"Ah buster! Hiç aramayacaksın sandım..""Ahah..uzun hikaye..bir süre sende kalsak bir sorun eder misin acaba??"
"Hayır tabiki sorun değil busty. Bekliyorum akşama döner misiniz?"
"Evet..dönmüş oluruz teşekkür ederim bro.."
"Rica ederim bro byess!"
"Bye.."
Telefonu kapattım ve pantolonumun cebine attım..
Dönüp arabaya doğru baktım..istediğim hayatı yaşayacaktım..fang ve ben..sadece ikimiz..belki bir çocuğumuz olurdu? Ama fangin erkek olduğunun farkındaydım..evlatlık alabilirdi-
O esnada bir çocuk çığlığı duyunca duyduğum tarafa baktım..
Bir adam bir çocuğu takip ediyordu..çocuk koşarak ilk gördüğü kişiye, yani bana koştu..tişörtümü tutarak arkama geçti..herif yaklaşınca herife tek kaşımı kaldırarak baktım.
"Sorun mu vardı?"
Adam boğazını temizledi.
"Evet..benim çocuğum ahah.. biraz yaramaz da."
Çocuk ağlıyordu..içim acımıştı.
Bu pedofili piç beni iğrendirmişti..midemi bulandırıyordu..üstünde alkol ve yaptığı mastübasyonlardan kalan yoğun döl kokusu burnuma gelince yumruğumu sıktım.
"Babasıyım. Taşşak mi geçiyorsun sen benimle?"
Adam güldü..gülüşü bile midemi kaldırmaya yetmişti.
O esnada biri omzuma dokundu..elinin küçüklüğü ve dokunuşundan bunun fang olduğunu anladım..
"Fang sen çocuğu al arabaya git."
Fang bir adama bir bana bakıp tedirgince kafa sallayıp onayladı ve blonde saçlı çocuğun elini tutup arabaya yürüdü..
Onlar arabaya girince sinirle derin nefes alıp adamın tam burnuna tüm gücümle bir yumruk attım.
Adam ufak bir çığlık koparıp kalçasının üstüne düştükten sonra ayağımdaki sert siyah botla bacağına bastım aniden..o kemik çatırtısını duyana dek tüm gücümü verdim..sonra geri çekilip yüzüne baktım alaycı bir şekilde.
"Sapık piç seni. Bir daha çocuklara dokunduğumu görürsem ellerini de kopartırım. Duydun mu?"
Adam kanayan burnunu tutarken onaylarcasına kafa salladı.
"DUYDUM DUYDUM!"
"çok güzel."
Doğruldum ve arabaya ilerledim..sürücü koltuğuna geçtim..çocuğun gözünü kapatan fang bana tedirgince bakıyordu..elimi saçlarına koyup okşadım.
"Hak etti.."
"Biliyorum..."
Fang endişeli endişeli dudaklarını kıvırarak tebessüm etti..elimi soğuk, tırtıklı direksiyona koyup dikiz aynasından çocuğa baktım..fang elini çekmişti..çocuk fazla titriyordu..elinde bir balonu vardı..
"Hey..ismin nedir ufaklık?"
Çocuk bir süre büründüğü sessizlik ardından birkaç kelime söyleyebilmişti..
"Gus.."
170 oy dedim ama size kıyamadım yine. Ama bu sefer 170 oyu geçmeden atmam.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"arkadaş?" fangster/buster x fang
RandomBrawl stars falan.. Smut içerir! İLK TÜRK FANGSTER KITABI!!! Google ilk sıra💗🎀