13

28 8 15
                                    

"Harry..."
Sağına dönerken uzun süre sessiz kaldığını fark etti. Ona seslenen kızıl saçlı endişeli göründü.

"Dersten sonra bir tuhaflaştın."
Harleyin yanında çocuk kızıl saçlıya kıkırdayarak katıldı.

"Derste çok mu normaldi?"
Regulus aldığı uyarı dolu bakışlara aldırmadan ısırdığı elmaya ara verip doğruldu. Hermione,Harry ve Harleyle beraber ağacın altında gölü izlemekten sıkılmıştı.

"Yakınımızda kimse yok,iyi bir görünüm de bırakıyoruz."
Sahte bir sırıtışla çocuğa döndü.
"Şimdi neyin nesi olduğunu anlat-"

"Regulus!"
Kızılin uyarmasına aldırmış görünmüyordu. Arkasındaki ağaca yaslanırken karşısındaki kıvırcık saçlı kız söz aldı.

"Regulus haklı,Harry. Geyik yoktu ve daha kötüsü artık Patronusun kendinsin. Kulağa saçma geliyor ama elinde kılıç kafanda taç takılıyken patronusların görüntüsü gibi buğuluydun. Bu imkansız. Snape müdüre yetiştirmek için dersi bile yarıda bıraktı. Işin büyüklüğünü sen düşün."
Harry elini gözlerinin önüne indirirken ofladı ve dudaklarını araladı.

"Gördüğüm Snape ile aramda olan bir yılandı. Ilkeldi ama bir yılandı."
Harley çatık kaşları arasında söz aldı.

"Biz bir yılan görmedik. Snape üzerine doğru gelirken araya girenin senin görünümündü."
Kızıl saçlarını geriye doğru atarken ekledi.
"Her birimiz bunu araştırmalıyız.'

"O vakit size kolaylıklar dilerim. Ben kendi ödevlerimle mutluyum"
Regulus Harleyin yanındaki yerinden kalkarken elleriyle üzerini düzeltip üçlüden ayrıldı.

"Ona aldırmayın. Uyum sağlamaya çalışıyor."
Dedi ve gözleri yeşilliklere dikilirken ekledi.
"Annem seninle görüşmek istedi,Harry. Konu bariz.."

Dağınık saçlı çocuk bu sefer daha kuvvetli bir şekilde iç geçirirken dudaklarını birbirine bastırdı.
"Dikkat çekmemeliydim."

"Bende dikkat çekmeliydim."
Harry Hermione'e dönerken kızın bakışlarının dikildiği yere bakınmadı bile. Elbette birkaç adım uzaklarındaki kızıl çocuk arkadaşlarıyla orada olmalıydı.

"Alex'in dikkatini çekmeni yeğlerim."
Kıvırcık saçlı kız gözlerini devirirken dudaklarını araladı.

"O kitap karıştırmaktan başka birşey yapmayan biri."
Harry tek kaşını kaldırarak kıza dönerken söz aldı.

"Tanıdık geldi."
Harrye karşı gözlerini büyüttü.

"Sadece kitap okumayı severim. Her an her yerde okumam."

"Tabii.."
Harry kafasını bu sefer tamamen kıza çevirirken ekledi.
"Bende hem bana yardımcı olmanı hem de Weasleyin dikkatini çekmene yarayacak birşey var."

Hermione kaşlarını çatarken gözlerini kıstı. Yanındaki arkadaşına merakla dönerken Harry ayaklandı ve ayaklanırken söz aldı.

"Güneş doğar doğmaz binamın önüne gel."

~

"Sert kitap."
Siyahi çocuk sırıtırken koltukta oturmuş olana gözlerini dikti.

"Ama bize davrandığın kadar değil.''
Harry kitabın kapağını kapatıp çocuğa dönerken kaşlarını çattı. Siyahi çocuk ona dönene karşı sırıtarak ekledi.
"Bunun neresi doğru?"

"Giriş çıkış saatleri sorulan bir safkanım,bunun neresi doğru?"
Harry duruşunu düzeltirken gözlerini kaşıdı.

"Beni hemen kabul etmenizi zaten  beklemiyordum'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Between DimensionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin