~אייברי~
״אייברי, אייברי״ אני שומעת מאחורי בזמן שאני מנסה להכניס את ריי השיכורה לתוך המכונית היא כמו איימי מברוקלין 99 על משקע משפיע עליה אחרת ועכשיו היא ריי ה״לסבית״ כמו שאני מכנה את זה היא מתחילה עם כל אישה שהיא רואה ודוחה כל גבר ומכיוון שאני אישה היא לא מפסיקה להתחיל איתי.
״אייברי תעצרי״
״אתה צריך להתרחק ממני ניק אני לא יודעת מה הוא יעשה לך״
״מי יעשה לי מה?״
״זה בדיוק העניין אני לא יודעת אבל אני יודעת שהוא יעשה משהו כי הוא יגלה שהתנשקנו״ את החלק האחרון לחשתי למקרה שהוא שומע
״הכל היה בסדר. אני יכול לפחות לקבל את המספר שלך״
״לא״ אמרתי בזמן שאני נאבקת בריי שלא מוכנה להיכנס לאוטו אלא עם אני אנשק אותה
״אני לא מנשקת אותך עכשיו ריי״ לחשתי לה באוזן
״למה לא״ היא לחשה לי בחזרה יכולתי להריח את האלכוהול מההבל פה שלה גם עם ההיתי בצד השני של החניה
״אייברי אני מבקש רק את המספר שלך״ זהו זה מספיק אני חייבת לחזור הביתה
״ניק אתה לא יכול. לקבל את המספר שלי. נקודה. הנשיקה הייתה טעות!״ עברתי להסתכל על ריי ״ריי אני צריכה להחזיר אותך הביתה אז תכנסי לאוטו כמו שצריך ותשתקי״ צעקתי. ריי פתאום רצה לקצה של החניון. היא מקיאה את נשמתה ״עכשיו אני באמת צריכה שתלך ניק״ אני צועקת לו בזמן שאני מחזיקה לריי את השיער כדי שלא יכנסו בתוכו חתיכות של קיא. מגעיל.
עד שריי הפסיקה להקיא לא היה סימן לניק, זה דבר טוב אני אומרת לעצמי רק שהוא לא יעשה כלום והכל היה טוב. ריי הייתה הרבה יותר קלה להזזה עכשיו כשהיא מעוכה ״בואי ניקח אותך הביתה טוב״ אמרתי בקול תינוק לריי. חגרתי אותה ונכנסתי לכיסא נהג והתנעתי את המכונית.
כשהגענו הביתה ארגנתי את ריי החצי ישנה חצי מעוכה לשינה והשכבתי אותה על המיטה מרחמת על הכאב ראש שלה מחר בבוקר והלכתי להתארגן בעצמי לשינה. אני באמת מקווה שכלום לא יקרה לניק הוא נראה כמו אחלה בחור הוא פשוט בחר בבחורה הלא נכונה לנשק באותו לילה. ועם המחשבה הזאת הלכתי לישון.
YOU ARE READING
הורד האחרון
Romanceיש טריגרים בתחילת הפרולוג ובכל עמוד שאני חושבת שיש טריגר שצריך להזכיר שלא הזכרתי כ