kimse inanmiyor

24 3 5
                                    

Araba durunca sessizce indiler ve onden yine chanla chang gelip beni indirdiler.ben hala agliyordum ama sessizdi artik.kimse bana birsey demiyordu.eve girdik ve ayakkabilarimi cikardim.cocuklardan biri esyalarimida almisti cunku esyalarimin oldugu kutuyu masaya koymustu.beni salona gecirdiler ve koltuga oturttular.hepsi etrafima yerlesti.

Chan-simdi lutfen tam olarak ne oldugunu aciklarmisin bize?

Derin bir nefes aldim ve olaylari en basindan anlatmaya basladim.hepsi pur dikkat beni dinliyordu.komusmam bitince hepsi sok olmus bir ifadeyle bana bakiyordu.

Rose-ben cok ozur dilerim hepinizden sizi bosuna ugrastirdim bu iste

Aglamalarim hizlanmisti.han one cikip bana sarildi.artik onun kollarinda agliyordum.

Han-lutfen noona aglama artik burda mahvoluyorum bende.belkide hepsi benim yuzumden.ben soylemesem olmazdi hicbirsey.
Rose-hayir sen gercekleri soyledin hepsi benim hatam.sizlere en basinda anlatmaliydim.
Minho-bu bizim icin bir sorun degil ama kimse yani biz disinda kimse inanmaz.
Rose-zaten.baksaniza lisa bile bana inanmadi.o benim resmen cocukluk arkasimdi.

Aglamalarim gittikce hizlaniyordu.olanlari daha dikkatli dusundukce dahada kahroluyordum ve buda goz yaslarima vuruyordu.gozlerimin onu kararmaya basliyordu.neden bilmem ama uykum abarti geliyordu.sonra gozlerimin onu tamamen karardi ve bir uykuya yattim...

Bebisler bunu cerezlik yaptim.yarin full doluyum ama yazmaya calisirim.sizleri seviyorum,opuldunuzz💋💋💋

polis kiz/chaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin