BÜYÜK ŞOV:"sadece benim."

192 20 35
                                    

Buster;
____________

Evet..
Büyük şov gecesi geldi çattı..
Giyinme odasında göğüs kısmımı zorlayan beyaz bir gömlek üstüne siyah ceket..klasik bir takım elbise..hiç tarzım değildir..belimi ve göğsümü belli ediyor..

Ama beni heyecanlandıran tek şey fangin de gelmesi umuduydu...şovda tutacağım kadeh masada duruyordu..Ağır adımlarla kravatı düzeltirken yavaşça masaya yöneldim ve kadehi tek elimde tuttum..

"Demek isteğim gerçekleşiyor ha.."

Hiç içki denememiştim..bu gece dibine vuracak gibi hissediyordum..bu takım beni kasmasa daha iyi olacaktı..

Söylensem de aslında oldukça yakışmıştı..yine de tercih etmezdim..

Bugün çift ödül alma amacım vardı..aklımdan geçirdikçe sırıtıyordum içten içten..

"Hah.."

Kravatı düzelttim son kez, ve odaya galada görevlendirilen küçük turuncu, örgülü saçlı kız girdi.

"P-pardon ama- sizi bekliyirlar- um..ödül için!"

Yüzümde tebessüm oluştu.

"Geliyorum.."

Kadehi koydum ve odadan çıkarak kapıyı kapattım..içimde bir heyecan yoktu..ama aynı zamanda mutluydum..Tek heyecanım umudum, tek umudum ise fangdi.

Kızmızı halıda adımlarken iç çektim..sırıttım ve lola önümde yürürken ardından yürüyordum..lola insanlara selam verirken ben aksine gözlerimle fangi arıyordum..

Sadece onu..
Kimse umrumda değildi..

Kamera ışıkları gözümü alıyordu..neyse ki kör olmaktan beni gözlüğüm kurtarıyordu..o kadar ışığın içinde dikkatimi o güzel kahve gözler çekti..

"Fang.."

Gülümsedim..yaklaşamam belki yasaktı ama..ne diyorum ben? Umrumda değil..

Siyah saçlarını avucumun içinde, dudaklarını dudaklarımda, kollarını boynumda, elini belimde istiyordum..

Sadece benim olsun istiyorum..
O kız yanımıza gelerek ikimize de kadeh getirdi..tepside duran kadehi aldım elime..

Birbirimize kaldırmamız gerekirken ben o kahve gözlere baktım..

Kadehi yavaşça o güzelliğe kaldırdım..

İnsanlar sürekli fotoğraf çekerken konuşmak mümkün değildi..kadehi yavaşça diktim..evet ilk kez şarap içiyordum..ama bu onun kokusu kadar sarhoş etmezdi beni..aniden umursamadan kalabalığın arasından kolunu yakaladığım gibi kendime çektim..hiç düşünmeden..

Fang
________

Evet..
oradaydım..

Onun mutluluğuna sevinmişken aldığı kadehle birlikte yüzüm düşmüştü..

Onu lolaya kaldırması gerekiyordu..

Ama o bana döndü..sadece bana bakarak tebessüm etti..ışıkta görünen turuncu çilleri çok..çok sevimliydi..

O kadehi bana kaldırdığında yüzüm ve kulaklarımın yandığını hissettim..sanki içimde bir şey tutuşmuştu..

Cidden o kadeh bana kalkmıştı..

Benim için..

Aniden kalabalığa girip beni tuttuğunda yerimde irkildim..hayır benim için herşeyi mahvedecek.. onca çabası..

Beni kendine çekip elini belime koyduğunda utancımdan konuşamıyordum bile..sadece belimdeki elini itmeye çalıştım ve kulağına fısıldadım..

"Buster napıyorsun..?-"

O da ufaktan sırıttı ve kulağıma fısıldadı..

"Hatalıydım...özür dilerim fang..bırak düzelteyim."

"Kendi kariyerini mahfederek mi düzeltiyorsun?"

"Gerekirse öyle yapacağım.."

Aniden elini saçlarımın arasına attı ve ben daha birşey söylemeden dudaklarını dudaklarımla birleştirdi..herkesin önünde..

Evet hatalıydı..fakat benim için 15 yılını çöpe atmıştı..

Bir erkeği sevmesi onurunu lekelemez mi?..yada bunu söyleyenler zaten onurunu yitiren insanlar mıdır? Bence öyle..

Gözlerimi yavaşça kapadım..o yavaşça geri çekilince ona baktım..

"Buster ciddiyim yapma- utanç verici!"

"Sen benimsin..isterse herkes çeksin..umrumda değil fang."

Bu yüzümün ve vücudumun tamamen onun için tutuşmasına sebep oluyordu..

O Aniden benim ayaklarımı yerden kesince daha da utandım ama belli etmemeye ve duruşumu korumaya çalıştım..

Gala'dan çıkarken lola arkasından bağırıyordu fakat bu busterın umrunda değil gibiydi..

Arabaya geldiğinde beni yanına oturttu ve sürücü koltuğuna geçip bana baktı.

"Özür dilerim..sen dikkat dağınıklığı değildin..sadece ben bencildim bebeğim..arkadaştan fazlası olmak için yaratıldık. Ve ben yaratılışa karşı gelemem.."

Öylesine şok olmuştum ki ağzımdan tek kelime bile çıkmıyordu..

Bir süre sessizliğin ardından yüzündeki gözlüğü çıkardım ve kenara koydum..yavaşça yaklaşarak yüzünü tuttum..yaklaşıp kelimelerimle affetmek yerine dudaklarımın onu affetmesine izin verdim..

Nefesim tükenene dek geri çekilmedim..son nefesime kadar ayrı kalmadım..geri çekildiğimde arkama yaslandım..

"Buster..biz arkadaştan fazlasıyız..bir çift olarak yaratıldık..inkar eden olsa bile.."

Buster bana bakarken gülümsedi..1 kadeh şarabı kafasına diktiği için şuan biraz kafası gidikti..içki hiç içmemişti ve kafasına dikince çarpmıştı..

"Şuan ne istiyorum biliyor musun fang?"

Ona baktım yavaşça..

"Ne istiyorsun?"

Elini bacağıma koyup sıktığında yerimde titredim..

"Seni sabaha kadar becermek.."

Buster güldü..benim ise yüzüm kızarmıştı tekrardan..

"Belki..istediğini alırsın?"

Bana baktı sırıtarak..Yeşil gözlerini adeta istediğini alacak gibi üstüme dikerek.

"Zaten alacağım.."

Gülümsedim..

"Hızlı sürme.."

Buster kıkırdadı ve arabayı çalıştırdı.

"Korkma sürmem"

"Korkmadım!"

"Sen bu gece için kork bence."

"Öyle duruyor.."

Gülümsedim..araba gecenin karanlığında galayı geride bıraktı..

Devam edecek..

"arkadaş?" fangster/buster x fangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin