"Hermione!"
Harry cisimlendiği ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kalan son enerjisiyle bağırdı. Elini saçlarına daldırırken işe yaramayan iz sürme büyüsünü iptal etti. Saniyeler önce cisimlendiği ormanda birkaç adım sonra hissettiği ile gerisine döndü. Çalıların olduğu kısımdan gelen hışırtıya karşı Harry asasını doğrulttu. Dudakları her an lanet fırlatmak için aralıyken ortaya çıkan ile kaşlarını çattı.
"Sakin ol,sadece birkaç daha fazla asa.''
James sözlerini bitirirken gülümsedi ve arkasındaki ikiliyle beraber ekledi.
"Şimdi ne yapmamız gerektiğini söyle.""Hermione...boyut değiştiren sadece ben değildim. Arkadaşımla beraberdik ve onun evime-Black evine dönmesi gerekirdi. Aklımdan çıkmış olduğuna inanamıyorum!"
Remus asasını sallarken çocuğa döndü."Kızın adı Hermione..?"
Harry birkaç ağacı geçip arkalarına bakınırken yanıtladı."O işlemez. Ikimiz de ölüyüz."
Rahatlıkla söylenen sözlere karşı Sirius ürpermesine engel olamadı."Telaş etme,bulacağız arkadaşını"
Dedi ve ekledi.
"Remus bir kurdun yardımına şu an çok ihtiyacımız var.""Denedim,dönüşemiyorum."
Aramalarına devam eden dörtlünün içinden Sirius bağırdı."Ona ait birşey var mı,koklayıp bulabilirim-Lanet olası yılanlar!"
Harry ardından duyduğu tıslama ile elini havaya kaldırdı. Bu Siriusu dondururken Harry birkaç metre uzaklığı birkaç saniyede aştı.''Ona zarar verme"
Durmadan yılana doğru diz çökerken diğerleri de onlara doğru gelmişti. James yılana eğilmiş çocuğa bakınırken Remus Siriusu eski haline getirecek büyüyü fısıldadı."Benim olanı bulun."
"Bu büyük bir emir. Emir verdiğinin altını çizerim. Dilimizden konuşanı bulmak zor kibar olanı bulmaksa daha da zor"
Harry yılanın gideceği yönü eliyle kesti ve yılanın öfkeyle dişlerini eline geçirmesini dert etmedi. Boşta kalan elleriyle gözlüklerini çıkardı ve tekrar söz aldı."Benim Olanı Getir Dedim. Yüzyıllardır Beklediğinize Karşı Böyle Bir Cüret.."
"Getiriliyor,Lord"
"O bir an önce burada olacak!"
Harry yüksek ve öfkeli bir sesle tıslarken ikili birkaç adım uzaklaştı. James de daha sonra uzaklaştı çünkü ormanda ne kadar çok yılan varsa onlara doğru geliyordu. Çevrelerini saran binlerce yılanla Harry ayaklandı. Kızıl gözleriyle etrafına bakılırken çevik bir hareketle sağına döndü. Gördüğüyle hızla birkaç adım atarken basmak üzere olduğu yılanlar yolundan hızla çekildi.Yılanların üstünde gelen kızın kucağına aldı ve kızın boynun ısırıklarla dolu olduğunu gördü. Yılanlara gözünü dikerken içlerinden biri söz aldı.
"Zehrimiz ona şifadır. Uyuşturuldu,efendim"
Harry topuğunun tersiyle döndü ve bırakmış olduğu üçlüye döndü. Kızıl gözlerini Remusun üzerine atılmakya niyetli gruba dikti."Dokunma. "
Tıslamasada yılanlar onu anlamış göründü ve geriye çekildi bu Harry'in üzerindeki merakı aktarırken kucağındaki kızla cisimlendi.~
"Dinlenmelisin."
Duyduğu sesle arkasını dönerken gördüğü kızıl saçlarla yüzündeki gülümsemeyi büyüttü."Düşünceniz için teşekkür ederim ama fazla uyuyan biri değilim"
Mutfaktaki dolabı açan adam ince bir şekilde hıhladı."Boyut değiştirdin,yaralısın ve baktırmıyorsun bile"
Adama karşı hızlıca dudaklarını araladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Between Dimensions
Fiction généraleGeçmişin kanlı izlerinden ayrılamayan Harry Potter,kendi gerçekliğinden vazgeçip başka bir gerçeklikte başka bir Harry'in hayatını kurtarma peşinde düşer. Yanında en yakını Hermione Granger vardır. Genç kadının tek amacı savaşta kaybettiği sevgilis...