Bölüme geçmeden bir duyurum olacak.
Bir bölüme 35 tane yorum atmayı keserseniz sevinirim. Aksi taktirde engellemekten çekinmem. Benim bildirimlerimi meşgul edip spam atmayın. Yetmezmiş gibi panomu da meşgul etmeyin. Son günlerde ne moralim ne de hayatım iyi. Kafa toplamaya çalışmanın yanında bölüm atıyorum. Siz de insan olun. Atıyorum yeni bölüm. Darlayıp durmayın. İstersem kitabı siler siktirip giderim. Okuyun kendi içinizde yorumlayın. 40 tane bildirim görmek istemiyorum.
İyi okumalar.//Pov;buster
_______________Sevgililer günü gelmiş çatmıştı... ama hediye almak tamamen aklımdan uçup gitmişti..
Bir de soruyor musun?
Tabiki fang'e alacağım aptal..kitap fangster kitabı amk..Öhm..4. Duvarı aşalı çok oldu..
Evden çıkmak için hazırlandım..sabahın körü...
(12.00..)
Fang'e beğeneceğini düşünerek 1 karete filmi CD'si ve Çin ejderhası işlemeli mavi hırka aldım ve paketlettim..
Sonra aşk bataklığına doğru yürüdüm..
Girişte willow beni fark edip el salladı..yanına geldim..angelo da oradaydı..Bana sırıtarak bakıyordu..
"Hey.."
"Selam portakal kafa!" Willow kıkırdadı..
"Size bir teklifim olacak..uh.."
Nasıl diyeceğimi bilemezken angelo yanıma gelip elini omzuma attı ve aşk okunu gösterdi.
"Kime fırlatayım?"
"Hayır hayır! Kimseye fırlatmak yok! Ben..sadece sizden birinin ilgisini çekmek için fikir almak istiyorum.."
"Ooo kimmiş o şanslı?"
Yüzümün yandığını hissediyordum..bir taşı tekmeledim.
"Fang.."
Bir an birbirlerine baktılar ve sonra tekrar bana döndüler.
"CIDDEN MI!?" willow cırtlak sesi ile bağırınca kulaklarımı tırmaladı.
"Evet?"
"Çapkın portakal!" Willow kıkırdadı ve sonra fenerinin içinden sarı turuncu bir duman çıktı..dumanlar birbirine dolandı..
"Woah..böyle bir uyum çok garip.." angelo elini ćenesine koydu..
"Waah! Bu harika! Aman ne sevimli!" Willow kikirdedi..
"Ne? Ne demek bu yani?"
"O da seni seviyor!"
Yüzüm kıpkırmızı kesilince çillerim ortaya çıktı.
"Sen ciddi misin willow?! Beni mi kandırıyorsun!??"
"Hayır tabiki salak! Rte miyim be- ohm..yani..niye kandırayım kuş beyinli!"
"Peki..nası-"
Daha Sözümü bitirmeden sırtımda bir ağırlık hissettim..bu fangdi..
"Napıyorsun buradaa! Sabah seni aradım yoktun!"
Willow bana bakıp salak salak hareketler yapıyordu..
"Üzgünüm fang..işim vardı"
"Bunlarla ne işin var?"
Fang kaşlarını çattı."Senin janetle ne işin varsa ondan."
Yan bir bakış attım."BUSTER!"
dizime tekme atması ile irkildim.
"Tamam tamam! Gidelim hadi.."
Fangı arkasından yürümesi için ittirdim ve arkamı dönüp willowa sert bir bakış attım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"arkadaş?" fangster/buster x fang
De TodoBrawl stars falan.. Smut içerir! İLK TÜRK FANGSTER KITABI!!! Google ilk sıra💗🎀