_Bu Kısım "Mısır Macerası'nın" Ön Bölümüdür._
İyi okumalar ➵✮
(Ay Lordu) Yuhas:
Bizim Sınıfta Ama Kim Olduğu Bilinmeyen Ay Varisi:
(Zamanı Geldiğinde Varisin Hanginiz Olduğunu Açıklayacağım :))
Yuhas: Varisim, beni duyuyor musun?
X: Sen... Sen Ay Lordu olmalısın.
Yuhas: Doğru tahmin ✅.
X: Seni bekliyordum, hiç bir zaman yüzünü göremesem de, sesin ile huzuru buluyordum. Ve hâlâ daha...
Yuhas: Bu; Lord ve onun Varisin de olması gereken bir bağ.
X: Anlıyorum, peki neden şimdi yüzünü göstermeye karar verdin? Yada şöyle sorayım; neden bunca zamandır bana yüzünü göstermiyordun?
Yuhas: Denge için, basit bir denge.
X: Açıkçası bu çok üzücüymüş. Böyle masmavi gözlerin olduğunu bilseydim, seni yüzünü göstermeye ikna ederdim.
Yuhas: Teşekkür ederim, seninde benden eksik kalır bir yanın yok sanki :).
X: CİDDEN Mİİİİ??
Yuhas: Hmhm.
Ay Işığı'nın misafirliği ile, ikili birbirine bakarak yansılama yaşattı.
Kutsanmış kederler, bizim kaderlerimiz.
Sözlerin seni ele geçirmesine izin verme, kanma bu rüzgâra. Kanmamalısın, beni burdan çıkarmalısın.
Bu gösteri; Meleklerin ölümünü değil, cennetini yazmalı. Seyirciler, inandıklarının peşinden koşmalı, koşmalı ki sahne arkası cinayet bir masal kitabının arasına kıvrıştırılsın.
Burası kocaman bir orman. Sadece nefes almak, güvende olduğumun habercisi.
Kırılan ön yargılara karşı bir silah değil, düşünce doğrultururum. Bir sonraki adımım, silah kabzasından daha keskin ve gürültülü çıkabilir böylece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rectangle
Aléatoirebenim bilinc altim -_- siniftakilerin hayalleri ve mutantlasmis halleri 👍