Açılış-tanıtım

3 0 0
                                    

Odamdan sızan ses evi inletirken ben etrafımdakilerin sözlerini takmayıp bağırarak On söylemeye devam ettim.
"Kızım Allah aşkına kapat şunu sana bir şey söyleyeceğiz" annem konuştuğunda meraklanmış ve müziği kapatım onlara dönmüştüm.
"Ne oldu kötü bir şey yok değil mi?" Ben endişelendiğimde babam saçımı okşayıp "yok kızım korkma aksine mutluluktan havalara uçacaksın" dediğinde yüzüme bir gülümseme yerleşmişti "neymiş bu haber hadi söyleyin" annem gülümseyip "bir aylığına Kore'ye gidiyoruz." Bir dakika ne demişti o "Kore'mi bildiğimiz BTS'li falan dimi yanlış duymadım."
Annem olumsuz anlamda kafa salladığında "hayır valizini hazırlasan iyi olur gece 4'te uçağımız var hazır ol."
Ben koşarak odama çıktığımda bütün dolabı valizime indirmiştim ve tabiki Army bomb'umuda yanıma alıp bilmem kaç saat sonraki uçağa kıyafet seçmeye başlamıştım.

"Ben koşarak odama çıktığımda bütün dolabı valizime indirmiştim ve tabiki Army bomb'umuda yanıma alıp bilmem kaç saat sonraki uçağa kıyafet seçmeye başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gözlük yok bu arada)

Bu bir bölüm değil zaten o yüzden kısa bu hikaye diğerinden tamamen bağımsız olarak yazılacaktır.8.üye hikayesi değildir +18 sahne içermez.
Bu kurguda.
Muhafazakar bir ailenin tesettürlü ve eline erkek eli değmemiş bir kızı olan Feride ve onu Faanmeating'de görüp ilk görüşte aşık olan Jimin.
Ancak Jimin'in unuttuğu birşey varsa oda Feride'nin dinine olan bağlılığıdır ve bu gerçek Jimin'in bu aşkın imkansız olduğunu fark etmesine yetmiştir ama sizce bizim Jimin ilk aşkının peşini bırakır mı?
(Bu arada muhafazakar diyince kızılcık şerbo canlanmasın kafanızda,yada bunlar top diyen aileler)

Feride özellikler

1.62
Kumral dalgalı saçlı
Ten rengi kumral
Türk ama Kore Dili ve edebiyatı bölümü mezunu.
Tesettürlü
52 kg
En sevdiği renk mor
İstediğinde hem sevimli hemde sert olabilen biri
Merhametli,anaç,dik başlı
ARMY
29 yaşında
Koç burcu
Sade ama şık giyinen birisi

Kimseyi okumak için zorlamıyorum yanlızca bir kurgudur idoller yalnızca karakter olarak kullanılmış ve eğlence amaçlıdır.Lütfen insanların değerlerine hakaret edecek yorumlarda ve ithamlarda bulunmayalım içinde herşeyin rahat rahat yaşandığı bir ilişki istiyorsanız diğer kurgum olan BTS'in 8. üyesi'ni okuyabilirsiniz.

Teşekkürler.

~I Need U~ PJM İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin