3:44
Uyandı mı?
Hayır korkmaya başlıyorum ya ona birşey olursa.
Endişelenme kardeşim o iyi olacak.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Feride'den
Gözlerimi aralamamla başımdaki feci ağrı kendini göstermiş ve küçük bir inilti çıkarmama sebep olmuştu yanımda bir hareketlilik hissettiğimde birisinin ayağa kalktığını gördüm gözlerimin çok net olduğu söylenemezdi.
"Feride"
Tanıdık bir sesti bu kafamı zorda olsa çevirdiğimde görüntü netleşmişti.
"Jimin"
Koşarak bana sarıldığında ne yapacağımı bilememiştim zaten çokta kendimde olduğum söylenemezdi.
Elimi eşarbıma attığımda yerinde olduğunu görüp rahat bir nefes aldım.N=Jimin bırak öldüreceksin kızı
Namjoon!kafamı kaldırdığımda bütün üyeler buradaydı ve ben hastane odasındaydım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
23:12Jimin'den.
Koşuyordum seslere aldırmadan aranın kapılarını açıp hızla bindim ve süratle kullanmaya başladım
Yaklaşık on dakika sonra oraya varmıştım ambulans ve polis arabalarının sirenleri inletiyordu kulakları.Ve o büyük Tabela bizim başlangıcımız.RAUURARA HOTEL
Merdivenleri hızla çıktığımda
Odanın önüne gelmiştim ama gördüğüm manzara hiçte iç açıcı değildi.Olay yeri bantlarının ardında dizlerini kendine çekmiş gözlerini yerde sürünen eteğindeki kana odaklamış olan bir kız
Feridem.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.N=Jimin bırak öldüreceksin kızı
Neler oluyordu böyle Allah aşkına
bana sarılan Jimin'e
"Çekilir misin!?" Dedim Jimin kendini geri çekip "Ş-şey özür dilerim ben-" derken ona tebessüm edip "tamam sakin ol sorun değil" dedim onu susturarakÜyeler benim meraklı gözlerime bakarken bir anda aklıma annemle babam geldi ve telaşla onlara bakıp "A-annem B-babam onlar nerede"
Yazar'dan
Kız sonunda sormuştu o herkesi dumura uğratan olay ne diyecekler di?
Artık bir ailen yok mu?
Yalnız kaldın mı?
Onlar öldü mü?
Artık öksüz ve yetim kaldın mı?
Herkes bunların uygun cevap olmadığını bilerek sessizliğe büründü....
Kız gözleri dolarken oturur pozisyona geldi ve "ikiside mi...?" Dedi boğazına oturan yumru ile sertçe yutkundu.
Yoongi bu defa kıza döndü ve "malesef..." Dedi
Kız eşarbının boğazını hafifçe çekiştirdi nefes alamıyordu adeta hızla inip kalkan göğüsleri derin nefes alışları odayı dolduruyordu...
Monitörden çıkan bipleme sesliri ile üyeler kızın nabzının yüz on dörte ulaştığını gördüler kızın gözlerini kararması ile olduğu yatağa bayıldı...
Üyeler ayaklandığında Jungkook hızla doktoru çağırdı hemşireler ve doktorlar hızla odaya girdi kızın eşarbını bir çırpıda açıp bir kenara fırlattı doktor kızın kıvır kıvır kumral bukleleri gözler önündeydi üyeler bakmamaya çalışıyorlardı o sırada Jimin aldırmayıp Feride'nin yerde duran toz pembe eşarbını alıp kokladı ve çantasına koydu...
3 saatin ve müdahalelerin ardından Feride gözlerini araladı narkozluydu ama başının açık olduğunun farkında bile değildi.
"Feride!" Dedi Jimin ona sevinçle bakarken Feride mal mal sırıttı ve "sen kimsin?" Dedi Jimin ona garip bir şekilde baktı sonra Namjoon "narkozlu" dedi o sırada Yoongi araya girdi ve "YA TAMAM DA ŞU KIZIN BAŞINI ÖRTÜN FARKINDA DEĞİL ZATEN LALAK GİBİ BAKIYORSUNUZ SİZ ŞÜKREDİN KENDİNDE DEĞİL YOKSA ÇOKTAN PAYLAMIŞTI SİZİ"
Jimin hızla kızın başını örttü ve kız onu çenesinden yakalayıp "ne tatlı çocuksun sen civciv gibi" dedi.
Üyeler sırıtarak sizi izliyorlardı Jimin ise hafifçe kıkırdayıp "öyle mi?" Dedi.Kız ise aptal aptal sırıtıp "mmm ben seni anlamıyorum biliyor musun?" Dedi kız Korece konuşuyordu ama bilinçsizdi ama anlamıyordu.
Namjoon sırıtarak "Korece anlamıyor şuan" dedi.
Jimin telefonundan otomatik çeviriyi açıp "öyle mi?" Yazdı ama yine bir otomatik çeviri hatası olsa gerek "sana ne!" olarak okumuştu
Kız kaşlarını çattı ve "öyle mi iyi o zaman bana ne!" Dedi komik bir öfke ile.
Jimin şaşırıp Türkçe harfleri korece'ye çevirip sana sana ne dediğini fark edip gülümsedi
"Ah hayır bunu demek istemedim..." Dedi onun önünde eğilerek
"N-ne demek istedin!?" Dedi kız anlamıştı tabi
" 'Öyle mi?' demiştim" dedi Jimin sırıtarak kızda gülümseyip
"Yaaa şapşik evet öyleeee" dedi kız sarhoş gibiydi bu hallerini görse kendine küfür ederdi herhalde...
"Şapşik?" Dedi Jimin alayla sorarken.
Feride o sırada Hobi'ye baktı ve.
"Sen şu şey değil misin...?"
Hepsi hobiye baktı ve "kim mişim ben?" Dedi Hobi
"Mmm dansçı Koreli çocuk"
Dedi Feride parlayan gözlerle.
"Ah birtek beni mi tanıdın?"
Dedi Hobi.
"Bilmiyorum ki sanki kafam uçmuş gibi" dedi.
Uzun süre gülüp eğlenmişlerdi artık Feride kendine gelmişti yavaş yavaş.
Ve ağlıyordu annesi ve babasını hatırlamıştı tekrar.
Üyeler susuyordu onun üzerine gitmiyorlardı.Bir kaç saatin ardından serum bitmiş Feride taburcu olacaktı şuan hastanede sadece Yoongi ve Jimin vardı diğerlerinin işi çıkmıştı.
"Şey sen nerede kalacaksın" dedi. Jimin utana sıkıla sormuştu bu soruyu.
"Bilmiyorum ama sanırım bir süre arkadaşımda kalacağım sonra Türkiye'ye dönmek istiyorum" dedi. kız ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözleri ile.
Jimin onu bırakmak istemiyordu ne yapmalıydı?
Selam nasılsınız biliyorsunuz watty kapatıldı VPN falan derken iyice soğdum ama sonra özledim ve devam etme kararı aldım umarım hâlâ watty okuyorsunuzdur.
Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın💜💜💜💜