Fang;
_______Eşyalarımı toplayıp o akşamüstü evden ayrıldım..evi öylece terk ettim..
Eşyalarımı toparlarken odamdaki aynaya baktım..
Kolye..
"Biliyor musun buraya nadiren gelirim ama bu gün batımı bana seni hatırlatır..""LANET OLASI KOLYE!"
boynumdaki kolyeyi avucumun içine alıp yumruğumu sıktım..sertçe çektim..kopan kolyeyi avucumun içinde tutarken gözyaşlarım gözlerimden bir isyanla çıkıyordu..dizlerimin üstüne çökerken sırtıma binen acı hareketlerini ağırlaştırmıştı...
Hıçkırıklarıma boğulurken artık bir faydası olmadığını kabullenerek masadan destek alarak ayağa kalktım..eşyalarımı koyduğum büyük sporcu çantasını tek elime aldım ve kolyeyi yatağın üstüne fırlattım.
"Ben onun için sadece dikkat dağınıklığıyım. Kalmamın bir anlamı yok..büyük şov*unu gerçekleştirmeli."
[*=Busterın oyun içi ünvanı.]
Kafamı çevirdim..boş ve soğuk koridordan geçerken son kez arkama baktım..iyi bir seçim miydi?..öyleydi..doğrusu bu olacaktı. Eski işsiz hayatıma geri dönüyordum. Bu koridorda ettiğimiz şaka amaçlı kavgalar aklıma gelince tekrar gözlerim doldu..Bana sevgililer gününde teklif etmeye korktuğu zaman..
O zamanki buster ile şimdikinin farkı neydi?. Neden bana böyle dedi..? Belki de cidden öyleyim. Onun değilsem yanında duramam..Ama onu istiyorum..sadece onun olmak istiyorum..sadece yanında uyumak ve şunun bir kabus olduğunu varsaymak istiyorum..zehir bile olsa onsuz yaşamak istemiyorum..
Fakat zorundayım.
Kapıyı çekerek kapadım..şimdi boş sokaklarda attığım ağır adımlar konuşurdu..ben bakmam yoluma, bedenim acısını ne tarafa atarsa orasıydı benim evim artık.
Karanlık sokaklarda gözden çabucak kayboldum..yağmurun soğukluğu tenimi yaksa bile.
Buster;
_________Arabaya bindim..biner binmez ellerimle yüzümü kapadım..
"Hata yaptım.."
Artık pişmanlık için çok geçti..bencilin tekiydim..o daha iyi birini hak ediyor beni değil.
Ellerim mi titriyordu?..yoksa paniklemiş miydim sadece?
İç çektim ve arabanın anahtarını çevirip çalıştırdım..arabayı otoparktan çıkarttım ve otoyolda 70-80 lerde sürdüm..
Sabaha karşı saat 6 olmuştu ve ben çok uykusuzdum..fakat çok geçmeden o tabelayı görünce içime soğuk su serpildi..
"BRAWLYWOOD'A HOŞ GELDİNİZ!"
Keşke fang de-..ne diyorum ben..ah tanrım hayır..istemiyorum artık.. artık özlemek istemiyorum.
Arabayı kenara çektim ve kapıyı sertçe açıp çıktım..normalde ağzıma çok sürmem ama bagajı açıp sigara paketini alıp içinden 1 dal çıkarttım..
Koyu pembe üstünde "R+M" yazan* çakmağı alıp dudaklarımın arasına koyduğum dalın ucunu tutuşturdum.. yükselen dumanlara bakarken iç çektim..gözlüğümü çıkartıp cebime koydum..açık yeşil gözlerim donuklaşmıştı artık..
[*= suikast oteli adlı kitabıma göndermedir. Bu çakmak gerçekten varolan değerli bir çakmaktır.]
Sadece birkaç kelime ile vedalaşmıştık..ve şimdi karanlığa geri dönmüştüm..
Keşke dilim kopsaydı..keşke geberseydim de söylemeseydim.
Geberseydim..
Önümde duran uçuruma baktım..
Geberseydin..
Abinin dediği gibi geberseydin buster.."Abim olsa zorla yanında tutardı..ben öyle yapamam.. onun gibi değilim..olmayacağım da..ama her evrende benciliz..ben bile.."
Yere çöktüm yavaşça ve dumanı aşağı doğru üfledim..
Canım çok yanıyordu..Yapamam.. onsuz yapamam..
Dirseklerimi bacağıma koydum ve ellerimle yüzümü kapadım..sigarayı kendime acımadan avucuma bastım..derim soyulsa bile umrumda değildi şuan..ama geç kalıyordum..filmim öldül alacaktı yarın..yetişmem gerekiyordu..kalktım ve izmariti yere atarak arabay tekrar bindim..
Brawlywood'a geldim..
Sonunda..İşte al sana büyük şov buster.
Saat akşam 8 e geliyordu..çok uykulu olduğumdan kaldığım oteldeki yatağa uzandım..ama benim için bomboş bir yataktı..
Açıkçası onunla sevişmeyi bile özlemiştim..bunu sık yapmasak bile..
Onunla yatmayı..kafamı boynuna gömmeyi..çok özledim.."Ah tanrım! Hayır karma yaşamak istemiyorum!"
Gözlerim tekrar doldu..gözlüğümü kenara koydum ve yorganı kafama kadar çekerek gozyaşlarımdan boğulurken uyuyakaldım..
Yarın büyük şov var buster..bencilliğin yüzüne vurmasına izin vermemelisin..
Bunu yapabiliriz..
Keşke fang ve abim de yanımda olsaydı..Özür dilerim fang..çok özür dilerim..
Gözyaşlarım yatağı ıslatıyordu..ay ışığı pencereden sızarken benim bencilliğmi yüzüme vuruyordu..
Ama hazır değildim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"arkadaş?" fangster/buster x fang
Ngẫu nhiênBrawl stars falan.. Smut içerir! İLK TÜRK FANGSTER KITABI!!! Google ilk sıra💗🎀