kapidaki

33 5 10
                                    

Rose uykusunda bilmem kacinci ruyasinda mutluyken uykusu yine bolundu.bu sefer evinin zil sesi doldurdu kulaklarini.rose zaten sinir hastasiydi ama bunu sadece lisa ve jisoo biliyordu.belki de biri daha biliyormuydu?

Oflayarak yerinden kalkti ve uyku sersemi bir sekilde kapiya gitti.ama odasinin kapisini bulamadi.gozleri kapaliydi.sinirle gozlerini acti ve kapi kolunu bulup asagiya indirdi ve odasindan cikmayi basardi.yavasca merdivenlerden ilerlerken kapi ardi ardina kesilmeden caliyordu.buda daha cok sinrileriyle oynuyor onu patlama noktasina getiriyordu.merdivenlerden sinirle indi ve duz kapiya yurumeye basladi.

Rose-kardesim az sabir ama neyim ben uzaylimi.

Kapiya geldiginde normalde kapi deliginden bakar.bakmasa bile her turlu arkadaki kisiyi bulurdu.ama bu sefer yapmadi.direk acti.uyku sersemi hersey karismisti.

Kapiyi acinca gordugu simayla gozlerini elleriyle ovaladi.ellerini gozlerinden ceksede ayni kisi vardi karsisinda.agzi ve gozleri saskibliktan son derece acilirken kaslarida havaya kalkti.

Karsisinda bir adet rubyjane vardi.gokde ararken yerde bulmustu onu.karsisindki gulumsedi.

Jane-beklemiyorun degil mi

(Rubyjane e jane diyicem)

Rose-hayir
Jane-misafirini iceri almiyicak misin

Rode kapidan cekildi.bu hareketleri o mu yapiyordu bilmiyordu ama icindeki bir his karsi cikmasina engel oluyordu.jane kapidan girdi ve rosede kapiyi kapatip yanina gitti ve salonda oturdular.

Suan bir seri katil ve bir baskomiser ayni evdeydu ve baskomiser aradigi ve sovdugu seri katili evine almisti.

Jane-merak ediyormusun
Rose-evet nerden buldun beni
Jane-ben zaten sei taniyordum

Rosenin kaslari kimbilir ne kadar havalanicakti bugun.jane bu yepkiye guldu.hevesi yerindeydu bugun belli.

Jane-ben seni hep taniyirdum ama sen beni yeni taniyorsun
Rose-ne icin geldin
Jane-hiic.seni kanli canli gormek istedim.baya guzelmissin

Bu sefer rodedeydi gulme sirasi.

Rose-bu benim ev halim
Jane-ev halin buysa disaridaki halini merak ediyorum
Rose-illa gorursun
Jane-chaeyoung

Rose sasirarak bakmisti karsisindkine.bu ismi sevmezdi ve kullanmazdida.neredeyse kimse bilmezdi.daha lisa ve jisooya soylememisken daha dun tanidigi bir katilin bilmesi garipti.

Rose-sen-
Jane-shhh.ben senin herseyini biliyorum.sende ogreneceklerinin hepsini ogrenmissin.gerisini ben sana soyleyebilirim

Rose hala saskindi.bir katilin onunla boyle ilgili olmasi garipti ama icinde biryerlerde baska bir duygu daha vardi.heyecan.nereden geldigini bilmiyordu ama hissediyordu.

Jane-al bu numaram

Akil dunyasindan onun sesiyle kendine gelmisti.ona baktiginda gozleriyle elini isaret etti.gozleru bu sefer ellerine kaydiginda ellerinde bir kagit vardi.eline aldi ve icini acti.numara vardi.telefonunu yukarida birakmisti. kagidi elinde burusturdu ve geri yuzune cevirdi gozlerini.gulumsuyordu.yerinden kalti.oda kalkti.kapiya gitti ve tam kapi sigindeyken baskomisere dondu.yuzunu yavasca baskomiserin yuzune yaklastirdi.baskomiser sasirmisti ama tepki vermiyordu,veremiyordu.katil yaklasti,yaklasti.katil gozlerini kapatti.baskomiser gozlerini kapattigini gorunce oda kapatti kendininkileri.vucudu artik ondan bagimsizdi.sanki ruhuyla bedeni ayrilmisti ve bedeni kendiliginden hareket ediyordu ve o bunu engelliyemiyordu.

Canlarim kisa oldu ama babaanneme gitmistik o yuzden.begenmeniz dilegiyle.sizi seviyorum,opuldunuzz💋💋💋

polis kiz/chaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin