Felix
Ráno jsem se probudil poměrně brzy. Hannah ještě spala. Chvíli jsem se díval jak sladce spí, je tak krásná.
Po nějaké době sledování mého koťátka při spánku jsem se zvedl z postele a šel si opláchnout obličej. Poté jsem nám šel udělat snídani.
K snídani jsem udělal toasty a k tomu zeleninu. Šel jsem do ložnice, abych vzbudil mojí princeznu. Když jsem vešel do ložnice moje jahůdka se už pomalu probouzela, přišel jsem k ní a dál jí pusinku na čelo a šeptal „ Dobré ráno kotě,pojď se nasnídat" usmála se na mě svým krásným úsměvem a zavěsila se mi za krk „ dobré ráno" šeptla na zpátek. Vyzvedl jsem si ji do náruče a šel s ní do kuchyně.
Hannah
Když jsme vešli do kuchyně na stole na nás čekala snídaně. Felix si sedl ke stolu a posadil mě na jeho klín. Začali jsme jíst.
„ volal mi Minho prý se staví s bangchanem a Jasem, jdou nám říct plány" oznámil mi. „ dobře už se těším, nejvíc na Minha " zaprovokovala jsem si. Felix si mě přitáhl blíž a držel mě za boky. „ Nezlob kotě" šeptl. Ah sakra bylo to tak hot, a najednou jsem měla ještě větší chuť ho víc provokovat. Líbal mě, dokud se neozval zvonek. Felix šel ke dveřím a pomocí stříbrného tlačítka se zeptal kdo tam je, byly to kluci. Zmáčkl druhé stříbrné tlačítko a tím pustil kluky nahoru.
Kluci vešly dovnitř pozdravili jsme a usadili se na gauč „ máte to tu útulný děti" sdělil Chan.
„, Jo je to tu pěkný" kývl Jase. Minho se bavil s Felixem. Šla jsem pro pití abych nabídla klukům, a začal mi vyzvánět mobil. Byla to Evelyn. Evelyn o našem vztahu ví viděli jsme se za tu dobu jen jednou, a celkově mezi sebou máme takoví divný vztah v poslední době. Zeptala se mě jestli bych mohla v úterý ( za dva dny) do kavárny, že potřebuje se mnou mluvit. Domluvili jsme se na čase 14:30 do kavárny která je blízko náměstí.
Položila jsem klukům pití na stůl, a usadila se vedle Felixe, bavili se už o tom co budeme dělat. „ Ne to je nahovno, radši někam kempovat " řekl Chan. „ Jo to bude lepší" řekl Felix. „ Bože jen ne kempovat" Jase.
Začali se tam dohadovat. „ Ticho" křikl Minho. „ ať to rozhodne Hannah " navrhl Felix. Ostatní kývly, a čekali co ze mě vypadne. „ pojedeme do daegu ubytujeme se na hotelu" navrhla jsem. „ a co tam " zeptal se Jase. „ budeme chodit na bazén a do klubu" řekl Minho. „ beru" Chan. „ ok" Jase. „ taky beru " Felix. „ Dobře to by bylo domluveno. „ Beru si ještě kamarádku abych tam měla holčičí podporu" oznámila jsem. Nikdo nic nenamítal.„ Tak a kdy se jede teda?" Zeptala jsem se. „ v pátek? " Navrhl Felix. „ jo to je dobré", všichni kývli.
„ odskočim si na záchod" oznámil Lix.
Chan šel na balkón si zakouřit. „ já už budu muset jít pak vám ještě napíšu, rád jsem vás navštívil" kývl. „ ahoj, vždy jsi vítán" usmála jsem se. Byly jsme tedy v jedné místnosti sami s Minhem, využila jsem situace a domluvila se s Minhem na Felixe.
