Beni rahatsız etme

1.3K 19 58
                                    


"Ödevlerinizi tahtaya yazdım yarın mutlaka yapılmış olarak getirmelisiniz yoksa bu dersi geçmeyi unutun! Şimdi teneffüse çıkabilirsiniz"

İlk dersin bitmesiyle birlikte herkes ayaklanmaştı, ilk teneffüs yirmi dakikaydı. Herkes kendi grubu ile sohbet ederken yıldırım en arka sırada notlarını düzenlemek ile meşguldü.

Sınıf ile pek bir alakası yoktu ayrıca insanda sevmezdi özellikle dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan bu ergenlerle asla muhatap olmazdı.

"Ay kapının ordaki Gökhan değil miii!"

hemen yan sırada oturan kızın yüksek sesi ile dikkati dağılan Yıldırım onlara döndü.

"Birini arıyor sanırım baksana"

Tüm kız grubunun baktığı kapı girişinde yıldırım dünkü yanına gelen Gökhanı görmüştü.

Ardından ikiside göz göze gelmişti. Gökhan sevinmiş gibi gülümsemiş ve en arka sıraya doğru yürümeye başlamıştı. İkisi de göz temasını kesmez iken yıldırımın hiç iyi şeyler hissetmiyordu.

Gökhan yıldırımın yanındaki boş sıraya oturdu.

"Yıldırım değil mi Hatırladın mı beni?"

Yıldırım kaşlarını çattı.

"Hatırlamıyorum" dedi ve bakışlarını Gökhandan çekerek kağıtlarına geri döndü.

Derdi neydi bu çocuğun? Ne istiyordu kendinden?

"Hiç sıkıntı değil tekrar tanışırız Gökhan ben"

Yıldırım Gökhanı görmezden geldi, nasılsa sıkılınca gitmek zorunda kalacaktı.

"Şaşıracaksın tam karşı sınıftayım ne kadar iyi değil mi Yıldırım?"

"Genelde hep böyle misindir yıldırım?

"Öğle arasında ne yapıyorsun yıldırım?"

" Konuşacakmayacak mısın yıldırım?"

"Okuldan sonra ne yapıyorsun yıldırım"

Yıldırım not aldığı kalemi hızla sıraya çarptı ve Gökhana dönerek sinirle

"Beni rahatsız etme" dedi.

Gökhan genişçe gülümsedi ve "amacım rahatsız etmek değil tanışmak"

"Ben seninle tanışmak istiyor muyum sence"

"Yani bence istiyorsu-"

"Hayır!"

"Hayır istemiyorum! Tamam mı? Aldın cevabını şimdi git"

"Bence sakince tanışabiliriz yoksa seni sürekli konuşturmak için sinirlendirmem gerekiyorsa bu zor olur ha benlik sıkıntı yok sinirlenince ayrı bir güzel olduğunu fark ettim"

"Siktir ordan"

Yıldırım sinirden hızla ayağa kalkarken Gökhan'ın yakasından tuttu ve kendine çekti.

"Derdin ne bilmiyorum ama benimle oynama kendin için başka oyuncak bul"

Gökhan iki eline havaya kaldırdı ve "kesinlikle kötü bir amacım yok sadece arkadaş olmak istiyorum" dedi.

Sınıftaki herkes arka sırada olan kargaşaya odaklandığında yıldırım ona bakan insanlardan rahatsız oldu. Bakışların onda olması midesini bulandırıyordu.

Yavru KuduzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin