Jane yavasca dudaklarini benimkilerden cekti.gozlerimi actim.hala bakisiyorduk.bu durum garipti ama suan bunu sogulamanin vakti degildi.hemde hic.ikimizde ne konusuyor ne birsey yapiyorduk.sadece bakiyorduk.ama o baska bir duyguyla ben saskinlikla.onun gozlerinin altindaki duyguyu tam secemiyordum.ama benimkinin secildigini dusunuyordum.en sonunda zaten kapidayken bana arkasini donup gitmisti ve gozden kaybolmustu.hala arkasindan baktigimi yuzume esen soguk ruzgarla anlamistim.hemen kendimi iceri attim ve kapiyi kapatip sirtimi kapiya yasladim.ben az once ne yasamistim?daha kimseyle arkadaslik bile zor kurarken suan biriyle opusmustum.hemde bir seri katille!bide ben onu ariyordum ama o benim ayaklarima gelmisti.eger bu medyaya tasinirsa mahvolurdum.hem ben hem o.insanlar kesinlikle bu iliskiyi normal karsilamaz ve ben isimden bile olabilirdim.iste bu olursa ben biterdim.ama suan kendimi yiyordum resmen.birisine anlatmaliydim ama anlatirsam ne tepki vericeginden korkuyordum.kime anlatirsam anlatayim normal tepkiler gormezdim.'unlu baskomiser pesinde oldugu bir seri katille iliskide bulundu'.aynen boyle olurdu haberler ve daha fazlasi.
Yukariya cikip telefonumu aldigimda elimde birsey hissettim.elimi kaldirip icine baktigimda kagit gordum.sonra jeton dustu o bana numarasini vermisti.bu aklima gelince istemsizce yuzumde bir siritma yerlesti.ama hemen duzelttim kagidi acip telefonuma kaydettim
Katil prenses🗡♥️
Bir anda icimden gelmisti boyle ama guzeldi.telefonu kapatmadan saate baktim 13.30.daha erkendi.simdi ne yapmaliydim?karakola gidip onu arastirmalimiydim?bu kadar yakinima gelmisken.buyuk bir cikmazdaydim suan.zaten arastirmistim arastiricagim kadar.daha fazlasini bulamazdim.lisa ararsa giderdim.
Evet simdi evde hoduk gibi kalmistim,harika.yapicak hicbirsey yoktu.merkezdede birseyler olmuyordu.zaten hep ayni sey oluyo.ben mesgulken hep is cikardi ama boyle bosken orasida bostu.bende en mantikli seyin uykuma geri donmek oldugunu dusundum ve kendimi bolunen uykuma geri attim..
Canlarim bilerke kisa yaptim yakinda guzel bir bolum gelicek.mafya yuriye bayram bitince basliyicam.bayramda herkes mesgul oldugu icin bitince atarim.yani cuma gunu beklenen gun.sizleri seviyorum,opuldunuzz💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
polis kiz/chaennie
Actionbaskomiser chae ne zamandan beri oldurdugu kurbanlarinin ustune 'ch' yazan bir katili ariyordu ama katilde onu ariyordu