2

506 55 22
                                    

Öğle saatlerinde ev halkı:

"Hyung, biz onu kaçırmakla yanlış mı yaptık acaba?" Felix, sevgilisi Changbin'in göğsüne yaslanmış sevgilisinin omzundaki koluyla oynarken Chan'den bir cevap bekliyordu.

Yaklaşık yarım saat önce Hyunjin'i yerde delicesine titrerken ve ağlarken görmüşlerdi. O görüntü hiçbirinin gözünün önünden gitmiyordu. Hyunjin'i buraya getirirken amaçları onu bir yem olarak kullanmaktı fakat Hyunjin'i o hâlde gördükten sonra bu konuda biraz kararsız kalmışlardı.

"Beni de öldüreceksiniz, demişti. Bizi daha önce gördü mü yoksa onu kaçırıp gözünün önünde birini mi öldürdüler acaba?" Jeongin'in sorusuyla herkes düşünmeye başlamıştı.

"Hyunjin'i babasını araştırırken görmek dışında hiçbir yerde görmedik. Biz birilerini öldürürken görmüş olması imkansız büyük ihtimal yanında biri öldürüldü." Minho'nun yaptığı açıklamayla diğerleri de ona katılırken Chan oturduğu tekli koltukta geriye yaslanmış gözlerini kapatmıştı. Hyunjin'i o halde görmek onu da etkilemişti ve şimdi ne yapacağı konusunda biraz tereddüt ediyordu.

"Psikolojik sorunları olabilir mi? Öyle titremesi hiç normal değil."
Jisung'un dedikleriyle Jeongin başını hızla aşağı yukarı doğru sallamıştı. Hyunjin'i o şekilde görmek en çok Jeongin'i etkilemişti.

"Hâlâ gözümün önünden gitmiyor o hâli. Çok kötüydü." Seungmin yanında oturan çocuğu kolunun altına çekip başını göğsüne yasladı.

"Yeter Jeong, evet o hâli kötüydü ama o bizim için bir fırsat olaya duygusal açıdan bakamayız. Hwang'ı bitirebilmemiz için Hyunjin'e ihtiyacımız var."

Seungmin'in dediklerine Changbin, Minho ve Jisung'da hak verirken Felix ve Jeongin, Hyunjin'in psikolojisini düşünüyordu.

"Hwang'ı bitirebilmek için başka bir yol bulamaz mıyız? Hyunjin gerçekten kötü görün-"

"Hyunjin'i yem olarak kullanmak için kaçırdık ve bunu yapacağız da. Onun ailesi bizim hayatımızı mahvetti. Biz kötü günler geçirirken o lüks bir hayat yaşadı. Yaşadığımız tüm o kötü günlerin öcünü alabilmek için Hyunjin'i kullanmamız gerekiyor ve bizde bunu yapacağız. Bu konu burada kapandı."

Konu konuşulduğundan beri hiç sesini çıkarmayan Chan'in aniden yükselmesini kimse beklemiyordu. Jeongin öne doğru atılıp bir şey diyecekken Seungmin kolunun altındaki genci tutup koltuğa geri yasladı.

Chan oturduğu yerden kalkıp yukarı çıkarken Jeongin, Seungmin'e dönüp söylenmeye başlamıştı.

"Hyung bir şey yapamaz mısın? Hyunjin'in gerçekten psikolojik sorunları var gibi görünüyor bu konu için onu kullanamayız psikolojisi daha da kötü olur."

"Yapabileceğimiz hiçbir şey yok Jeong, Chan hyungu duydun. Ona karşı gelemeyiz." Seungmin'in dedikleriyle Jeongin oflayarak geriye yaslandı.

"Ama-" Felix tam konuşmaya başlayacaktı ki Minho sözünü kesmişti.

"Yeter, Chan hyungun dediklerini hepimiz duyduk. Haklı olduğunu da biliyoruz. Bu olaya duygusal bir açıdan bakamayız. Hyunjin'in neler yaşadığı bizi ilgilendirmiyor. Biz onu yem olarak aldık ve kullanacağız da."

Jeongin, Minho'nun dedikleriyle Seungmin'in kolunun altından çıkarak hızlı adımlarla salonu terk etti. Seungmin'de arkasından giderken Felix ayağa kalkıp mutfağa geçmişti. Changbin'de oflayarak kalkmış ve sevgilisinin ardından gitmişti.

close my eyes - hyunchan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin