~2~

2 0 0
                                    

"ee yüzünü göremediysen nasıl tanıdın" dedi Hoseok bende gülüp "kokusu çok tanıdıktı ve kendini ele veriyordu."dedim.
"Peki ama müslüman dedin bu ilişkinin oluru yok gibi be kardeşim" bu gerçeği hatırlamamla yüzüm düşmüştü ne yapacaktım bilmiyordum onu nasıl tanıyacaktım."Biliyorum ama o çok güzel çok heyecanlı çok tatlı" ben onu düşünüp salak salak sırıtıyordum. "Abi öpüşemezsiniz yatamazsınız eve çıkamazsınız ne yapacaksın ayrıca Türkiye'ye gidince onu göremeyeceksin bile" Jungkook inatla bunu yapmaya devam ederken  Namjoon hyung söze girip "Ne saçmalıyorsun siz bir ilişki yalnızca cinsellikten mi ibarettir siz çok alıştınız galiba bir bakışınızla yatağa attığınız kızlara bırakın o karar versin kimsenin dini ve değerleri bizi ilgilendirmez." Evet Namjoon hyung haklıydı ve bence söylenmesi gereken tek söz buydu ama bir yandanda Jk'in dedikleri beni kahrediyordu bir imkansıza tutulmuştum.

Feride'den

"Güzel bebeğim benim nasılda masum masum bakıyordu" dedim iç geçirerek Jimin'in fotoğraflarına bakarken,bana huzur veriyordu her haliyle.
"Ferideeee" annem bana seslendiğinde oturduğum yatağımdan kalkıp mutfağa fırlamıştım.Çok güzel kokular geliyordu "Ooo Zülal hanım döktürmüşsünüz yine" dedim annemin yanağına öpücük kondurduğumda annem hafifçe tebessüm edip ağzıma çatalı sokuşturdu yemek o kadar sıcaktı ki bir an dilimin yok olduğunu zannettim annem hiç birşey olmamış gibi "ee nasıl tadı tuzu yerinde mi?" Dediğinde yüzümü buruşrup "tabi 29 yaşına geldim diye dimi tüm bunlar" dedim sitemle "yani kendi yemeğini bile soğutamıyorsan 29 yaşında değilsin demektir." Yine Türkiye sıtandartlarında evde kalmış olmama laf etmeye çalışıyordu anlamadık sanki.
"İyi madem çok sevgili damadın bakar yemeğinin tadına." Dedim yalandan bir triple mutfaktan çıkarken "he bu arada tuzsuz yapmışsın hıh" dedim triple.Annem mutfakta o gıcık teyze kahkahasını atarken gözüm salondaki saate kaydı ve saatin 15:44 olduğunu fark ettim ve son hızımla banyoya koşmaya başladım neden diye sorarsanız,öğlen namazını kılmadım ve annem bunu fark etmeden kılmam lazım dahada kötüsü abdestimde yok ben hızla abdest almaya başladığımda içerden annemin sesi duyuldu "Allah Allah ikindiye daha var öğlende olalı çok oldu bu kız evliya oldu dk başı abdest alıyorda bizim haberimiz yok herhalde" dedi kılmadığımı anlamış bir ifadeyle anneme en tatlı yüz ifademle döndüğümde "ee bende şimdi tam öğleni kılmaya gidiyordum kıraliçem." Diyerek annemin kolunun altından odama koşmaya başladım.Annem benim çocuksu hallerime gülerken yolda popomun üstüne çakılmam bir olmuştu öfkeyle kalkıp odama gittimde bu defa namaz takımımı bulamıyordum çıldırmak üzereydim namaz takımımı bulmamla hemen namaza başlamıştım...

"Alo Feride hanımla mı görüşüyorum" dedi telefondaki kadın "evet benim ne için aramıştınız" dedim kibar bir ses tonuyla "ben bighit ent.'ten arıyorum eğer bu gün öğleden sonra müsaitseniz Jimin bey sizinle görüşmek istiyor" duyduğum şeyle gözlerim kararmaya başlamıştı şoka girmiştim ne diyeceğimi bilemiyordum ama en sonunda kadını hatırlayınca "p-peki ben şey geleceğim inşallah" dedim heyecanla "teşekkürler iyi günler hanımefendi" dedi kadın telefonu kapatırken.
Koşarak hazırlanmaya başladığımda annem yanıma gelip "kızım keçileri kaçırdın sen iyice ne oluyor Allah aşkına" dedi sitemle bense eşarbımın iğnesini takmaya çalışırken "Jimin Park Jimin beni şirkete çağırmış inanabiliyor musun?" Dediğimde annem şaşkınca "bu imza aldığın çocuklar mı? Neden seni neden çağırsın kızım bak bir iş olmasın güvenemedim şimdi babanı arayayım onunla git istersen"

Bense hemen annemi reddedip koşarak ayakkabılıktan ayakkabılarımı aldım ve kapıya gelip "sen beni merak etme annem şuan en güvenebileceğin yer bighit ent. O Yüzden arasan yeter birtanem." Dedim asansörün düğmesine hunharca basarken.

" Dedim asansörün düğmesine hunharca basarken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydiği👆

...

Bekleme odasında birinin beni içeriye almasını bekliyordum ki bir adam gördüm biraz etrafa bakındı ancak salonda benden başka kimse yoktu aşağılar bir ifadeyle bana dönüp bozuk bir üslupla "sen misin özel misafir?" Dedi. Ne bekliyorsam tabiki müslümandım nasıl özel misafir olabilirdim dimi?.
"Evet benim misafirim bir sorun mu var bay soun" dedi arkadan bir ses ikimizde o tarafa baktığımızda Jimin'i gördüm.Bana bakıp gülümsediğinde "Merhaba beni görmek istemişsiniz galiba" dedim yanına ilerlediğimde,beni eliyle içeriye davet edip kapıyı kapattığında içeride gördüğüm 6 kişi ile şok olmuştum diğer üyelerde buradaydı jungkook ayağa kalkıp benim yanlarına oturmamı isteyince malum sebeplerden dolayı "ee ben şöyle otursam daha iyi olur teşekkür ederim" dedim sandalyedeki yerimi alırken.Benim onlara merakla bakmam gerekirken onlar beni bir heykelmişim gibi seyrediyor ve inceliyorlardı Jimin'e dönüp "benim burada olma sebebim tam olarak ne acaba?" Dedim kibarca hepsi kendine gelip birbirine baktığında Tae oldukça rahat bir ifadeyle "Neden başını örtüyorsun ki saçın mı yok?" Dedi ama çokta saf duruyordu. Bense hafifçe kıkırdayıp "Hayır elbette ki saçım var ancak dinim bunu emrediyor ve bende bundan mutluyum kendimi koruma altında hissediyorum." Dedim bence gayet yeterli bir cevaptı bu defa Hoseok şaşırtıcı bir soruyla gelmişti "Bu durumda bende mi başımı kapatmalıyım." Dedi. Ben artık gülmeden yapamıyordum. "Hayır yalnızca akıl baliğ olmuş kızlar ve müslümanlar" dedim.

Jk-akıl baliğ derken?

F-Regl döngüsü başlayan demek istedim.

Jk-peki şimdi anladım, duştada başın kapalı oluyor mu?

F-allah aşkına ne saçma sorular bunlar ne demek için çağırdınız beni?" Dedim hafif tepki göstererek.

Jm-sinirlenme Feride biz seni tanımak için çağırdık çünkü...

F-çünkü...?

Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜 💜 💜 💜 💜

~I Need U~ PJM İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin