☁️ᝬ ʿ ɪɴғᴏ ꜝꜞ 𖦹 ˖࣪،̲🍶🥢

26 10 4
                                    


ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ
Aᴄʟᴀʀᴀᴄɪᴏɴᴇs:

Esᴛᴇ ʙᴜᴇɴᴏ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴠᴏʏ ᴀ ᴄᴀᴍʙɪᴀʀ ᴛᴏᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀᴅᴀ 1 ᴇs ᴇɴ ᴛᴀɴᴛᴏ ɴᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪ ʏᴀ.

ʏ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴇɴ sɪ ᴄᴀᴍʙɪᴏ ᴇsᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴛʀᴏ.

ᴇsǫᴜᴇ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ɴᴏ sᴇ ᴇɴᴛɪᴇɴᴅᴇ ᴇs ɴᴀᴅᴀ..

Esᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴇᴘᴛᴇɴ ᴇsᴛᴏ.

ೋ❀❀ೋ═══ • ═══ೋ❀❀ೋ

ɴᴜᴇᴠᴀ ᴘᴏʀᴛᴀᴅᴀ(ᗒᴗᗕ)՞

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ɴᴜᴇᴠᴀ ᴘᴏʀᴛᴀᴅᴀ(ᗒᴗᗕ)՞

Aʜ sɪ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴀᴄʟᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴇᴄᴜᴀᴅᴏʀ sᴇ ᴄᴀᴍʙɪᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ sᴜ ғɪsɪᴄᴏ.

ʏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ sɪɢᴜᴇ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ sᴇɴ̃ᴏʀ ᴀʟᴇᴍᴀɴɪᴀ ʏ ǫᴜᴇ ᴇᴄᴜᴀᴅᴏʀ ɴᴏ ᴇsᴛᴀ ᴇᴍʙᴀʀᴀᴢᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴜ.s.ᴀ sɪ ɴᴏ ᴅᴇ ᴀʟᴇᴍᴀɴɪᴀ sɪ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴏɴ ᴀᴊᴀᴍ..

Y ʙᴜᴇɴᴏ ᴇs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴍᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ʀᴀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴀʟᴇᴍᴀɴɪᴀ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴅᴇ ɪɴғɪᴇʟ ᴇʟ ɴᴏ sɪɢᴜɪᴏ ʟᴏs ᴘᴀsᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴇʟ ᴇs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ

ᴇʟ ᴀᴍᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴀ sᴜ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪᴅᴏ ʜᴀʀɪᴀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴄᴏsᴀ sᴏʟᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ sɪ ᴇs ᴍᴀ́s ʜᴀsᴛᴀ ʟᴏ ᴘᴇʀᴅᴏɴᴀʀɪᴀ..

Lᴏs ᴅᴏs sɪ ᴇsᴛᴀɴ ᴅᴇsᴛɪɴᴀᴅᴏs ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏs ᴘᴇʀᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟʟᴇɢᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴇ ᴇʟ ᴍᴀʟ ᴀ ʟᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs. Qᴜᴇ ᴘᴇɴᴀ ᴘᴏʀ ᴇsᴏ





*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*


Sᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏ ᴇs ᴜɴ ᴛᴇᴍᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟ ᴘᴇʀᴏ ʜᴀʙʟᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴅᴇ ᴍɪ ᴇx ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴀǫᴜɪ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴄᴀᴍʙɪᴀʀᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄɪᴇɴ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴏ ʏ ᴇɴ ᴇsᴏ ᴍᴇ ᴅᴇᴊᴏ sɪɴ ᴇsᴛᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀʟ..

ᴍᴇ ᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ ʙɪᴇɴ ᴅᴇ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴀ ᴏᴛʀᴏ ᴍᴀʟ ʏᴏ ʟᴏ ᴛʀᴀʙᴀ ʙɪᴇɴ ᴄᴏɴ ʀᴇsᴘᴇᴛᴏ ʏ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴇ ᴅᴀʙᴀ ʀᴇɢᴀʟᴏs ʏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟᴇ ᴅᴀʙᴀ ᴍɪᴍᴏs..

ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ sᴇ ᴄᴀᴍʙɪᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴜᴅɪᴀʙᴀ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴇʀᴀ ᴀ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ʏ ᴍᴇ ᴅᴇᴊᴀʀᴀ ʏ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴅɪɢᴀ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ʏᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴛɪ ᴍᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴇ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ ʏ ᴘᴀsᴏ ᴘᴀsᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴏ sɪ ᴛᴇ ᴛᴇɴᴅʀɪᴀ ǫᴜᴇ ʙʟᴏǫᴜᴇᴀʀ ʏ ᴇɴ ᴛᴀɴᴛᴏ ɴᴏ ᴍᴇ ᴇsᴄʀɪʙᴀs ᴍᴀs ʏ ᴇɴ ᴇsᴏ ᴛᴜ ᴍᴇ ᴇɴɢᴀɴ̃ᴀsᴛᴇs ʏ ᴇsᴏ ɴᴏ ᴛᴇ ʟᴏ ᴘᴇʀᴅᴏɴᴏ..

