Uběhlo pár dní a je tu ten den. Úterý. Dneska mám doučovat Felixe biologii. No tak to jsem zvědavá jak to bude probíhat.
Každopádně je ráno přesněji 6:35 a já se chystám do školy. Nasnídala jsem se a spáchala ranní hygienu a trošku namalovala. Horší to teď bude s oblečením, protože nemám co na sebe jen mám asi 10tery kalhoty, tak asi 20 triček....
Nakonec jsem si vzala tmavě modré baggy jeans a nějaký ten top. Teď si to mířím na zastávku čeká tam na mě Evelyn. V buse jako vždy řešíme to jak jsme ráno nestihali a další věci.
(O pár hodin později)
Už skončila poslední hodina. Jdu po chodbě do šaten. Jdu ke své skříňce a uvidím Felixe. Dojdu k němu a zeptám se „ Platí to dnešní doučování? " „ jo platí ve 4 budu u tebe čau" a odešel.
Je přesně 16:15 a on pořád nikde. Klidně bych mu napsala kde je že nemám čas na něj čekat, že mám taky své povinnosti ale nemám jeho číslo.
Teď mi to došlo vlastně Minho ho sleduje na ig, takže zjistím jeho ig přes něj a napíšu mu.
Já-
Ahoj Minho mohl bys mi dát ig na Felixe mám ho doučovat biologii a už má 15 min zpoždění.t.leeknowsaurus -
čau, jo tady ho máš @Fe.lixxJá-
díkyTak a teď mu jdu napsat. Co si to jako myslí, že na něj mám čas. Může být rád že js na to vůbec kývla. Dobré uklidním se...
Já -
čau, nezapomněl jsi?Fe.lixx -
ne, nezapomnělFe.lixx-
už jsem skoro u tebe můžeš mi jít otevřít.Jdu po schodech k hlavním dveřím a zrovna " někdo" zazvoní, tak otevřu.
„ No hurá " řekla jsem ironicky. „ sry za zpoždění něco mi do toho vlezlo " omluvil se. Přikývla jsem na to že omluvu přijímám.Šly jsme ke mně do pokoje a sedli jsme jsi k mému stolu. „ Tak, co přesně potřebuješ doučit? " Zeptala jsem se.
Felixovo pohled:
„ No celkově to co teď probírame " řekl Jsem. Začala mi to vše vysvětlovat. Díval jsem se na ní a ani jsem si to neuvědomil vypadala roztomile když se na něco soustředila. „ Hej Lixi tady se dívej" řekla a ukázala na zápisek. Bože to je trapas, ani jsem si to neuvědomil. Hned jsem začal dávat pozor.Asi po hodině učení jsem no jak to říct trošičku pochopil o co go.
Pohled Hannah :
Už uběhla hodina a my usoudili, že to pro dnešek bude stačit. „ Tak co, pochopil jsi to už?" Zeptala jsem se. „ No nenazýval bych to chápáním ale něco mezi " oba jsme se uchechtli. Bože poprvé co jsem viděla se ho smát upřímně, a ne ten jeho play boy úsměv.Vyprovodila jsem ho ke dveřím a rozloučila se s ním, s tím že se uvidíme ve škole.
Šla jsem se vysprchovat a najíst. "Mňam Sýrová omáčka „ řekla jsem když jsem sešla schody a ucítila to co právě mamka uvařila na večeři.
Moje mamka je učitelka ve školce takže je v práci od 7 do 4 někdy i dýl. Taťka ten jezdí po celé republice a většinou je doma jen o víkendech. Mám jednoho bratra. Jmenuje se Max. Zpět k dění.
„ tak jak dopadlo doučování? " Zeptala se mamka a udělala na mě ksicht na způsob
" Jakoby jsme měli společně s tím sexy černovláskem něco mít"„ Na to že měl 20 min zpoždění tak to ušlo" odpověděla jsem. „ Mamiii netvař se taak " řekla jsem uječeně. Určitě to na mě domluvila furt mi říká jak by nám to spolu slušelo atd atd. Naše mamky se spolu dost baví, valstně jsou nejlepší kamarádky a občas se u nás Felix a jeho rodiče na večeří. I přesto že se naše rodiče nějak baví a naše mamky jsou nej kámošky, tak my dva jsme se nikdy nijak nebavili. Spíš jsem ho brala jako otravu ve škole.
Když jsme dojedli oběd společně s mamkou a bráškou. Tak jsme se šly dívat na televizi.
( Víc v příští kapitole )
★Po delší době další kapitola. Snad se líbí a nebojte pomalu, ale jistě se to rozjede. Doufám že moje kámoška je happy otravovala mě celou dobu o další kapitolu.
ČTEŠ
I Hate You... No U Don't
Fanfictionenemies to lovers (víc v příběhu) Jedná se o fanfikci Příběh nemá urazit člena skz!! Je to jen pro zábavu.