"Doğum Günü"

1.1K 96 26
                                    

Keyifli okumalar!

*****

Seyran küçükken annesine sormuştu. "Anne, benim ilk yaş doğum günümü nasıl kutladınız?" Okulda arkadaşları bundan bahsetmişlerdi.

Annesi "Çok büyük ve güzel bir kutlamayla kutladık güzel kızım benim." Diyerek cevaplamıştı. Tabii ki de gerçek değildi sadece kızı üzülmesin diye yalana başvurmuştu.

"Peki şimdi neden doğum günlerimi kutlamıyoruz anne?" Diye sormuştu küçük Seyran bu sefer de annesine.

Annesi ise "Büyüdün artık. Büyüklerin doğum günü kutlanmaz." Demişti. Bu da yalandı, Kazım kızlarının doğduğu günlere lanetler ettiği ve kabus gibi iki gün olduğunu düşündüğü için kutlamalarına izin vermiyordu.

Seyran o zamanlar küçük olduğu için annesinin söylediklerine inanmış, babasının onu sevdiğini, olması gerekenin bu olduğunu düşünerek kendini avutmuştu.

Ama büyüdükçe gerçeğin böyle olmadığını, büyüyen insanlarında doğum günü kutladığını ve kendisinin babası tarafından sevilmediği için hiçbir zaman doğum gününün kutlanmadığını anlamıştı.

En can acıtan yanı ise babasının onu sevmediğini anlaması olmuştu.

:(

Küçük Ferit doğum günü kutlamasından kaçmış kendisini odasına kapatmıştı. İnsanların yalandan gülümsemelerine ve sahte sözlerine tahammülü kalmamıştı. İstediği büyük kutlamalar değildi; istediği ailesinin sevgisini hissettiği bir doğum günüydü.

Pahalı şeyleri hiçbir zaman sevmemişti Ferit ama ailesi hep onu pahalı hediyelerle büyütmüştü. Onlara göre Ferit bunlarla mutlu oluyordu ama gerçek böyle değildi. Ferit ailesinin onu sevdiğini, değer verdiğini düşünerek aldığını düşündüğü için hediyelerle mutlu oluyordu ama günün sonunda sadece kendisini geçiştirmek için alındığını anlıyordu.

Küçük Ferit o gün doğum günü olmasına rağmen farkına vardığı şeylerle mutsuzlukla ağlamış, ailesinin onu sevmediği ve değer vermediği gerçeğiyle bir kez daha yüzleşmişti.

****

Günlerden 23 Eylül 2024'dü. Güneş'in doğum günü.

Yalıda büyük bir hazırlık telâşı vardı. Büyük bir organizasyon ile birinci yaş doğum günü kutlanacaktı.

Organizasyon şirketi bir saat önce doğum günü için özel olarak kapatılan mekana gidip hazırlıklara başlamıştı bile. Ferit ise hazırlıkları kontrol etmek için yalıdan ayrılıp mekana geçmişti.
Basın ve birçok ünlü ismin olacağı bu davette hiçbir eksik olmaması gerekiyordu.

Yalıya hazırlık için kuaför, makyöz ve stilistler gelmişti.

Fakat doğum günü kızı olan Güneş, kalktığı andan beri huysuz ve keyifsizdi. Ve Seyran da kalktığı andan itibaren kızının keyfini yerine getirmekle uğraşıyordu. Ama uğraşları nafileydi, Güneş hiçbir şekilde büründüğü huysuzluktan kopmuyordu.

Doğum günü vaktine az kaldığı için hazırlığa geçmesi gereken Seyran kızını babaannesine teslim etti. İlk önce saçının yapılmasıyla başlanan Seyran'ın saçına ilk bir bakım yapılmış sonra da dalgalandırılmıştı. Makyajı ise hafif tutulmuş doğal güzelliğini bozmadan gözlerini ve beyaz tenini açığa çıkaran bir makyaj yapılmıştı. Elbisesi ise beyaz renkte ve satendi. Boyu ayak bileklerinde biten ip askılı saten elbise ip askılıydı. Göğüs dekoltesi çok derin olmasada sırt kısmında derin bir dekolte vardı. Seyran'ın biçimli ve güzel olan fiziğini ortaya çıkartan bu zarif elbise Seyran'a çok yakışmıştı.

Güneşin Doğumu \\ Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin