seri katil

63 10 9
                                    

Bu arada bazen 3.kisi bazende rosenin anlatimi var bunu belirtmiyicem ama bence anlasilir

Yine sıkıcı bir gune uyanmistim cunku beni bir telefon uyendirmisti.en sevmedigim seyin gereksiz yere uyandirilmak oldugunu soylemismiydim?

Hemen telefonu elime aldim.benim gibi diger komiser lisaydi.o benden 1 ay kucuktu.hemen telefonu acip kulagima goturdum.

Rose-bir sorun mu var lisa?
Lisa-hayir rose ama yeni bir seyler var
Rose-neler?
Lisa-yuz yuze daha iyi olur ama
Rose-ben yeni kalktim sen bi soyle ne var orada ayrintili konusuruz
Lisa-su seri katil rubyjaneyi duydun mu
Rose-evet duymustum da ne alaka?
Lisa-iste onun dosyasini bizim karakol almis yani bizdeymis

Rose icinden bir kufur savurdu.boyle sacmaliklarla ugrasmayi hic sevmezdi ama dosyayi lisaya yigamazdi.bu kadar da kor degildi.iki kisi daha hizli olurdu.

Rose-cidden mi?
Lisa-maalesef ama gercek
Rose-iyi ben geliyorum

Rose cevap beklemeden kapatti.bu onun aliskanligiydi.hemen oflayarak ustune kot mavi bol pantalon ve ustune omuzlari acik krem rengi  bir kazak giydi ve sadece eyeliner cekti ve gloss surup odasindan cikti.kabanini aldi ve evden cikip skznin evine gitti.onlarinda bilmeye hakki vardi.eve varinca kapiyi caldi ve bir sure acilmadi.tam bir daha basacakken uykulu gozlerle seungmin acti kapiyi.rose bu haline gulumsemeden edemedi.seungmin ilk once normalken roseyi kapilarinda bu saatte gormek garibine gitmisti.hemen elleriyle gozlerini ovusturdu ve eskisine gore biraz acildi

Seungmin-bir sey mi oldu noona?
Rose-bir dosya gelmis bize sizi ariyicaktim ama uyursunuz diye geldim.
Seungmin-gelelimmi?
Rose-yok sadece haberiniz olsun ben gerekirse ararim
Seungmin-tamamdir noona
Rose-hadi size iyi uykular bakalim
Seungmin-tesekkurler noona

Ikiside gulerek birbirlerine el salladilar ve rose kapidan ayrilip arabasina bindi ve bu sefer karakolun yoluna gitti.

Karakola girince lisayla ortak odalarina gittiginde onu orda gordu.zaten bekliyordu orda olmasini.hemen kabanini askiya asti ve cantasini bos bir koltuga koyup lisanin yanina gitti.zavallim bilgisayara bakarken uyuya kalmisti.niye beni degilde onu cagirmislardi once ki?ben daha cabuk ayilip uykusuzluga daha alisiktim.soylemeliyim bunu bana soylesinler ilk.lisayi uyandirmak icin arkasina gectim ki acik ekranli bilgisayar gozume takildi.bakmadan edemedim.lisayi birakip bilgisayara odaklandim.buda neydi boyle?

buda neydi boyle?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rubyjane kim

Yas-27
Dogum ayi-ocak
Oldurdugu kisi sayisi-2794
Hangi yilda basladi-2019
Oldurme aletleri-bicak,silah,ustura,keski,zimpara,tornavida...
Gercek sac rengi-siyah
Simdiki saclari rengi-siyah

Simdi anlamistim bunlar seri katilin kimligi gibi birseydi ama oldurme aletleri veya sac rengi ne alaka pardonda?ne dertleri vardi bunlarin.hele hele bu katilin.insan oldurmeyi seviyo!sacmalik.

Daha fazla ekranla oyalanmadan lisayi durttum.zaten hafif olan uykusundan hizlica uyandi.arkasinda beni gorunce kalkti ve sarildi.hemen karsilik verdim.geri cekilince odadaki duvar kenarina bizim tabloya gectik.artik hep bu kadin vardi.

Lisa-ben uyurken illa ki bilgisayara bakmişsindir seni iyi taniyorum.iste kisimiz bu.zaten bilgilerini gordun.
Rose-iyide biz ne yapicaz bununla?zaten tuk herkes ugrasmis bulamamis biz niye emek sarfediyoruz?bize normal hirsiz filan versinler.
Lisa-maalesef ki bize verilmesinin sebebi ikimizde taniniyoruz ve bize guveniliyor.
Rose-hay guvenine
Lisa-suan sovme
Rose-ama bizim isimiz mi yokda boyle bir sacmalikla ugrasicaz.gitsinler onlar bulsunlar kolaysa!
Lisa-ne yapalim yapicak bir sey yok yapucaz elimizden geleni.bana bak simdi jane neredeyse tum ulkeleri gezmis ama suan burada,seuldeymis.yani burdaki en bilindik ve guvenilir biz oldugumuz icin bize verildi.
Rose-aman ne guzel
Lisa-tamam simdi onu bosver ya bak bun-

Kapi tiklatilmisti.ikimizinde aninda gozu oraya kayarken lisanin sozu kesilmisti.gel emrini ayni anda verdik ve iceri skz ile itzy geldi.onlarida iceri aldiktan sonra ikimizde karsilarina gectik.

Lisa-simdi herkes beni dinliyo ozellikle rose

Gozlerimi etarftan lisaya cevirdim.bana bakti

Lisa-hadi ama yapariz
Rose-istemiyorum milletin sacmaliklariyla ugrasmak istemiyorum!bizene!
Lisa-rose lutfen
Rose-iyi

Onume dondum ve lisayi dinlemeye basladim.kizi anlatiyordu.normalde dinlemem ama eger bunuda basariyla yaparsak ne kadar unlenebilir ve sevilirdik.yani artik raziydim.

Lisanin konusmasi bitince onlar kendi aralarinda konusurken lisa bana dondu.

Lisa-bak istemedigini biliyorum ama bak bize guvenmisler bunu bosa cikarmayalim

Kafami asagi yukari salladim.gulumsedi ve onune dondu.

Lisa-herkes evlerine gidebilir.itzy biz sizde bulusup konusalim

Chan one atildi ve bana dondu.konusucagi belliydi bende elimle izin verdim

Chan-rose noona istersen sende bize gel bakariz
Rose-tamam gideriz

Chan kafasini salladi ve geri yerine gecti.birazdaha konusup odadan ciktik ve karakolun koridorlarinda yurumeye basladik.biz yururken yanimiza mudur geldiginde durduk.bize guler yuzle bakiyordu bizde somurtkan!

Mudur-kizlar tum dunya bunun icin size guveniyo lutfen elinizden geleni yapin
Lisa-yapicaz efendim merak etmeyin
Mudur-size guvenebilecegimi biliyordum.bulmaniz dilegiyle

Kafamizi salladik ve daha fazla durmadan yanindan ayrildik.cokta sevnezdim kendisini.cok garip bir tipti.herkese kizar ama bize dokunmazdi bile.cunku biliyo ki biz mahkemeyle yakiniz ve onu mahvedebiliriz.iste buda isimize geliyo.

Herkes kendi arabasina gecti ve lisayla itzy baska yonde giderken biz baska yonden gittik ve skznin evine vardik.

Asklarim bolum nasildi!begenmeniz dilegiyle yaziyorum insaalha guzel olur.sizi seviyorum,opuldunuzz💋💋💋

polis kiz/chaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin