(1)Yağmur Kara

335 15 4
                                    

Anne...!Baba...! gitmeyin, yine bırakmayın beni dayanamam... Anne...!

Kafamın içindeki sesler ile gözlerimi araladım. Yine annem ve babam rüyama girmişti. Annemi görmek beni ne kadar mutlu etsede babamı görmek istemiyordum. Çalan alarmı kapatıp hızlıca yataktan kalktım ve hazırlanıp evden çıktım.

Ben Yağmur, Yağmur Kara. Abimle yaşıyorum, yaşamak denilirse tabi. Annem ve babam öldü. Abim Altay, ayyaşın teki. Kimsesiz hayatımızda ikimize bakmaya çalışıyorum çünkü o sabahtan akşama kadar kumar masalarında içkilerle geçirir gününü. Akşam geldiğinde iyi günündeyse bana sataşmaz,kötüyse gelip sinirini benden çıkarır ve her seferinde beni hayattan bıktırırdı. Her halükarda ise kazandığım paraya çökerdi.

Çalıştığım restorana geldim, hızlıca önlüğümü giyip müşterilerle ilgilenmeye başladım. En yakın ve tek arkadaşım olan Naz ile burada tanıştık. Beraber çalışıyoruz.
"Yağmur nerede kaldın? Selim Bey gelecek birazdan."
O sırada patronumuz Selim Bey restorana giriş yaptı. Gelir gelmez tüm çalışanları mutfakta topladı. Herkesin burada olduğunu görünce konuşmaya başladı.

"Bugün akşam çok büyük misafirlerimiz gelecek, sadece onlar olacak. Yağmur, Naz, Kaan ve Ali misafirlerimizle siz ilgileneceksiniz. Karşılık olarak ek mesai ücreti alacaksınız, merak etmeyin. Bugün benim için çok önemli, hiç bir eksiklik veya herhangi bir olumsuz durum istemiyorum. Size güveniyorum arkadaşlar. Misafirlerimiz akşam yedide gelecekler, restoranı beşte kapatıyoruz. Diğer arkadaşlar o saatte çıkabilirler. Herkese kolay gelsin."

Arada sırada iş adamları burada iş yemeklerini gerçekleştirirlerdi. Onların olacağı akşam restoran kapatılırdı.
Diğer seferlerde biz görevli olmadığımız için bugün biz görevli olacaktık. Saatler hızlıca geçti ve akşam oldu. Saat geldiğinde hepimiz kapıda beklemeye başladık. Yavaş yavaş arabalar görünmeye başlamıştı. Siyah ve lüks araçlarından inmeye başladılar. Normalde gelen misafirler böyle olmazlardı, sanırım Selim Bey'in dediği gibi büyük insanlar.

Önce korumalar indi, mekanın her yerine dağıldılar. Sonra asıl kişiler geliyorlardı. Selim Bey hepsini kapıda karşılayıp bir şeyler söylüyordu. 9 büyük iş insanı, bazılarının yanında eşleri olduğunu düşündüğüm kadınlar vardı. İçlerinden birisi diğerlerine göre dikkatimi çekmişti. Sert ve keskin yüz hatları, uzun kirpiklerinin altındaki soğuk bakışları, uzun boyu ve heybetli vücudu ile kesinlikle çok yakışıklıydı. Ama beni ilgilendirmiyordu.

Sonuçta bir daha göremeyecektim değil mi?

Hepsi masaya oturdular o en başa oturmuştu.

"Yağmur benim gördüğümü sende görüyorsun değil mi? Kızım şunlara bak." Naz'ın konuşmasıyla ona döndüm. "Abartma Naz her zaman gelen kişiler işte." Bana yandan kınayıcı bir bakış attı. "Kesinlikle her zaman gelenlerden değil." Oflayarak konuştum. "Tamam Naz hadi dikkatini dağıtma bir aksilik çıkarsa Selim Bey mahveder bizi." Kafasını beni onaylar şekilde salladı. "Haklısın Yağmur işimize bakalım, zaten bize bakmazlar."

Selim Bey'in işaretiyle masaya ilerledik, menüleri verdik. Onlar menüye bakarken bizde ikramları götürmüştük. Şimdi ise  siparişlerini alacaktık.

Herkes siparişlerini veriyordu bizde not alıyorduk. Kalabalık oldukları için kişileri kendi aramızda paylaşmıştık. Onun siparişini ben alacaktım. Herkes siparişini verdikten sonra sıra ona geldi istediklerini söyledi. Sesi de kendi gibi etkileyici ve sertti.

Siparişleri aldıktan sonra mutfağa geri döndük, yemekleri söyledik. Yemekler hazırlandıktan sonra masalara doğru yol aldık. Yemekleri masaya koyuyorduk ki ona yaklaşınca gereksiz bir şekilde heyecan yapmıştım. Ellerim titremiş, dökmemek için ekstra bir çaba sarf etmiştim. İçecekleri koyduktan sonra kolumu geri çekerken kollarımız birbirine değmişti. Hızlıca kolumu çektim. "Özür dilerim efendim." Kafasını kaldırıp bakmaya tenezzül bile etmemişti. Masadan uzaklaşıp mutfağa doğru giderken Selim Bey'in öfkeli bakışlarıyla karşılaşmıştım.

       
                                 🌊

MERHABA! İlk bölüm bitti. Umarım beğenmişsinizdir. Bu bölümün bu kadar kısa olduğuna bakmayın,bölümler giderek uzuyor. İlk bölüm olduğu için böyle. Eğer 2. Bölüme geçmek isterseniz yıldıza tıklamayı unutmayın!
Satır arası yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.

Hoşçakalın, Meftun kalın.

İnstagram: sobera.wq

MEFTUN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin