Středa
Právě píšu mým kamarádkám Minji a Eve jestli by s námi jely v pátek do Daegu.Nakonec jede jen Minji protože Eve chce být s Lukem, což chápu. Sdělila jsem Minji bližší info o výletu, a chystala se za mamkou. Dneska jdeme s Felixem na rodinnou večeři. Taťka dneska přijede z práce takže toho chceme využít, taky pro něj máme překvapení protože má za 3 dny narozeniny. Chceme to oslavit už dnes protože s Felixem jedeme v pátek do toho Daegu. Felix šel ještě vyzvednout dort s mojí mamkou, a já mezitím uklidila byt a teď se chystám.
Je neuvěřitelné co se za poslední půl rok stalo, jsem ráda že mám Lixe známé se od mala. Sice jsme nebyly přátelé, ale výdali jsme se dost často kvůli našim.
Po prázdninách jdeme na Vysokou, ale nebudeme s Felixem na stejné škole, což mě docela mrzí byla jsem zvyklá na to každodenní otravování, a vrážení do sebe na chodbách. Alespoň spolu bydlíme, což je to hlavní.
Dala jsem si na sebe poslední kus, což je řetízek, který jsem dostala od mamky a taťky k 16tým narozeninám. Akorát mi volal Felix že už pro mě jedou.
„ Podej mi to já to tam pověsím" vzal mi Lix z rukou balónek, který jsem chtěla pověsit na zeď. „ ještě bys mi tu spadla a vyvrtla si kotník" zakejval hlavou. „ děkuji zlato " řekla jsem. Všimla jsem si jak moje mamka něco šuškala mé tchýni, a dívala se s úsměvem na nás. „ Mami copak si to tu šuškáte?" Zvedla jsem obočí a usmála se. „ Ale nic na to si ještě mladá " odvětila mi „ tss" otočila jsem se a šla doupravit stůl.
Všichni jsme stáli za rohem aby nás taťka neviděl, a se zhasnutymi svetli jsme čekali na blonďáka až otevře dveře a vstoupí do domu.
Slyšeli jsme zámek a všichni se připravili. Taťka otevřel dveře a následně zavřel, popošel pár krůčků do chodby a my vyskočili zpoza rohu.
„ Překvapenííí " všichni jsme křikli. Mamka vystřelila konfety. „ Ježiši vy jste blázni " za naříkal taťka když vstoupil do obýváku a postřehl výzdobu.Bylo 23:47 když jsme opouštěli dům mého dětství a loučili se s našimi rodiči. „ Milujeme tě zlatíčko hned až dojedete domů, tak nám napiš" neručila mi mamka. Nasedli jsme do auta Felixovo rodičů a jely domů. V autě jsem ležela na felixově rameni, padala na mě únava z celého dne.
Otevřeli jsme hlavní dveře bytu, sundali boty atd. A mířili si to směr ložnice. „ Zlato půjdeme se spolu ještě vykoupat" houkla jsem na Felixe z obýváku. „ Jo ckj jen si odskočím"
Připravila jsem nám věci, napsala mamce že už jsme doma, a šla do koupelny. Po chvilince za mnou přišel Lix a oba jsme se ponořili do teplé až horké vody ve vaně. Ležela jsem na Felixově hrudi, a užívala si tento krásný moment. „ Moc tě miluju jahůdkk" šeptl mi do ucha. Usmála jsem se nad přezdívkou, říkal mi tak pořád. Teď už moc ne... „ Vždyť já tebe taky miluju yongbookie " usmála jsem se a líbla ho na tvář. „ Půjdeš semnou zítra pro ty papíry?" Zeptal se mě. Lix už jsi jde vyzvednout řidičák, už se toho nemůže dočkat celý týden o tom mluví. „ Ano lásko "*
Pátek 6:09Sakra kam jsem to jen dala, zanadávala jsem. „ Hann už jsi to našla?" Křikl na mě lix z ložnice. Aaa tady to je „ Jo mám to" sebrala jsem své oblíbené brýle, a šla s Lixem odnést věci do auta. Dnes jedeme do Daegu, strašně moc se těším konečně zase mezi kamarády.
Nastoupila jsem na místo spolujezdce, a vyrazili jsme k Minji domů. Vyzvedli jsme Minji a jely směr Daegu. S klukama se máme setkak u jednoho obchodu v Daegu, a pak pojedeme na hotel.
Cesta utekla rychle, teď stojíme před obchodem a čeká se už jen na Chana, jako vždy má zpoždění, ale veze Jase a toho jeho kamaráda, takže v tom není sám.
Když zaparkovalo černé suv před obchoďákem vystoupili tři mušketýři, Chan, Jase a ten jeho kamarád. „ zdar, to je dost že jste sem vůbec dorazili" pyskoval Lix. „ Čus, sry vůbec jsem nestíhal." Omluvil se Chan. „ Lidi tohle je Troye, můj kamarád, Troye tohle je Felix" ukázal na Lixe. „ Tamten vzadu co se mračí je Minho, a tohle" kývl na mě „ To je tady Felixova přítelkyně" Troye se na mě hluboce podíval a nakonec kývl. „ Tohle je Minji moje kamarádka" na rychlo jsem spustila. „ Ahoj" pozdravili. „ Lidi můžeme už jít do toho obchodu, zdravíte se tu už 15 minut" zamrmlal Minho. „ Náš Minho má hlad?" Uchechtl se Chan. Minho se na něj zamracil, a následně jsme se vydali dovnitř.
Ještě jsme ani nedorazili na hotel a už Jase stihl rozbít nějakou vazů vedle které procházel. „ Ty jseš kokot" začal se smát Lix, a hned jsme se k němu připojili. Jase zčervenal jak se bál.
Už jedeme na hotel, Jase si tu celou dobu stěžuje že je o 250kč míň. Za tu chvíli jsem si stihla všimnout, jak Minho pořád kouká mo Minji.
Dojeli jsme před hotel na kterým bylo napsáno Hotel Paradise a ohlásili se na recepci. „ Počkat jak jsou vlastně pokoje" zeptal se Troye. „ No máme za bukovaný 3 pokoje " ozve se Chan. „ Já budu s Hannah" oznámil Felix. „ to je nám jasný blbe " zakyve hlavou Jase. „ Já ti dám blbe" zamracil se Lix. „ Ticho kluci, už to mám vymyšlené, Felix a Hann, Minji s Minhem a Troyem, a Já s Jasem" rozhodne Chan. „ Minji tak hlavně opatrně" mrkla jsem na ní. Celá se zčervenala a koukla po Minhovi.
Každý jsme si zalezly do svých pokojů si vybalit a odpočinout. A sejdeme se za 2 hodiny dole na obědě.
„ Lixi všiml jsis toho taky?" Zeptala jsem se. „ Čeho zlato?"
„ Jak Minho pořád pokukuje po Minji " usmála jsem se. „ Jo taky jsem si toho všiml je to alfasamec no" rozesmáli jsme se.
Šly jsme se spolu vysprchovat, vybalili jsme si, a mířili si to na oběd za ostatními.
★Doufám že se kapitola líbila, mám s tímhle příběhem docela plány. Ještě u minulé kapitoli jsem přemýšlela jak tenhle příběh ukončit, ale dostala jsem nápad. Máte se ještě na co těšit. Nezapomeňte si přečíst můj další příběh.
ČTEŠ
I Hate You... No U Don't
Fanfictionenemies to lovers (víc v příběhu) Jedná se o fanfikci Příběh nemá urazit člena skz!! Je to jen pro zábavu.