Uykumdan kalktigimda tum vucudumun yandigini hissettim.o anlar gercek gibiydi ama degil gibiydide.aklim yine allak bullak olmustu.bunlari dusunmeyi sonraya birakarak yataktan kalktim ve elimi yuzumu yikamaya banyoya girdim.aklim biraz bosalsin diye bakim yaptim ve ciktim.bugun karakola gidicegim icin dolaba yoneldim.lisa cagirmis.sabah telefonuma gelen bildirimle ogrenmistim.mudur cagiriyormus.dolapdan kirmizi bogazli bir kazak ve altinada diz ustu deri bir etek aldim ve hemen giyindim.saclarimi yukaridan topladim ve hafif bir makyaj yapip odamdan ciktim.mutfaga indim ve kendime bir kahve yapip termosa koydum.oraninkileri begenmedigim icin kendim yapip goturuyordum.birde minik bir kaba tost yapip koydum ve onlarida orta boy siyah deri cantama koyup evin kapisina gittim.paltomuda askiliktan aldim ve deri uzun botlarimida giyip evden ciktim.
⛓⛓⛓
Merkezin parkina arabami parkedip indim ve iceri girdim.direk odaya girdim.lisa yine masadaydi.beni gorunce beni yanina cagirdi.bende paltomu asip yanina gittim.
Lisa-bak senin bulduklarinin ustune minik bilgiler bulmus seninkiler.ama senin telefonuna ulasamayinca bana verdiler.sahi senin telefonlarin niye kapali?
Benim telefonlarim kapalimiydi?cantamdan telefonumu cikarip baktim.cidden ucak modundaydi.ben uyuduktan sonra telefona hic bakmamistim ama ondan oncede acikti.
Rose-bilmem.
Lisa-nasil bilmem.kizim bu telefon senin degil mi
Rose-yo benim
Lisa-eee
Rose-bende bilmiyorum.yani uyudum kalkincada hic bakmadim.
Lisa-uyumadan once yapmissindir belki
Rose-hic hatirlamiyorum
Lisa-ay iyi beBende kendi yerime oturdum ve bilgisayari actim.bu sefer eski dosyalarda gezindim.baya eskilere gidince bazi isleri cozmeye baslamistim.bana verilmeyen ama yapilamazsa sıkınti olucak dosyalarla ugrastim ve asistani cagirip verdim ve onun ardindan bende odadan ciktim.biraz gezmeye karar verdim.ben kendim disarda gezerken omzumda bir el hissettim.arkami donup baktigimda jisung oldugunu gordum.oda yanima gecti.
Rose-bir sıkıntı mi var ji?
Han-yok ama ben bir sey merak ediyorum
Rose-istedigij gibi sor
Han-siz su rubyjanei taniyormusunuzBu soru aklima takilmisti.evet taniyordum ama ne zamandan beri.bu nasil aklina gelmisti.
Rose-nasil anlamadim
Han-ya iste onunla bir sohbet kurdunuz mu
Rose-tabikide hayir yoksa neden buraya getirmiyim
Han-anladim
Rose-bu ne icindi
Han-aklima takilmisti.herneyse beni minho bekliyorda ben gidiyim
Rose-iyi hadi gorusuruzAsklarim cerezlik bir bolum olsun diye,opuldunuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
polis kiz/chaennie
Actionbaskomiser chae ne zamandan beri oldurdugu kurbanlarinin ustune 'ch' yazan bir katili ariyordu ama katilde onu ariyordu