BÖLÜM 5: veda

234 17 32
                                    


Evet..o teklifin üstünden resmen 9 ay su gibi akıp geçmişti...

Günlerden pazardı..pazar günlerini severdim! Çünkü buster izinli olurdu ve onunla vakit geçirme şansı yakalayabilirdim..hem de haftanın en sakin günü olurdu..

Fakat o pazar iğrençti..ciddiyim..
Pazarlardan nefret ettim..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Buster!"
Sabah 10.30'da hızla üstümdeki pijama olarak giydiğim mavi şorta bakmadan busterın odasına daldım..

Eşyalarını toparlıyordu..

Bir valize..

"Hey, hey! Napıyorsun!?"

Yavaşça yanına geldim ve yanında onun gibi dizlerimin üstüne çökerek oturdum.

"Valiz hazırlıyorum.."

Busterın sesi mutlu gelmiyordu..

"Ne? Neden??"

Buster iç çekti ve elindeki son sweat-shirt'ü valize koyduktan sonra valizi kapattı..

"Belki..sonra anlatırım olur mu?"

"Buster anlatır mısın!? Beni meraklandırma!"

Kaşlarımı çatarak bustera baktım..gözlüğünü yatağım yanındaki beyaz sehpanın üstüne koyup ayağa kalktı..Yeşil güzel gözleri ile benim kahve gözlerime baktı bir süre..

Ağzından sadece 2 kelime döküldü.

"Özür dilerim.."

Bunu duyunca biraz paniğe kapıldım..ayağa kalkıp onu omuzlarından tuttum ve sarstım.

"KANSER MISIN!?"

"HAYIR!"

"A*P(💡) MI KAZANDI!?"

"Eve-HAYIR! FANG DUR SARSMA-"

Ellerimi tuttu ve omzundan çekerek yavaşça kavradı..

"Fang sonra anlatırım olur mu? Belki akşama?"

"Beklemek istemiyorum.."

"Ama beklemelisin.. şimdi sadece birlikte dışarı çıkalım istiyorum olur mu?"

O güzel açık yeşil gözleri bana öyle bakarken..hayır diyemem..ısrar edemem..yemin ederim hipnoz ediyor beni..ama çok güzel..

"Gidelim!"

Kafamı tamam anlamında salladım.

"Ben- ben giyinip geleyim!"
Gülümsedim ve hızla odama gittim..dolabı açtım ve ne diyem diye bakındım.

"Aamaan..normalde ne giyiyorsam onu giyeceğim tabii..wattpad görlüsü değilim.."

Dolaptan rastgele bir tane çekip çıkardım ve giydikten sonra bustera haber vermek için odasına girdim..o anda üstüne tişörtünü giyiyordu.. anlık yüzüm kızardı ve direkt göğsüne baktım.

"Hay maşall-ohm ohm..çıksak mi ya-?"

Buster tişörtü giyip üstüne yeşil ceketini giyip gözlüğünü taktı..

"Çıkalım haydi.."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"arkadaş?" fangster/buster x fangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin