11. kapitola (SPICY)

35 1 0
                                    

!JE TO VELMI SPICY JEN UPOZORŇUJI!

(stále) Felixovo pohled:

Zamkl jsem a schodil Hannah na postel. Měla na sobě sukni a košili ( školní uniformu). Opřel jsem se rukama vedle její hlavy, tím pádem jsem ' ležel ' nad ní. Dívala se mi do očí a vypadala tak nevině. Začal jsem jí vášnivě líbat a levou rukou jí zmáčkl stehno druhou rukou jsem se stále podpíral. Chytla mě za zátylek a přitáhla blíž. Sjel jsem rukou ze stehen výš, až pod její sukni. Začal jsem jí haldit všude možně po těle. Líbal jí krk a ona slastně vzdychala. Tak krásně mi vzdychala pod rukama. Podebral jsem ji za záda a posunul výš na postel a šel na předešlé postavení. Začal jsem jí pomalu rozepínat knoflíky od košile, a líbal jí na rty.

Hannah pohled:
Líbali jsme se a on mi rozepínal košili, následně jí celou rozepl a rozevřel. (chápeme snad) nechtěla jsem být jediná bez košile a začala mu rozepínat jeho košili. Hned co jsem mu jí sundala jsem jí hodila někam pryč, nezáleží na tom kam jsem jí hodila, zajímá mě jen on, jeho rty, dotyky oči, prostě on celý. Následně mi košili sundal celou, a pak se mokrou cestičkou od krku až k pod bříšku dostal k mé sukínce. Vyhrnul mi ji a stáhl mi kalhotky. Nebudu lhát, že jsem se trochu nestyděla, bylo to mé poprvé. Nadzvednul mi nohy tak abych měla kolena nahoře a dělal mi dobře pusou a jeho jazykem. Byla jsem jako v sedmém nebi. Jeho jazyk dělá divy.

Felixovo pohled:
Dělal jsem jí dobře svým jazykem, snažila se ztišit vzdychy. Škoda, že nemůže křičet mé jméno. Zaryla mi své prsty do vlasů a tahala za ně jemně. Vypadala tak úžasně. Přestal jsem jí uspokojovat jazykem a přitáhl ji za nohy k sobě blíž. Začal jsem jí znovu líbat a rozepínat podprsenku. Jemně jsem její prso mačkal a líbal to druhé. Následně jsem před její rty přiložil tři prsty, aby je ocucala. Nevím jestli to už někdy dělala, ale myslím jsi, že jo je dost krásná a kluci po ní letí. Pochopila co má dělat a já ji strčil prsty do úst začala je různě ocucavat. Když jsem si myslel, že je vše připraveno až na ní tak jsem prsty z její úst vyndal a pomalu vsunul jeden prst do jejího nitra. Sykla bolestí a já znejistil. „ Dělala jsi to už někdy před tím?"

Hannah pohled:
Když do mě strčil jeden prst docela to bolelo sykla jsem bolestí. Zeptal se mně jestli jsem to už někdy dělala. „ N-ne nedělala " odpověděla jsem. Políbil mě a řekl „ Neboj budu pro tentokrát něžný, bude to trochu bolet, ale postupem se bolest promění ve slast." Snažil se mě uklidnit. Docela to pomohlo. „ Uvolni se a důvěřuj mi jahůdko " řekl a já zčervenala. Uvolnila jsem se a důvěřovala mu, tak jak řekl. Začal tím prstem lehce pohybovat docela to bolelo, ale snažila jsem se to zvládnout.

Felixovo pohled:
Když už to vypadalo, že je to lepší strčil jsem do ní druhý prst a začal různě pohybovat. Po chvíli jsem přidal třetí a pohyboval jsem jemně ale zřetelně. Když, už začala vzdychat slastí pochopil jsem, že už je připravená. Přestal jsem ji prstit, a stáhl si konečně kalhoty. Políbil jsem jí „ Můžu? Chceš mít své poprvé semnou?" Zeptal jsem se. „ Ano Felixi chci" když to řekla strhl jsem ze sebe boxerky. „ Lixi ještě kondom " ajo upe jsem na to zapomněl ještě, že je nosím v peněžence. Nandal jsem si kondom a pomalu do ní vnikl, čekal jsem chvíli až si zvykne na velikost mého nádobíčka. A pak začal přirážet, zatím lehce.

Hannah pohled:
Když začal přirážet trochu to bolelo, ale dalo se to. Jsem ráda, že bere ohled na to, že to je mé poprvé, je vážně úžasný. Když, už jsem si byla jistá, že může přirážet víc kývla jsem.

Felixovo pohled:
Když kývla začal jsem přirážet rychleji a silněji. Zaryla mi její nehty do zad a vzdychala, já její vzdychy musel tišit líbáním, aby nás neslyšeli tam dole. Přirážel jsem dokud jsem nenašel její citlivé místečko a zaměřil se zrovna na něj. Když jsem ucítil jak by v mém přirození začalo cukat dal jsem na intenzitě. Přirážel jsem ještě rychleji a hlouběji. Po chvíli jsem se udělal. Ještě chvíli jsem přirážel než se udělala taky. Vyndal jsem ho z ní a upadl vedle ní. Po chvíli vydýchaní se ke mně přítulila a řekla „ Byl jsi skvělý Lixi, ale teď se musíme dát dohromady ať to není tak nápadné. " Políbil jsem ji, pak znovu pošeptal ji „ jsi tak sladká, potom jsme oba vstali šly si oplachnout obličej obléct se a uklidili jsme.
btw celá tato událost trvala 1h. Když jsme byly připravený tak jsme sešli dolu a jakoby nic jsme se připojili ke konverzaci k našim mamkam bavili se o létu, že bysme mohli někam jet společně. Povídali jsme si ještě asi hodinu a pak jsme s mamkou šly domů rozloučili jsme se a odešli. Mám pocit, že naše mamky něco tušili, a taky vím že Hannah mamka a moje mamka nás tak zvaně shipujou. Došel jsem domů a šel se osprchovat. A pak lehl do postele a napsal Hannah.

Hannah:
Když odešel Felix s jeho mamkou mamka se mě zeptala co jsme tam dělali, já totálně znervózněla a řekla že jsme si povídali a dívali se na videa. Mamka mi to odkyvla, ale věděla jsem, že mi neuvěřila. Šla jsem se osprchovat a lehla si do postele. Docela mě bolí boky a pánev, vím že to druhý den bývá horší, řekla mi to jedna moje kamarádka. Najednou mi přišla zpráva.

Fe.lixx: jahůdko jak pak se cítíš?
Já: Hádej jak. :)
Fe.lixx: bolí zadeček?
Já: Joo :(
Fe.lixx: ještě zítra bude bolet a pak to bude v pohodě zlato. Mám tě rád Jahůdko <3.
Já: dobře... Já tebe taky Lixi <3.
Já: uvidíme se?
Fe.lixx.: můžeme zítra ven, vyzvednu tě.
Já: dobře třeba ve dvě?
Fe.lixx.: dobře, pa krásko.
Já: ahoj zlato.

Docela spicy, ale je to jen začátek, snad se líbilo. Pokud ano můžete dát hvězdičku budu za to ráda <3.

I Hate You... No U Don't Kde žijí příběhy. Začni objevovat