Gecenin ilk inlemesi

2.8K 32 71
                                    

Uyarı!
Bölümde edepsizlik mevcut⚠️

Yıldırım üç gündür okula gitmiyordu.

Gökhan için ilk iki gün pekte sorun değildi çünkü yıldırımın utandığını Felan düşünüyordu. Ayrıca Işleri yüzünden de kuzeyin mekanına gidememiş ve Yıldırımı görememişti.

Üçüncü gün yani bu gün okul çıkışı direk kendine kuzeyin mekanında bulmuştu.

Yıldırımla uğraşmak istiyordu. Onu öptüğü an sürekli kafasında canlanıyordu, yıldırımın şaşırmış ifadesi ve öpücükten sonra nefes nefese kalmış sinirden kızarmış hali.

Mekana girdikten sonra klasik her zaman takıldıkları locaya gitti.

Kuzey oturmuş bir kaç kişiyle muhabbet ediyordu ama yıldırım yoktu.

"Kuzey yıldırım nerde?"

Direk konuya girmesi ile kuzey kaşlarını çattı. "sanane" diyerek cevap verdi.

"Adam gibi soruyoruz kuzey yıldırım okula da gelmiyor"

"Niye merak ediyorsun ki? Evde dinleniyor olmalı, hastaydı"

Gökhan şaşırdı ve "Ne hastası?" Dedi.

"Bir kaç gündür ateşi vardı, hastaneye gidelim dedim ama olmaz dedi"

Gökhan aldığı cevap ile kafasını anladım manasında salladı ve mekandan geri çıktı.

Zaten buraya sadece yıldırım için geliyordu. Elini cebine attı ve telefondan saate baktı, çok geç değildi, saat sekizdi.

Aklına yıldırımın numarasını hiç almadığı geldi, Kesin o kuzey piçi almıştı. Zaten sürekli yıldırımın etrafında dönüyordu, ikisi çok iyi anlaşıyordu ve bu Gökhanın sinirlerini bozuyordu.

Bir kaç dakika yerinde durdu, düşündü. Acaba yıldırımın yanına mı gitseydi?

Daha sonra kafasını hayır anlamında salladı, çok saçmaydı niye gidecekti ki?

Gitmişti...

Dönüp dolaşıp rahat edemeyince Gökhan yıldırımın evinin önüne gelmişti. İlk zamanlar Akiften öğrendiği evin önündeydi.

Klasik bir gecekonduydu.

Biraz daha eve baktıktan sonra ilerledi ve kapıyı tıklattı.

Bir kaç dakika geçtikten sonra kapı yavaşça açıldı.

"Kuzey sana bir daha gelmeme gerek yok dememiş miy-? Gökhan??

Yıldırım karışında Gökhanı görmesiyle şok oldu.

Bu üç gün boyunca kuzey onu kotrol etmek için sık sık gelmişti. yine o geldi sanmıştı, Gökhan olduğunu bilseydi kapıyı bile açmazdı.

"Nasılsın yıldırım?"

Yıldırım Gökhanın sorusuna cevap vermek yerine tam kapıyı kapatacaktı ki Gökhan hızla onu engelledi ve (zorla!) evin içine girdi.

"Ne arıyorsun ulan benim evimde!"

Gökhan yıldırımın söylediklerine cevap vermeden önce Yıldırımı süzdü. Karşımda ki genç biraz yorgun görünüyordu ayrıca uykusuzluğun sebep olduğu göz altı morluklarıda belirgindi.

"Seni okulda göremeyince bizaat gelmek istedim" dedi.

Yıldırımın onun alaycılığına cevap verecek enerjisi yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yavru KuduzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin