"Ne bu sert bad boy tavırları içmiyorum ayrıca odadan da çıkmıyorum?"Yıldırım Gökhanın kurduğu salak senoryoya karşı anında realist düşünerek onu kendi oyununda yendi.
Ne yani cok ihtiyacımı var sanıyordu ilacı almaya yada odadan bir an önce çıkmasına.
İki sorunun cevabı da hayırdı Gökhan'ın kendine böyle zorbalık yapmasına tabiki izin vermeyecekti.
Onun ne haddineydi?
Gökhan bu cevaba karşı iki kaşını da hayretle kaldırdı.
Yıldırım onun şaşkın yüzüne daha fazla bakmak istemedi ve odada olan iki kanepeye doğru adimladı ve oturdu.
Barın üst katı, muhtemelen de sevişmek isteyenler için yapılan, bu odalarda bir yatak ve kanape bulunuyordu fazla bir numarası da yoktu.
"Ne o hayal kırıklığına mı uğradın?"
"Aslında biraz senin bu ikili tavırların karşısında şaşırmadan edemiyorum" Gökhan bunları söylerken düşünüyordu yıldırım nasıl biriydi ki? Sessiz. Hayır, gerektiği zaman sesini çıkarıyordu. Pasif ya da çekingen biri de değildi sadece istemediği zaman uğraşmak istemiyordu.
Aslında yıldırım bundan daha fazlasıydı ama ne kendi hislerini gösterecek enerjisi ne de isteği vardı, sadece huzurla kendi halinde takılmak istiyordu.
Yıldırım Gökhanın cevabı karşısında alayla ona baktı ve "sen iyi misin? Asıl bipolar bozukluğu olan sensin bir iyisin bir kötüsün fazlasıyla tuhafsın neden psikiyatrise görünmeyi deneniyorsun"
Gökhan güldü ve daha sonra kahkaha attı. Az önce yaratmak istediği ortamdan eser kalmamıştı. Yıldırım asla etkilenmiyor ve onu sürekli şaşırtıyordu.
"Bahsettiğin kadar karmaşık biri değilim"
"Olup ya da olmaman umrumda değil madem dışarı çıkmıyorsun köşede bekle ve benimle konuşma senin gibi tuhaf biriyle yakın olmayı bırak iletişim bile kurmak istemiyorum"
Cidden böyle garip insanları yıldırım kendine çekmek zorunda mıydı?
Gökhan çapkın ses tonuyla
"Tamam bak az önce dediklerimi unut Birlikte eğlenmeye ne dersin?" dedi.Ardından Yıldırım'a doğru yaklaşmaya başladı.
Tam yıldırım ağzını açıp küfür edecekken kapı aniden açıldı ve içeri Kayra girdi.
İlk önce Gökhana baktı sonra ise gözleri kanepede oturan Yıldırım'a değdi ve çok şaşırdı. Onun gibi birini burda görmeyi beklemiyordu.
"Burada işimiz bitti, kuzey çağırıyor. Ama siz napıyorsunuz yıldırım niye burda?"
Yıldırım soruyu görmezden gelirken Gökhanda sağ elini boş ver anlamın da salladı.
Kayra alamadığı cevapla bir kaç dakika boş boş Gökhana baktı ve daha sonra umursamayarak arkasını döndü.
"Araba da bekliyorum seni" dedi ve odadan çıktı.
Bu ikisi arasındaki mesele ile gram ilgilenmiyordu.
"Seni de bırakma mı ister mi-"
"Benimle konuşma"
Yıldırım tiksinerek Gökhanın lafını ağzına tıktı ve hızlı adımlarla bardan ayrılmak için odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavru Kuduz
ActionLise kurgusu. (+18) Bol bol edepsizlik. Çok sevdiğim yazarcimin Kuduz adlı kitabının karakterlerini kullanarak yazdığım hikaye✨