Felix i Chan se vrátili k nám. „ Kam odešel Jase?" Zeptal se Chan. „ prej už musel idk" Minho. Chan jen kývl. Podívala jsem se na Minha on na mě a věděli jsme že 'akce' začíná. „ Máš pěknou rťenku, máš s ní výrazné oči" felix. „ Děkuju, za to tvoje oči nepotřebujou být výraznější už tak jím neodolám." Hannah. Felix obmotal ruku kolem mého pasu a přitáhl si mě na svůj klín. Prostě jsem mu seděla na klíně. A dál jen pozoroval a poslouchal, co bude dál. Chan dělal něco na mobilu ani si nás nevšímal. „ ohh děkuju, to mi lichotí, škoda že holky jako ty se už nevyrábí" minho. Felix se jen uchechtl a nic neříkal. Byla jsem naštvaná, že nic neříkal, jako by mu to bylo jedno že s jeho nejlepším kamarádem spolu flirtujeme. „ aww, copak chtěl bys jednu takovou jaká jsem já?" Mrkla jsem na něj. A trochu si poposedla, tak abych našla to správné místečko ( we all know jaké). Felix jen zesílil stisk na mém boku. A já se pousmála. „ No kluci nerad vás vyháním ale potřebuju něco vyřešit, později vám ještě napíšu" felix. „ Jasně jen si TO vyřeš, a ty jsi to užij" mrkl na mě Minho. V tu chvilku jsem to nechápala. „ jo stejně už musím jít tak se mějte " Chan.Šly jsme je ještě vyprovodit ke dveřím, a když jsem zavřela dveře otočila jsem se na lixe. Udělal pár krůčků blíž ke mě a já se přitiskla ke dveřím, svoje ruce umístil, nad a vedle mé hlavy. „ Hmm takže kotě nám zlobilo, copak by si zasloužilo. " Zašeptal svým deep hlasem u mého ucha a já se zachvěla. Vyzvedl si mě, a hodil si mě na záda. „ AAA" vypiskla jsem. Nesl mě do ložnice a postavil na zem před postel. Sám si sedl na postel. Stálá jsem tedy na proti němu. „ klekni si " Felix. Oh shit udělala jsem to co chtěl, a podívala se mu do očí. Chytil mě pod bradou a hladil svými bříšky prstů moje rty. „ do naha " přikázal mi Felix. Jakože věděla jsem že je felix dominantní, ale až tak? Ne že bych si stěžovala že jo. Svlékla jsem si první triko a pak tepláky. ( Byla jsem v oblečení na doma) a klekla jsem si zpátky. „ řekl jsem do naha, ale tak ti pomůžu." Felix. Rozepl mi podprsenku a svlékl mi jí.
Vyzvedl mě a ohl si mě přes nohy (doufám že chápete). Poté ze mě svlékl poslední kus oblečení. Kalhotky.
Začal mě hladit po zadku a pak mě přes něj plácl. „auu"sykla jsem. Co si budeme na holou to dost bolí. „shhh"Felix. Plácl mě po druhý. „ máš krásnou prdelku kotě" Felix. Po třetí. „Ahhh". Na jednu stránku to bolelo, ale na druhou to bylo vzrušující. „ to stačí " Felix. „ Doufám, že víš za co to bylo "Felix. „ nic neslyším" felix. „a-ano" Hannah. „ Tak řekni za co to bylo"Felix. „ f-flirtovala jsem s m-minhem " ani nevím proč jsem koktala. „ správně" vyzvedl mě do sedu na jeho klín. Políbil mě. Opřel si jeho čelo o mé „ už to nedělej, ranilo mě to " Felix. Sakra to jsem posrala, neměla jsem v úmyslu ranit jeho city. „ Promiň to jsem nechtěla, chtěla jsem tě jen vyprovokovat, tak... Jsem poprosila Minha aby mi pomohl." Vysvětlila jsem mu. „ omlouvám se, Vis, že tě miluju" řekla jsem mu. „ Já tebe, a to si s ním ještě vyřídím " pousmál se. „ uhmm chceš pomoct" ukázala jsem mezi jeho nohy, a ušklíbla se. Usmál se na mě a povalil mě na postel pod sebe. Začal mě líbat na rty, a potom na krk. Začala jsem mu sundavat triko, a pak ho pohodila na zem. Felix si sundal kalhoty. Začal mě líbat od krku až k podbřišku. „ahh" vylezlo ze mě. Myslela jsem že se zastavi u pod bříšku ale jel dal až ke stehnu. Roztáhl mi nohy od sebe, a začal mi dělat dobře svým jazykem. Bylo to tak vzrušující. " Ahh uhmm" díval se mi přitom do očí. Po chvíli se odtáhl a sundal si poslední kus oblečení.Zasunul své přirození do mého nitra. Vzdychla jsem nad tím rozkošem. „ ahh už tě potřebuju " Felix. Začal do mě pomalu přirážet. Bylo to tak vzrušující, že jsem se pod ním celá svíjela rozkošem. Začal mě znovu líbat na krku. Dala jsem si své ruce do jeho vlasů a začala ho výskat. Po pár minutách nabral na rychlosti a na tvrdosti, a mě se prolomili záda. Jeho tiché vzdychy dělalo všechno více vzrušující. Nadzvedl si mě a pro změnu si lehl on. „ dosedej " poprvé co si na něm zajezdím. Začala jsem pomalu dosedat, a postupně zrychlovala své pohyby pánví. Moje tělo se začalo třást vzrušením. „ ahh" oh shit jeho vzdych byl tak hot. Najednou se zvedl a řekl „ klekni si" udělala jsem to co chtěl. Zasunul ho opět, a začal přirážet co nejrychleji a nejtvrději. „ ahh kurva" felix. Hekala jsem tak, že mě museli slyšet i sousedi o dvě patra níž. Po chvíli se mi udělal na záda, a otočili si mě čelem k němu políbil mě a řekl „ byla jsi výborná " „ to ty taky Felixi" řekla jsem mezi mým hlasitým dýcháním.
______________________________________
Co k tomu říct hehe
;)
ČTEŠ
I Hate You... No U Don't
Fanficenemies to lovers (víc v příběhu) Jedná se o fanfikci Příběh nemá urazit člena skz!! Je to jen pro zábavu.