kovuldum

20 5 7
                                    

Namjoon-dogru mu bu?

Kafami yere egdim.aslinda ne dogru ne yanlisdi ama cevabim yoktu.cunku zaten ben bile anlayamiyodum.hersey bu aralar karisik ilerliyordu.

Rose-efendim-
Namjoon-SUS ROSE!BUNLAR OLURKEN NERDEYDIN!BIZE EN BASINDA SOYLEMELIYDIN!

Mudur uzerindeki siniri atmak icin oldugu yerde donuyordu.ama sanki daha fazla sinirleniyordu.

Namjoon-KOVULDUN!POLISLIGE VEDA ET!ESYALARINI TOPLA VE GIT!SIMDI!!YARINDA SENI POLISLIKTEN ATICAM!HAYDI!!

Kafami yere egdim ve sonra kaldirip masama gittim ve esyalarimi yanda duran kutuya koydum.bunlari olabildigince hizli yapiyordum cunku suan dokunsalar aglayacak durumdaydim.elimdeki son esyayida kutuya yerlestirdim ve kutuyu kucagima aldim.onume dondum ve son kez mudurume ve lisaya bakip odadan ciktim.tabikide paltomu ve cantamida almistim.o kadar hizli yuruyordumki bir anda birine carptim ve elimdekilerle birlikte yere dustum.

Chan-baskomiserim iyi misiniz?

Sesinden chan oldugunu anlamistim ama kafami kaldiramadim cunku agliyordum.evet onun bana badkomiserim dedigi an benim icim mahvolmustu ve dayanamamistim salmistim zor tuttugum goz yaslarini.

Chan tek dizinin uzerine inip bana bakmaya calisti ama yuzumu daha cok yere egdim.chanda bir anda elini ceneme koyup kafami yerden kaldirdi ve yuzume bakti.ne kadar sasirdigi yuzunden belli oluyordu.

Chan-ne oldu boyle size!?
Rose-iyiyim chan

Hayir iyi degildim.hemde kesinlikle.Kelimeleri bile daha zar zor bir araya getiriyordum.

Chan-hayir siz iyi degilsiniz hadi bizim eve gidelim.
Rose-hayir chan iyiyim
Chan-bumu iyi haliniz lutfen.
Changbin-ne oluyor chan hyun- rose baskomiserim

Aglamam hizlandi.ben baskomiserlige ait degildim.hemde asla.

Changbinde chanin yanina coktu.

Changbin-siz gercekten iyi degilsiniz bizimkileri toplayip sizi bizim eve goturelimde bir konusalim.

Bu sefer itiraz etmeme firsat vermeden beni yerden kaldirdilar.beni yavasca yerden kaldirdilar ve koltuk altima gectiler.cikisa giderken changbin birini durdurdu ve birseyler soyledi ama ben o sira hicbirsey duymuyordum.aklim halim hala odada kalmisti.artik ben bir baskomiser degildim.ben artik cok boştum.

Yavasca arabaya gittik ve beni arkaya yerlestirdiler.o sirada farkettim ki hepsi arabadaydi.onlarda yerine yerlesince araba calisti ve eve dogru gittik...

Selam asklarim!bu hikayede cook uzun zamandir gorusmuyorduk.ama hicbir zaman buna zaman bulamadigin icindi bu.sizden coook ozur diliyorum.bu arada mafya yuri nin bir duzeni var ama bunu yok.bu daha minik bir fic oldugu icin bunu herzaman yazmiyorum ama o artik bence tam bir fic oldu.herneyse cok bos yaptim.sizleri seviyorum,opuldunuzz💋💋💋

polis kiz/chaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin