Sabah newt ve chuckin sesleri ile Thomas da bende gözlerimizi açtık. Güne böyle başlamak ne güzel.
"Noluyo ya ne bu ses?"
Dedi Thomas homurdanarak.
"Hayırdır siz niye birlikte yattiniz?"
Dedi newt.
"Dün-."
Thomas tam konusacagi sırada hemen lafını kestim.
"Ee şey dün ben kabus gordum de biraz korktum uyuyamadım ondan."
Dedim.
"Bence başka olay var."
Dedi chuck. Chucka sinirli bı bakış atarak.
"Chuck bu konu hakkında tek bı kelime daha edersen çok kötü olur hadi çık sen dışarıda bekle hadi."
Dedim. Chuck oflayarak kulubeden dışarı cikmisti. Hepimiz chuckin ne ima ettigini anlamistik.
"Küçük sonuçta boşver takma kafana ne anlasin ki o."
Dedi Thomas. O sırada dışarıdan bağıran chuckin sesi geldi.
"Sizden daha iyi anladığım kesin."
Newt gülmüştü.
"Hadi hadi gelin sizde bugün ikinci işini deniyceksin Eva."
Daha sonra Newt'te çıktı. İki gündür aynı kiyafetlerleydim. Artık bunlarla dolasamazdim ama yanımda başka hiç kıyafet yoktu. Thomas derdimi anlamış olucakki.
"İstersen sana benim kıyafetlerimde verebilirim?"
Dedi.
"Olur aslında teşekkür ederim."
Thomas bana kendi cekmecesinden bı şort ve tsort vermisti. Ama hala bakiyodu.
"Dünkü olayı neden söylemedin gerçi benimde bildiğim söylenemez ama en azından bı kabus olmadığını biliyorum anlatmiycakmisin?"
Dedi.
"Thomas açıkçası ne olduğunu bende bilmiyorum sadece su an kimse bilmesin vakti geldiğinde anlaticaz zaten."
Dedim.
"Peki ama iyi olduğuna eminmisin?"
"Evet merak etme."
Dedim. Hala durmuş bana bakiyodu.
"Ee cikmiycakmisin?"
Diye sordum.
"Ah şey evet pardon."
Dedi ve kulübeden çıktı. Bende giyinmeye başladım. Yeni farketmistim odada bı boy aynası vardı. Görünümümün nasıl olduğunu bile bilmiyordum. Aynanın ortusunu kaldırarak kendime baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
labirent=yeni kız
Fiksi Penggemar~Dokuzuncu hikeyem~ ya labirente son gelen kisi Teresa olmasaydı Teresa öldükten sonra başka bı kız daha gelseydi ama bu kız normal biri olmasaydi işte karşınızda Eva