Selam! Hikayenin gidişatı hakkında sizlere bir kaç şey duyuracağım:
Öncelikle, artık ben yokum biliyorsunuz ki. Hikayeyi "Kehanet Tanrıları Yıldızlar" yönetiyor ve bu döngüde 2 farklı senaryo oluşturdular, sizin için.
~
• Sınıfta 'genel' olarak size sorular soracağım. Sizde bu sorulara topluca bazı cevaplar vereceksiniz. Eğer verdiğiniz cevap doğruysa, bir diğer bölümde beladan kaçınıyorsunuz ve başınıza olumsuz durumlar gelmiyor. Eğer verdiğiniz cevap yanlışsa, bir sonraki bölümde, o cevap üzerinden devam ediyor ve kaderinize kötü bir olay işleniyor.
O yüzden dikkatli davranmanız gerek ve düşünürek haraket etmelisiniz.~
• 3 günde 1 bölüm atacağım. (Çok iyi haber)
~
• Karakterlerimiz insan dışı varlıklar olacak ve bu sizin istediğiniz özellikler olacak ama Tanrılar size istediği gibi bir mevki yükleyebilir.
Örneğin; Bir imparatoriçe olabilir, bir peri olabilirsiniz ama aynı zamanda Tanrılar isterse, bir kölede olabilirsiniz.
~
• Bu diyarda çiğnenmemesi gereken bir konu var:
"Eğer bu diyara ait birini öldürürseniz veya buna teşebbüs ederseniz, Tanrıçalar sizi cezalandırır veya mühürler.
Bu ceza; olaya, zamana, mekana ve kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir.
O yüzden bu konu hakkında net bir şey söyleyemem. "
~
• Siz Tanrılardan üstün olamazsınız.
~
• Hepinizin kıyafetlerini bizzat ben ayarlayacağım.
~
• Bu sezon Erva büyük rol oynayacak çünkü bu diyarda olanları CIA Agency'e aktarmakta. Artık 'Boyutsallık' olayını sadece biz bilmiyoruz.
~
Bu arada, ilk baştaki bölüm kapağında ki kişiye dikkat edin.
Çizimi yer alan karakterimiz, "Zaman Bekçisi."GÖRÜŞMEK ÜZERE!
İYİ ŞANSLAR... 🍀🍀🍀🍀🍀🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rectangle
Randombenim bilinc altim -_- siniftakilerin hayalleri ve mutantlasmis halleri 👍