Rose gozlerini kapatinca hepsi panige kapildi.chan hemen kucagina aldi ve hizla disariya ciktilar ve arabaya gectiler.minho surucu koltugunau gecip hastaneye surmeye basladi.arabanin icinde onun icin 8 kisi endiselenirken baska bir yerde biri daha vardi...
Araba hizlica hastanenin onunde durunca arabadan hemen indiler ve hastaneyr girdiler.roseyi hemen sedyeye yatirdilar ve muayene odasina goturduler.
Herkes disarida bekliyordu.5 dakika sonra icerden doktor cikti ve iyi oldugunu yorgunluktan bayildigini soyledi ve gitti.herkes tam iceriye giricekken arkadan biri gelip onlerine gecti.herkes gelen kisiye saskinlikla bakiyorken onlari durdurdu.
Ruby-ben ilk giricem
Herkes daha anin sokundayken ruby iceriye bebeginin yanina girdi.yanindaki koltuga oturdu ve saclarini oksadi.
Ruby-hepsi benim yuzumden oldu guzelim.ama merak etme hersey cok daha iyi olucak.ikimiz hep mutlu kalicaz.
Rose-evet sevgilimRuby sevgilisinin yuzune bakti.ve yuzune bir tebessum eklendi.uzerine egilip dudaklarina yapisti.dudaklarinda ozlem gideriyordu.ruby oldugu koltuktan kalkip yataga rosenin ustune cikti ve orda devam ettiler.tam rubynin elleri tisortune giderken rose onu durdurdu.
Rose-burda olmaz sonra
Ruby-burdan ciktigin an evime goturucem haberin olsun fistigimRose basini salladi.ruby ustunden kalkip yere indi ve yanagina son kez opucuk kondurdu.
Ruby-disardayim digerleriyle konus sonra eve geceriz.
Rose yine kafa salladi.bilmiyorduki birdaha gorusemeyeceklerini..
Ruby odadan cikti ve skz girdi.rose onlarlada klasik konusmayi yapti ve onlarda doktor gelince ciktilar.doktor odaya girip kapiyi kapatti ve kilitledi.yataga dogru ilerledi ve kenarina oturdu.
Doktor-nasilsiniz
Rose-iyiyim
Doktor-bir agriniz var mi
Rose-yok
Doktor-superKadin birseyler daha mirildandi kendi kendine ama rose duyamadi.kadin "son nefesinde agrilarinin olmamasi iyi" demisti.
Rose-efendim
Doktor-birsey demedim
Rose-neden digerlerini cikardiniz ve kapiyi kilitlediniz
Doktor-muayene edicegim siziRose anlamiyordu.kac kisi gelmisti ama kapi asla kilitlenmemisti.zaten her filmde herkes burdayken bile muayene ediyorlardi.birseyler oluyordu ama rose habersizdi.anlamisti ama anlamamisti.doktorun seside biryerden tanidik geliyordu aslinda ama tam cikaramamisti.belki biraz daha konuşsa anlardi.sonucta o bir polisti,anlardi.ama suan sessiz olmaliydi.
Doktor-neden bir katille ciktin
Bir anda sasirmisti.bu onu nerden biliyordu.doktorun sesine odaklandi.simdi yavasca parcalar yerlesiyordu.sesi cıkariyordu.biraz daha dusundu.evet bir sonuca ulasmisti.bu jisoo unnienin sesiydi.ama ona caktirmamaliydi.ilk once neden boyle bir sey yaptigini cozmeliydi.
Rose-ne alaka hanimefendi
Doktor-bir soru sordum
Rose-yok oyle birseyKimsede suan ciktiklarini bilmiyordu.zaten en guvendigi kisi tarafindan ihanete ugramisti.bu olaydan sonrada kimseyler birsey konusmamisti.
Doktor-benden bir seymi saklayabilecegini saniyorsun rose?
Doktor-siz hastalarinizla boyle mi konusursunuz
Doktor-hala anlamadin mi
Rose-anladim tabikide jisoo unnieJisoo en kotu siritmasini ortaya koydu.anlamasi icin konusuyordu zaten.o anlayinca perugunu cikardi ve onlugunude cikardi.en gercek haliyle duruyordu.gozlerinde makyaj vardi.agzinida maskeyle gizlemisti.zaten o taninmazdi heryerde.birtek karakolda taninirdi o yuzden ekstra bir cabaya gerek yoktu.isini halledip gidicekti sadece.ama birini bekliyordu.oda gelince basliyicaklardi.
Jisoo agzini acmistiki kapi calindi.rose herhangi birinin geldigini dusundu ama jisoo biliyordu.gelmisti.iste simdi eglence zamaniydi.kalkip ilk once kilidi acti sonrada kapiyi.kapidaki kisi iceri girince rosenin ustune ekstra bir sok dalgasi daha geldi.bugun gercekten birseyler donuyordu.
Lisa-bir hosgeldin yokmu canim arkadasim
Canlarim uzun bir aradan sonra tekrar gorustuk.bu siralar yazma istegim sifir oldugu icin yazamiyordum.koyde otururken internet olmiyinca yazdim.internet elime gecince aticam.sizleri seviyorum,opuldunuzz💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
polis kiz/chaennie
Actionbaskomiser chae ne zamandan beri oldurdugu kurbanlarinin ustune 'ch' yazan bir katili ariyordu ama katilde onu ariyordu