~3~

2 0 0
                                    

"çünkü arkadaş olmak istiyoruz" dedi Jimin sanki çok normal birşey söylüyormuş gibi ona ne saçmalıyorsun bakışı atıp "Siz benim için sevdiğim idollersiniz ne ben ileri gidebilirim nede siz elbette her kız bunu ister ama bir kaç hafta sonra altınıza girmek şartıyla eğer farklı lezzetler arıyorsanız bunun için çalışan milyonlarca kız var"diyip ayağa kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım ki Jimin kolumdan yakalayıp "dur,sen bizi yanlış anladın" dedi ben kolumu tutan ele bakarken hızla kolumu çekip ondan uzaklaştığımda "lütfen yaklaşma" dedim.Oda kafasını sallayıp konuşmaya başladı "Bak biz sadece arkadaş olmak istiyoruz dinin veya tercihlerin bizim umrumuzda bile değil gerçekten bize bir şans veremez misin?" Dediğinde dahada çok sinirleniyordum. Sesimi biraz daha yükselterek "Sizin için önemi olmasada bu benim hayatım ve kurallarımı çiğneyen insanlardan da hiç haz etmem ben sizinle nasıl görüşebilirim Allah aşkına ayrıca Faanmeating küçük bir şeydi bu tarz durumlar dışında ne bana dokunabilirsiniz nede size dokunabilirim zaten zor olan hayatımı dahada zorlaştırmayı kesin." Dedim dolan gözlerimle Jimin bu defa hiç beklemediğim o cümleyi kurup "sana aşığım" dedi ben ağlamamak için direnen gözlerimle ona bakarken böyle bir şeyin asla gerçek olamayacağı aklıma gelmişti ve manyak gibi gülmeye başlamıştım "Tamam ya sen bana aşıksan okey her şey halloldu" Jimin gözlerini kocaman açıp "gerçekten mi artık görüşebilir miyiz?" Dedi umutla ama ona "Sana bunu yapmamanı söylemiştim seninle olamayacağımı bile bile bana bunu yapma sen şu dünyada en sevdiğim insanlardan birisin bu yaptığın beni zor durumda bırakmaktan başka birşey değil." Diyip dışarı çıktığımda kapıyı ardımdan sertçe kapatmıştım.Ve göz yaşlarım teker teker akmaya başlamıştı yavaş yavaş hıçkırığa dönen ağlamamla bir yere oturup daha sesli ağlamaya başlamıştım o benim sevgilim olamazdı ona nasıl dokunurdum nasıl severdim bunlar benim dinimde haram şeyler o içki içip domuz yerken ben nasıl ona eşlik eder veya izlerdim.
Ben bu düşüncelerle boğulurken telefonum çalmaya başlamıştı arayan annemdi "Alo annem noldu bir sıkıntımı var" dedim. Ağlamamı saklamaya çalışarak "yok kızım seni sormak için aradım ama sen iyi misin? Feride?" Annem sesimden birşey olduğunu anlamış olmalı ki soruyordu. "Y-yok anne birşey eve gelince konuşalım olur mu hadi çıktım ben geliyorum şimdi." Telefonu kapatıp yola koyulduğumda otobüs beklemeye başlamıştım.

....

Annemin dizinde yatarken annem saçlarımı okşayıp beni teselli etmeye çalışıyordu olanları bir bir anlatmıştım annemden hiç birşey saklayamazdım "Güzelim biliyorum sana ne desem nafile gönlünü kaptırmışsın bir kere bundan sonrası senin iradene kalmış istersen babamla Emir abinler konuşsun çocukla bir hal çağresini buluruz belki sevgili olamazsınız ama eğer istersen bir yuva kurarsın canımın içi" annem onun bir idol oluşunu göz ardı ediyordu ve yuva kurma meselesinde müslüman bile değil nasıl olabilir böyle birşey dinim benim için gönül işlerinden önce gelir.Saat akşam 9 olmuştu kapı çaldığında babam ayağa kalkıp "bu saatte kim bu" dedi.Kapıyı açtığında annemle kimin geldiğini dinlemeye çalışıyorduk ama duyamıyorduk.

Jimin'den

Feride'nin evine gelmiştik zorda olsa bulmuştuk kapıyı 50'li yaşlarda bir amca açmıştı sanırım babasıydı "ee merhaba" dedim çekinerek adam bize şaşkınca bakarken "merhaba" dedi. Sorgular bir ifadeyle haklıydıda "şey biz Feride'nin arkadaşlarıyızda onun için şey ettik" dedim kekeleyerek adam bana dudağının kenarıyla gülümseyip "tanıdım sizi Feride'nin odası sizin fotoğraflarınızla dolu neredeyse bütün hayatı sizsiniz ama siz neden onu görmek istiyorsunuz ki?" Dedi gayet haklı olarak bu arada bu oda meselesinide saklıyordum daha sonra gülecektim.
Böyle yazılanlar türkçe

"Kim gelmiş baba" Feride bir şeyler söylediğinde toz pembe tülbentiyle kafasını dışarı uzattı bizi gördüğünde derin bir iç çekip "lütfen gidin" dedi.Haklıydı çok saçmalamıştık babası rahatsızca kıpırdanıp "Kızım senin erkek arkadaşlarında mı var?" Dedi ima ile Feride 32 diş gülümseyip "Yok babacığım ne alakası var onlar kim ben kim gelmişken uğrayalım demişlerdir." Dedi çok anlamasız ama erteleyici bir cümleydi bize kaş gözle yalvarıyordu sanki hemen üyelere dönüp "ee bizde tam gidiyorduk dimi?" Dedim. Teker teker evden uzaklaştığımızda Feride ile nasıl konuşacağımı düşünmeye başlamıştım üyelerde artık çağresiz kalmıştı.

....

Feride'den

Üyeler gideli 2,5 saat olmuştu babamın içi içini yiyor ama sormaya çekiniyordu bende odama çekilmiş BTS albümlerimi 72625382836. Kere inceliyordum ki telefonumun titremesiyle irkildim yabancı bir numaradan mesaj gelmişti mesajda " umarım seni zor duruma sokacak bir şey yapmamışızdır yalnızca beni bir kere olsun dinlemeni istiyorum" yazıyordu artık benim bile beynim bunu almıyordu koş koca Park Jimin bana neden bu kadar ilgi duyuyordu neresinden tutsam elimde kalıyordu.
Cevap yazmaya koyuldum.

F-Seni dinlemeye açığım ama yalnızca mesajlaşsak olur mu bu benim dinimde daha az sakıncalı.

J-elbette nasıl rahat edeceksen ımm aslında bunları sana daha öncede söylemiştim ama sen kabul etmemiştin tekrar söylemek istiyor Feride haykırmak istiyorum sana aşığım ben hemde sırılsıklam.

...

Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜 💜 💜 💜

~I Need U~ PJM İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin