Pov: fang
Gözümü daha yeni açmıştım..elimle yatağımın yanındaki sehpayı yokladım. Telefonumu elimde hissedince aldım ve saate baktım.. saat 10'u 18 geçiyordu..stüdyoya 9 da gitmem gerekiyordu..ve buster beni kaldırmamıştı..Ev arkadaşıydık ve sürekli dalaşırdık ama alt katımızda maisie olduğu için sessizce dövüşürdük genelde..
"Hah- o da mı uyuyor acaba?"
Kalktım ve saçımı bile toplamadan busterin odasına daldım..gitmiş..
"Huh? Beni niye kaldırmadı bu dangalak!"
Kaşlarımı çatarak yüzümü yıkamaya gittim. Her zamanki gibi özenle hazırlandıktan sonra mutfağa gidip tost makinesine 1 dilim ekmek koydum. Bir yandan bustera mesaj atıyordum ama ne görüldü, ne cevap alabiliyordum..
"Uyuz portakal.."
İç çektim ve göz devirip telefonu cebime koydum..ekmeği alıp ayakkabımı giyerken ağzımda tuttum ve yolda giderken onu yedim. Stüdyoya vardığımda kahve gözlerim ilk busterı aradı..
O anda omzumda bir el hissedince irkildim.
Tekme atacakken onun maisie olduğunu fark ettim.
"HEE..MAISIE! günaydın naber?"
Maisie'ye vurursam ebemin amını tersten göreceğim için çok bozuntuya vermedim..maisie bana sinirli bakıyordu..
"Nold-"
Demeye kalmadan yanağıma yumruğu yiyince sarsıldım..
"AH! BU NE IÇINDI ŞIMDI!?"
"ÖKÜZ! SAAT KAÇ OLMUŞ SEN UYUYORSUN!"
"BUSTER UYANDIRMADI GİT ONA KIZ!"
maisie göz devirip kollarını kavuşturdu.
"Seni uyandırmak istememiş..garip davrandı biraz..sorgulamadım!"
"Niye ki? Pfft neyse!"
"Şu an depoda sanırım yedek kamera parçası arıyor. Çünkü kuş beyinli parçayı kaybetmiş!"
"Pffhahah! Ondan beklenilecek bir hareket!"
İkimiz de kıkırdadık. Sonra maisie ye el sallayarak hızlı adımlarla depoya gittim..gerçekten buster parça aramak için ortalığı talan etmişti.
"Napıyon lan sen!?"
Buster bana baktı
"Ne yapıyor gibi duruyorum lan embesil!? Gel de yardım et!"
"Yok böyle izlemesi iyi"
Kıkırdadım.
Buster kafasını iki yana salladı..o anda cebimden busterın kamerasından ışıltısı hoşuma gittiği için aldığım parçayı gösterdim.
"Bunu mu arıyorsun bustey?"
Buster parçaya bakıp ayağa kalktı. Bana yaklaşıp yakamdan tuttu ve sarstı.
"LAN BENDE DESENE 40 SAATTIR ARIYORUM BEN ONU!"
"LAN LAN DUR NE BILIM IŞILTILI DIYE ALDIYDIM!-"
o sarınca beynim kaymıştı resmen..bırakınca da az kalsın düşüyordu ki kolumdan tuttu.
"Başım döndü öyle sarsılır mi amk deprem oldu beynimde!"
"Hak ettin!"
Elimdeki parçayı aldı ve beni bırakıp kamerasında taktı..mutlu gözükmesi beni de mutlu etmişti ki istemsizce tebessüm ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"arkadaş?" fangster/buster x fang
RandomBrawl stars falan.. Smut içerir! İLK TÜRK FANGSTER KITABI!!! Google ilk sıra💗🎀