~1~

2 0 0
                                    

Kore'de ki otele varalı 3 saat olmuştu eşyalarımızı yerleştirip yemeğe inmek için hazırlanmıştık.

Yemek'te herkes çok sessizdi çünkü etraf çok kalabalıktı annem "kızım hadi biraz daha hızlı yiyelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yemek'te herkes çok sessizdi çünkü etraf çok kalabalıktı annem "kızım hadi biraz daha hızlı yiyelim." Dedi bizde hızlıca yemeği yiyip sakin bir parka oturmaya gittik ben içecek birşeyler almak için kafeteryaya gittiğinde birisiyle çarpıştım ve elindeki kahve üzerime döküldü üzerimdeki kalın olduğu için çok yanmamıştım ama yinede sıcaktı
Kafamı kaldırdığımda şoka girmiştim Jimin Park Jimin karşımda duruyordu afallayarak sarsıldığımda beni kolumdan tutmuştu e.

Ertesi gün

Çok heyecanlıydım hatta bayılacaktım 18 yaşımdan beri bu anın hayalini kuruyordum BTS'i görecektim.

Sonunda sıra bana geldiğinde bütün üyelerle heyecandan saçma sapan konuşuyordum hatta bir ara Türkçe konuşmaya başlamıştım ama hepsi benim heyecanımı çok tatlı karşılamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sonunda sıra bana geldiğinde bütün üyelerle heyecandan saçma sapan konuşuyordum hatta bir ara Türkçe konuşmaya başlamıştım ama hepsi benim heyecanımı çok tatlı karşılamıştı.
En son Jimin'e geldiğim yanındaki Jungkook'la konuşuyordu bense bana dönmesini bekliyordum.
Kafasını bana çevirip gülümsediğinde yaklaşık 15-20 saniye öylece kaldı ve bana bakmaya devam etti ne olduğu anlamamıştım.Sonrasın kendini toparlayıp önündekileri imzalamak için yöneldi kafasını tekrar kaldırdığında "Parfümün çok tanıdık" dedi. Ne yoksa dün geceyi hatırlıyor muydu "bilmem daha önce karşılaştığımızı düşünmüyorum" dedim salağa yatarak o ise duduğanın kenarı ile gülümseyip "çevirmene gerek yok hatırladım"
Dedi yüzünü bana yaklaştırarak
"Sen dün geceki güzel kızsın" kalbimin ritmi değiştiğinde yerinden çıkacak gibi bakmaya başlamıştı kendime gelip kim olduğumu hatırladığımda kendimi geri çekip elimi onun önüne koyup "şey çok yaklaşma olur mu?" dedim.
Oda rahatsız olduğumu anlayıp "aw üzgünüm gerçekten düşünemedim." Bense gülümseyip "Ah bir önemi yok herkes bazen birşeyleri yanlış yapar" dedim
Konuyu dağıtmak için "kaç yaşındasın ve ismin neydi" dedi bende heyecanla "İsmim Feride ve 26 yaşındayım" şaşkınca bana bakıp "Türki'ye çok uzak yalnızca buraya gelmek için mi geldin" kafamı olumsuz anlamda sallayıp "hayır aslında 1 aylık bir tatil için geldim ailemle birlikte" dediğimde kafasını sallayıp "anladım çok güzelsin biliyor musun?" Cümlesiyle gözlerimi kaçırdığımda yine pot kırdığını anlamıştı ama beni utandırmaya devam edip süzdüğünde "görüşmek üzere güzel kız" dedi.Bende hızla ordan ayrılıp heyecanla dışarıya çıktığımda çığlık çığlığa anneme sarıldım.Annem az kalsın düşüyordu "ay delirdi bey valla delirdi!" Ben gülüp saçma sapan hareketler yaparken hepsi bana delirmişim gibi bakıyordu.
"Tamam tamam yok birşey hadi gidelim" onları arabaya sürüklediğimde mutluluktan ölüp ölüp dirilmiştim.

Akşam Jimin'den

Yurda geldiğimizden beri hatta onu gördüğüm andan beri aklımdan çıkmıyordu delirmiş gibiydim sanki heryerde onu görüyordum.
Nedenini anlamamıştım acaba onu bir daha görebilir miydim.
Ben bu düşüncelerle vakit öldürürken Jungkook yanıma gelip "sende bir haller var ne oldu anlat" dedi. Bir insan kendinin bile anlayamadığı bir duyguyu nasıl anlatırdı ki,ama belki onların bana bir yardımı dokunabilirdi."Bilmiyorum Jungkook bilmiyorum bir kız var" dediğimde hepsi aynı anda "oooooo" demeye başlamışlardı onları susturup konuşmaya devam ettiğimde "ya öyle bir şey değil işte bende bilmiyorum garip bir duygu sanki midem bulanıyor kalbimin ritmi değişiyor ve etraftaki herkes onun gibi gözüküyor" dediğimde, Namjoon "Sen basbayağı aşık olmuşsun" dedi Ne hayır bu olamazdı değil mi? Saçma hıh yok canım.Hayır kesinlikle aşık oldum.
"Öylemi duruyor" dedim.
Jin hyung omuzuma vurup "hadi anlat bakalım nasıl biri saçları renk gözleri kısa mı? Uzun mu?" O ard arda sorular dizerken ben kaçırdığım o ayrıntıyı düşünmüştüm "Ee şey o bir müslüman ve tesettürlü bir kız ayrıca türk" hepsi neye uğradığını şaşırmıştı "bir dk bu Faanmeating'e gelen kız dimi salak gibi baka kaldığın" kafamı utanarak eğdiğimde "evet o,onu parfümünden tanıdım önceki gece kafeteryada karşılaştık ama yüzünü göremedim."

Yeni hikaye yeni bir başlangıç demektir umarım güzel ilerletebilirim.

Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜💜💜💜💜💜

~I Need U~ PJM İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin