"ya gerizekalı kız sana evlenme teklifi etti ve sende hayır evlenmek için çok gencim mi dedin?"
Çok gergindim Jin hyung konuştukça dahada geriliyordum Feride bana geridönüşü olmayan birşey teklif etmişti hem evlilik hem İslamiyet.
T=çok saçma değil mi ama sırf evlenmek için neden dinini değiştiresin ki?
N=Zaten Jimin'de hergün kilise kilise gezer ibadetten ibadete koşardı ya.
Namjoon haklıydı dinine bağlı birisi değildim ama beni asıl korkutan dinimi değiştirmek değil Feride ile evlenmek ve müslüman olmaktı evet Feride'ye deliler gibi aşıktım bunu her hücremde hissediyordum ama evlilik hiç bilmediğim ve deneyimlemediğim bir konu idi İslam'da cabası.
....
JM=yani şimdi ne diyebilirim ki ben bu konularda pek iyi değilim ve sizin gibi yaşayabilir miyim bilmi-
F=önemli değil anlıyorum bunu zorlamak amaçlı dememiştim ama artık yollarımızı ayırmanın zamanı geldi.Artık sen Park Jimin bende Army bir kız olarak hayatıma devam edeceğim.Sana söyleyeceğim şeyler bu kadar teklifim bu ve pazarlıkta yapmayacağım.Lütfen bir daha görüşmeyelim.
Feride arkasına dönüp taksi'ye bindiğinde mal gibi kalmıştım kalbim sızlıyordu.
....
3 gün sonraFeride'den
Yatağımın üzerine oturmuş düşünüyordum ağlamayacaktım bana hiç bir faydası olmayan birisi için ağlamayacaktım ben bu düşüncelere dalarken ezan sesi kulaklarımı doldurmaya başlamıştı bile gözlerimi kapatım dinlemeye başladım.
Allahu Ekber Allahu Ekber
Eşhedü en la ilahe illallah
Eşhedü en la ilahe illallah
Eşhedü en la Muhammed'en resulullah
Eşhedü en la Muhammed'en resulullah
........
Jiminden
Evet ben ve arsızlığım yine sahalardaydık yani otelin önünde
Kapıyı bu defa Feride'nin annesi yani bildiğim kadarıyla Zülal Teyze açmıştı.Önce bana sorgular bir şekilde bakıp sonra "Jimin" diyerek tebessüm etmişti İsmimi nereden biliyordu ağğJm=Merhaba
Z=Korece bilmiyorum
Türkçe birşeyler söylediğinden Korece bilmediğini anlamıştım babası biliyordu ama bu ne saçma bir denklem anlaşmak adına konuyu uzatmadan.
Jm=Feride
Dedim içeriyi göstererek ama teyze telefonuna birşeyler yazıp bana gösterdi.Ama bu cümle beni yıkmıştı.
"O Türkiye'ye geri döndü"
Buda ne demekti neden yapmıştı bunu,benim yüzümden mi?
Kadına teşekkür edip otelden çıktığımda kalbim sıkışmaya başlamıştı.Göz yaşlarım elimdeki papatyalarla buluşurken ağladığımı fark etmiştim gözlerim ondan mahrum kalmaya dayanamamıştı benim herşeyim olan biri için ağlıyordum ama o herşeyimi alıp olabildiğince uzağa gitmişti.
.....
Hobi'den
Kapı çaldığında koşarak açmıştım zaten evde benden başka kimse yoktu.
Karşımda gördüğüm yıkıntıyla Feride'ye ne olduğunu düşünmeye başlamıştım.
H=J-jimin ne oldu...
Dedim sakince
Gülümsedi yalnızca psikopat gibi gülümsedi beni korkutuyordu neler oluyordu.
Elinde solmuş papatyalar vardı.
Neredeyse sürünür adımlarla koltuğa oturdu ve,
Jm=gitti hyung gitti
Anlamıştım ama
H=Feride mi?
Jm=benim ona ihtiyacım var.
Diyip ağlamaya başladığında ona sımsıkı sarılmıştım kardeşimi böyle görmek beni üzüyordu hemde en derinden.Kollarını kaldıracak hali yok gibi duruyordu.
Jm=gitmek istiyorum ve gideceğimde onunla evleneceğim!
H=Jimin şuan mantıklı düşünemiyorsun lütfen daha sonra sakin kafa ile bunn kon-
Sözümü kesen Jimin'in telefonu olmuştu.
JM=alo kimsiniz
Karşı taraftan oldukça acılı bir çığlık geldiğinde yerimden sıçramıştım.Kim di bu kadın?
Jm=Siz kimsiniz ne oluyor orada
Dedi endişeyle
K=Feride'yi ara
Kadın Feride'ye ile ilgili birşey söylemişti ama türkçe idi ve anlamamıştık ve bir çığlık daha ama bu çığlıktan çok ardından gelen sessizlik ürpertmişti bedenlerimizi...
.....
Aradan geçen iki saatin ardından Biz bu kelimenin anlamını öğrenmiştik kadın Feride'yi aramamızı söylüyordu Jimin telefonu eline alıp Feride'nin isminin yanındaki bir kaç renkli kalp emojisine bakıp buruk bir şekilde gülümsedi,Ve tıkladı
Telefon birkaç çalışın ardından açıldı telefon hoparlördeydi ve karşıdan derin bir nefes sesi geldi ve günlerdir duymadığımız o ses
F=Sorun nedir
Yazar'dan
Jimin öylesine özlemiştiki bu sesi cevap bile vermeyi unutmuştu.
F=Jimin
İsmini duymasıyla kendine gelmişti Jimin.
Jm=B-buradayım
F=evet bir şey söyleyecek misin?
Feride aynı zamandada bir işle uğraşıyordu sanki.Onunda telefonu hoparlördeydi belliki
Jm=az önce bir kadın aradı ve seni aramamı söyledi.
Jimin kısa bir süre susup ardından devam etti.
Jm=Çığlıklar vardı Feride,acı çığlıklar
Telefonun karşısından bir cam kırılma sesi geldiğinde Feride'nin acı feryadı doldurmuştu Jimin'in kulaklarını
Anne!
Açıklamaya gerek var mı?...
Kendinize iyi bakın hasta olmayın BTS ile kalın 💜 💜 💜 💜 💜