Küçük bir sahil kasabasındaki minik ama rahat bir kulübede kalıyorduk.
Kyoto'ya gelmiştik ve herkesten yabancı olduğumuz için hiçbir sorun çıkmamıştı.
Kazutora ile eski günleri anıyor ve bol bol vakit geçiriyorduk.
Bazen de küçük koltuğumuzda oynaşıyorduk fakat nedense son hamleyi yapamamıştık.
-Tora bebeğim...
-Hmm?
Onu kendime çekmemle kucağımdaki yerini almıştı.
-Bizimkileri özledim...
-Bende özledim ama biliyorsun başımıza bela alamayız.
-Başıma belayı almışım zaten...
-Neyden bahsediyorsun...?
-Seninle burada yalnız kalmak... Alabileceğim en büyük bela.
-Daha hiçbir şey görmemişsin sen.
-O zaman izin ver de göreyim...
Ellerini uyluklarımda gezdiren Kazutora'yı altıma almış ve kıyafetlerimizden kurtulmaya başlamıştık.
-Bebeğin ilgi istiyor Kei...
Beni devirip tekrar üstüme çıktığında elimi kalçalarına koydum ve onu kendime yavaşça bastırdım.
Sürtünmeye başladığında hissettiğim yanma hissi beni bitiriyordu.
-Tora...
-Hmm?
Elini boxerıma götürdü ve penisimi eline alıp boylu boyunca okşadı.
Tanrım... Onu ilk defa bu kadar azgın görüyordum.
Ağzına aldığında ise güçlü bir inleme bırakmıştım. Onu altıma alıp yüzündeki seksi ifadeyi dağıtmak istiyordum.
Dudaklarına uzandım ve küçük bir buse kondurdum.
-Kei...
-Sana ihtiyacım var lütfen... İçimi doldur...
Sevdiğim çocuğun vücudundaki her bir kumaş parçasını çıkarmış ve bacaklarını omzuma almıştım.
-Bebeğim nasıl isterse.
Beni saran sıcak ve dar dokuyu hissettiğimde ne kadar hızlanmak istesem de bebeğimin zevk alması herşeyden daha önemliydi.
-Nasıl...?
Gözleri hafifçe dolmuştu ve çok tatlı gözüküyordu.
-Yavaş ol lütfen...
Hareket etmeye başlamadan önce onu rahatlatmak için tekrar öptüm ve içinde hareket etmeye başladım.
İleri, geri, ileri, geri
Alışmaya başladığında vuruşlarımı hızlandırdım ve odada seslerimiz yankılanmaya başladı.
İnlemeleri çok seksiydi fakat adımla inlemeye başladığında tüm algım tersine dönmüştü.
O anda içimde ne tutuyorsam Tora'nın içine boşaltmıştım.
-Hassiktir Tora...
Kollarını boynuma dolayıp beni kendine çekti ve beni uzun uzun öptü.
Belki de sabaha kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popular Boy -Bajitora-
RomansaDaha ilk günden okulun en yavşak çocuğunun kalbine girmişti Kazutora