Bölüm 10☆: hoşçakal brawlywood!

217 18 26
                                    


Pov; Buster
_________________

Uyandığımda yanımda fang yatıyordu..dün biraz sarhoştum..yarım yamalak aklımda canlanan sevişmemizi hatırlayınca sırıttım..Yeşil gözlerimle onu süzdüm ve elimi saçlarının arasına sokup biraz okşadım..uyuması için onu rahat bıraktım ve kalkıp duş almak için lavaboya gittim..

Güzelce duş alıp çıktım..sırtımda keskin bir acı vardı..aynadan sırtıma bakınca fangin pençelediği yerleri fark ettim..

"Hırçın şey.."

Güldüm sessizce..üstümü giyinip gözlüğümü taktım..telefona baktığımda loladan 99998 tane cevapsız arama fark ettim.

"Hassiktir..kovuldum galiba-"

Ama gözüm fang'e kaydı..

"Ondan değerli değil.."

Onu asla geri aramadım..aksine telefonu sessize aldım ve uyuyan fangin başına geldim ve onu yavaşça kucağıma aldım..

"Çok yorulmuş..hah-"

Gülümsedim ve yavaşça alnından öptüm..öper öpmez gözlerini araladı ve uykulu bir şekilde bana baktı..

"Buster.."

Hala yarı uyuyor gibiydi..ismimi sayıklıyordu..

"Buradayım fang gitmiyorum..ama biraz ayıldıktan sonra seni duşa sokayım olur mu?"

"Hmhn.."

Tamam anlamında kafa salladı..Onu geri yatırdım..ama eli ile elimi aradı..

Elini tuttum yavaşça..uyurken çok sevimli görünüyordu..yeni bir ev bakmamız gerekiyordu..

Beni çekiştirmesi ile mecbur yanına geri yattım..yatar yatmaz bacaklarını belime, kollarını boynuma dolayıp koala gibi bana sarıldı..

"Çok yormuşum seni..üzgünüm fang."

Fang gözünü açmadan cevapladı.

"Hiç bu kadar zevk almamıştım.."

İkimiz de bakire değildik..bunu biliyordum..

"Hoşuna gittiğine sevindim..ama bir daha olmaz-"

"Olur olur.."

"Olmaz."

"Janetle yaparı-"

"Sıkerim onu! Tamam yaparız.."

"Heh.."

Fang doğruldu.

"Ben duş alıp geliyorum sonra geri dönelim..lütfen.."

"Sen nasıl istersen sevgilim."

Kalktım ve fange baktım o duşa giderken..o gidince iç çektim ve elimi enseme attım..

"Sanırım eşyalarımı toplamalıyım.."

Eşyalarımı toparladıktan sonra aşağı, arabaya indirdim.

Fang de üstünü giyinip arabaya indi..ön koltuk prensesi olduğu için öne geçti hemen..Bende sürücü koltuğuna geçtim her zamanki gibi..onun ehliyeti yoktu..öğretmeye çalışsam bile en son arabayı yakmıştı.

"Fang..tekrardan kafam yerindeyken, özür dilerim..lütfen affet beni..aptalın tekiyim farkındayım..işime engel olmuyorsun. İşim umrumda değil fang..Tek umrumda olan sensin."

Fang bana bakarken gözlerini kırpıştırdı ve güldü..anlamaz gözlerle baktım o esnada saçlarımı okşadı ve yanağımı öptü.

"Affetmiştim zaten seni salak..ama teşekkür ederim busty..şimdi gidelim- buradan haz etmiyorum.."

"Peki nasıl istersen"

Arabayı çalıştırdım ve olabildiğince hızlı sürdüm..

"Brawlywood çıkışı--->"

Yazan tabelaya baktım..ardından fange bakıp bunun değer olduğunu içimden geçirdim..onunla olduğum için şanslı hissediyordum..

Fang araba camını açmış rüzgarın tadını çıkartıyordu..kıkırdadım çünkü komik ve sevimli gelmişti..

"Çok tatlısın."

Bana baktı ve sırıttı

"Sende öyle"

Yanaklarımı kızardığını hissettim ve güldüm..

"Hoşçakal brawlwood!"

Fang, camdan, tabelaya bakarken güldü..

O mutluysa bende mutluydum..

Star parka gelmiştik ama kalacak yerimiz şuanlık yoktu..

Ama bir fikrim vardı..arabayı bir benzinliğe çektim.

"Neden durduk?"

"Birini arayacağım sen in dolaş hadi"

Gülümsedim..fang de bana gülümsedi ve kafasını sallayarak onayladı..

Arabadan çıktık..ben bir kenara geçip telefondan bir numara çevirdim..

Bir kadın sesi

"Alo?" Dedi..

"Merhaba maisie.."

Devam edecek...



"arkadaş?" fangster/buster x fangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin