~אייברי~
״הנה הקפה שלך״ אמרתי לריי בזמן שהושבתי אותה על הספה ״תשתי את זה ואז תעלי להתארגן לעבודה, אני הולכת להתארגן אנחנו נצא בשמונה״ אמרתי ועליתי לחדר.
בשמונה ריי הייתה מוכנה עם לוק של הנגאובר אחריי שנאבקתי בה במהלך חצי שעה עד שהיא נכנעה. לא הצלחתי להפסיק לדמיין את התמונה של ניק שוכב על הרצפה מוקף בדם עם כדור בלב. אסור היה לי לנשק אותו, אסור היה לי אפילו לדבר איתו.
כמה שרציתי פשוט לשכב במיטה כל היום לא יכולתי, לא יכולתי לחשוב אך זה כל היום, לחשוב אל האמת כל היום, האמת שאני לא מצליחה לברוח ממנה, האמת שזו אשמתי שניק מת, כמה אנשים יצטרכו למות בגללי בגלל שיש לי סטוקר מטופש ״את באה?״ ריי אמרה מחזירה אותי למציאות ״אה״ ניגבתי את הפנים לפני שירדו דמעות ״כן״ חייכתי את החיוך הכי טוב שאני יכולה לעשות ויצאתי מהדלת
״את בסדר את ניראת כיאלו מישהו מת״ או האירוניה חשבתי לעצמי ״כן, כנראה שתיתי קצת יותר מידי כשחזרנו הביתה״ זה היה שקר לא שתיתי כלום אתמול בלילה אפילו לא טיפה ״טוב...״ ריי אמרה עם מבט חושד ״יש לך שמלה לנשף?״ שאלתי ״עדיין לא אני חושבת על ללכת אחרי העבודה, רוצה לבוא?״ ״לא, אבל תלכי את תהני״ ״אני לא חושבת שאהנה ממש, אני חייבת לבוא ועם לבוש מתאים כי אני עובדת פה אבל אני מוצאת את כל הרעיון של נשף בבית קפה מטומטם לגמרי כיאלו הם יכולים להרשות לעצמם נשף שלם אבל לא נייר טואלט, יונתן (העובד השלישי בבית הקפה) התחיל להביא נייר טואלט מהבית שלו״ היא המשיכה לקטר אל זה עד שהגענו לבית הקפה ואז עברה לדבר על זה עם יונתן שהסכים איתה חלקים. התעלמתי מהם, בקושי דיברתי היום ביקשתי מריי להחליף איתי תפקידים שהיא תעבוד בקופה ואני הכין את המשקאות, זה היה כיף יחסית כיאלו מי מזמין שייק תות בלי הוספת טעם של תות בלי חלב על בסיס מים בלי תוספת סוכר ועם אקסטרה תות כיאלו מה? וזה לא היה המשקה הכי מוזר היום, אבל זה עזר לי להתמקד על משהו אחר מאשר האמת אז החלקתי להם את זה הפעם.
—————————————————————————
מקווה שאהבתם את הפרק3>
⚠️ אזהרה⚠️
פרקים הבאים יש טריגרים לדיכאון. זה יופיע גם בפרק עצמופרק חדש ב8 הצבעות ו6 תגובות
YOU ARE READING
הורד האחרון
Romanceיש טריגרים בתחילת הפרולוג ובכל עמוד שאני חושבת שיש טריגר שצריך להזכיר שלא הזכרתי כ