Yine birgün turuncu kırmızı güneş ışınları eşliğinde Jisung ve Minho eğlenceli vakitler geçiriyorlardı. Jisung hevesli hevesli anılarını anlatıyor Minho ise dikkatlice dinliyor,gülüyordu."Beni böyle odaklanarak dinlemen hoşuma gidiyor."
Minho'nun baştan beri olan gülümsemesi ile başını hafif yana yatırdı. Jisung o an hipnoz olmuş gibi yüzüne bakakaldı.
Gözleri,dudakları,yüz hatları,herşeyiyle Jisung için çok çekici birisiydi.
Aklına gelen fikir ile etrafındaki çiçeklere hızlıca göz gezdirdi ve aralarından bembeyaz yapraklarıyla çok güzel gözüken bir papatya kopartıp yavaşça Minho'nun kulağının arasına sıkıştırdı. O bunları yaparken Minho Jisung'un her hareketini izledi
Minho Jisung'a karşı tatlı bir poz vermesiyle Jisung gülümsedi. Çok seviyordu bu adamı. Çok.
Bir süre onun yüzünü inceledikten sonra konuştu.
"Gerçek olamayacak kadar güzelsin sen.."
Kıkırdadı Minho. Jisung Minho'nun kıkırdayışına bile hastaydı.
Minho bu sefer Jisung'un arkalarında ve biraz ulaşılması zor yerde olan kırmızı gülü gözüne kestirip onu almak için uzandı. Bu sırada Jisung ve Minho birbirine çok yakın olmuşlardı. Donup kaldı Jis. Minho'nun soğuk teniyle zıt olan sıcak nefeslerini boynunda hissedince bilinçsizce nefesini tuttu.
Minho gülü koparıp geri çekilirken onun haline baktı ve sırıttı. Gülü çevirip dikenlerin az olduğu bölgeyi dişleri arasına aldı. Jisung onu merakla izliyordu. Minho bu sefer çekici bir poz verdi. Jisung en samimi tepki olarak heyecanlandı.
"Vayy-.. Etkilendim doğrusu. Hehe..."
Saçmaladı birşeyler. Minho ciddiyetiyle ağzında ki gülü bir kenara koydu ve yüzünü onunkine yaklaştırmaya başladı. Jisung şaşırıp yüzünü geriye çekeceği sırada Minho onun omuzlarından tuttu. Jisung'un dudaklarında hissettiği nefeslerle gözlerini kapattı. Nefes alışverişleri düzensizleşiyordu.
Minho aniden geri çekilince sebepsizce bir boşluk hissetti Jisung. Gözlerini açıp onu kandıran Minho'nun gülüşünü kaşlarını çatarak izledi.
"Uf sende sürekli beni kandırıyorsun!"
Kaşlarını çatmasına rağmen onun gülüşü yüzünde gülümseme oluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor Menekşe 'Minsung
FanfictionJisung Minho'yu her günbatımı ve akşam vakitleri bahçesindeki hiç solmayan menekşelerin arasında otururken görüyordu. ~°💐