Bu bölüm ağır smut içermektedir!
Eşcinsel smut sevmeyenlerin okuması önerilmemektedir.
İyi okumalar dilerim.
Fang;
___________Otel odasına girdiğimde buster benim arkamdan kapıyı kapattı ve yavaşça kilitledi..
Bana bakıp sırıttı..
Sırıtmasından kafasının gidik olduğu belliydi..Ona bakınca istemsizce güldüm..yanıma geldiğinde kollarımı kollarının altından geçirerek sarıldım..zaten fazla ayakta duramıyor gibiydi..
"Hahaha! Baygın turuncu köpeklere benziyorsun!"
Güldü.
"Ah hayır.."
"Bunu tartışmayacağım arkadaşım."
Kafasını kaldırıp bana baktı.
"Arkadaş?"
"Aman sende ne alıngansı-"
Daha lafımı bitirmeden doğrulup beni kucağına aldı.
"Çok konuşuyorsun bune böyle papağan gibi?"
"PUAHDUAGAHAHH! tamam be sustuk!"
Gülümsedim..o beni yavaşça yatağa götürüp beyaz yorganın üstüne sırt üstü yatırdığında yüzüm kızardı..
"2 aydır yapmıyoruz..yavaş ol-"
Bana baktı ve alaycı bir şekilde konuştu.
"Korkusuz fang benden mi korktu? Yazık~"
"Korkmadım! Parçala lan!"
"Bak bunun geri dönüşü olmaaz."
"Olmasın amına koyayım"
"Fazla iddalısın güzellik.."
O öyle söyleyince yüzüm daha da yandı..dikkatimi dağıtan şey ise buster'ın aniden üstümdeki hırkayı kaldırıp üstüme doğru çıkması olmuştu..
Bana..fazla yakındı..soğuk elini göğsüme koyunca bağırmamak için yorganı sıktım.
"Orospunun çocuğu.. elin buz gibi amk.."
"Alışırsın"
Buster boynuma doğru eğilince kafamı yana eğdim..busterın ilk dudaklarını, sonra dişlerini tenimde hissettim..boynuma dişlerini geçirince yüzüm adeta kıpkırmızı olmuştu..istemeden de olsa inlemiştim..bir yandan boynumu öpüp sertçe ısırarak kendine ait olduğumun kanıtını bırakıyor, bir yandan göğsümü elleyerek beni tahrik etmeye çalışıyordu..göğsümü avuçladı..
"Mm..~"
Boynumu bıraktığında bu sefer yüzünü yüzüme yaklaştıracak dudaklarını dudaklarımla birleştirdi..öperken alt dudağımı ara sıra ısırıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"arkadaş?" fangster/buster x fang
RastgeleBrawl stars falan.. Smut içerir! İLK TÜRK FANGSTER KITABI!!! Google ilk sıra💗🎀