ᴘᴇʀᴏ ʏᴏ ᴇɴɢᴀɴ̃ᴀʀʟᴏ? ɴᴏ ɴɪ ᴘᴇɴsᴀʀʟᴏ  ʏ  encima   ʏᴏ ʜᴀᴄᴇʀ ᴇsᴏ ɴᴏ..ᴇɴ ᴇsᴏ ʙᴜᴇɴᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀs ᴘᴜᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ʙɪᴇɴ ᴘᴇʀᴏ sɪ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪ ᴍᴀʟ ᴇsᴛᴏs 8ᴍᴇsᴇs ᴘᴀʀᴀ ɴᴀᴅᴀ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ.

Pᴇʀᴏ ʙᴜᴇɴᴏ ᴀʜᴏʀᴀ  ɴᴏ ǫᴜiᴇʀo ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ɴᴀᴅɪᴇ..

ʏ ʙᴜᴇɴᴏ ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ sɪ ᴅɪᴊᴇ ᴇsᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴅᴇsᴀʜᴏɢᴀʀᴍᴇ..

sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜɪᴄᴇ ᴘᴏʀ ᴇʟ..ǫᴜᴇ ᴛᴏɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ғᴜᴇ ʜᴀsᴛᴀ ᴍᴇ ʜɪᴄᴇ ʜᴜᴍɪʟʟᴀʀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴏs ᴀᴍɪɢᴏs ᴘᴏʀ ᴇʟ..

ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ᴍᴇ ᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ ʏᴀ ᴍᴀʟ ᴍᴇ ɪɢɴᴏʀᴀʙᴀ ʏ ᴛᴏᴅᴏ ʜᴀsᴛᴀ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ʙᴇsᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴅᴇ ᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴜᴅɪᴀʙᴀ.. ʏ ʟᴀ ᴍᴀs ᴘᴇɴᴀ ǫᴜᴇ ғᴜᴇ ᴇs ᴇʟ ǫᴜᴇ sᴇ ᴇɴᴛᴇʀᴏ ᴍɪs ᴀᴍɪɢᴏs ʏ ᴀʟ ʀᴀᴛᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ᴍᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ʙᴇsᴀʀ ʏ ᴛᴏᴅᴏ Y ᴇsᴏ ɴᴏ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ ᴘᴇɴso ǫᴜᴇ sɪ..ʏ ʙᴜᴇɴᴏ ᴀʟ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴇʟ ᴛʀɪᴍᴇsᴛʀᴇ ᴇʟ sᴇ ғᴜᴇ sɪɴ ᴅᴇᴄɪʀ ɴᴀᴅᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʏᴀ ʟʟᴇɢᴀ ᴜɴ ʟᴜɴᴇs ᴜɴᴏs ᴅɪᴀs ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ʟᴀ ғɪᴇsᴛᴀ ᴅᴇ ɴᴀᴠɪᴅᴀᴅ ᴍᴇ ᴅɪᴄᴇ {ᴍɪ ᴀᴍᴏʀ ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ ᴘᴇʀᴏ ʏᴀ ɴᴏ ᴘᴏᴅʀᴇ ɪʀ ᴍᴀ́s ------ ᴇs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴄᴀᴍʙɪᴇ..ᴇsᴏ ᴍᴇ ᴅᴏʟɪᴏ ᴇsᴛᴜᴠᴇ ᴇʟ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ᴅɪᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟ ʏ ɴᴏ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ɴᴀᴅᴀ :ᴄ ʜᴀsᴛa ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏs ᴅɪᴊɪᴍᴏs ɴᴏs ᴠᴇᴍᴏs ᴇʟ ʟᴜɴᴇs..sᴇʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴜᴠᴏ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ʟᴏs ᴜʟᴛɪᴍᴀs sᴇᴍᴀɴᴀs ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴏʟᴠɪᴅᴀʀᴀ ʏ ʙᴜᴇɴᴏ...

Es ǫᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ɴᴏ ʟᴏ ᴇʜ ᴏʟᴠiđᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴛᴀɴᴛᴀs ᴄᴏsᴀs ǫᴜᴇ ᴍᴇ ʜɪᴢᴏ :ᴄ..

 ׂ:☪︎Mɪ Cᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ Es Tᴏᴅᴏ Tᴜʏᴏ✿*:・゚゚(ᴜɴ Aᴍᴏʀ ᴏ Aᴍɪsᴛᴀᴅ).Donde viven las historias. Descúbrelo ahora