettiği sevgilis...