Bu okulda elbet müzik vardı. Aralanan kapıdan hafif melodiler geliyordu. O beyaz saf odada, notalar uçuşuyor ve etrafı sadece mükemmellik sarmalıyordu.
~
(Koyacağım video Wattpad'e yok. Bu nedenle hayal etmeniz için orjinal videonun kapak fotoğrafını koyacağım.)
(Beyza Doğuç'a ait bir video. Bana Ceyda'yı hatırlattığı için bu videoyu kullanmayı düşündüm<3)
~
Pianoyu çalan Ceyda adlı bir kızdı. Kiminin gözünde profesör, kiminin gözünde cerrah olan bu genç bayana, daha önce bu soru sorulmamıştı. Kendisi yerine başkaları cevaplıyordu.
Bir gün kendisine sordu;
"Ben ne istiyorum?"
'Öğretmenlik? Hukukçuluk? Polislik? Mimarlık? Yazar?...'
Hepsine cevabı net olarak 'Hayır'dı.
"Ben pianist olmak istiyorum."
~
Ne zaman boş zamanı olsa buraya gelir ve bişeyler çalardı. Bunun yanında keman ve gitar çalmaya da bayılırdı. Garip bir şekilde, hiç bir enstrüman eğitimi olmamasına rağmen harika çalıyordu. Kendi nasıl isterse onu çalıyordu. Ama bu yetenekten kimsenin haberi yoktu.
Çünkü bu okulun henüz bir sahibi yoktu. Ortaklıklar vardı ve okul öyle işliyordu. Bu ortaklardan biri de Ceyda'nın babasıydı. Kızına özel 'matematik' soruları çözmesi için bir oda yaptırmıştı.
Ceyda ise o odaya gizlice 'camdan' bir piano getirmiş, oraya dekorlarla düzenleyip, dizayn etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rectangle
De Todobenim bilinc altim -_- siniftakilerin hayalleri ve mutantlasmis halleri 👍