4(2)

141 4 1
                                    

Razem z Patrykiem i Natalką poszliśmy do domu gdzie było całe genzie,Natalia weszła jako pierwsza i zawołała genziakow na dół,później ja wraz z Patrykiem weszliśmy do domu Patryk wydarł się na cały dom "moja siostra przyjechała",wszyscy domownicy podeszli do mnie i się przedstawili mój brat wpad na pomysł żeby zrobić imprezę na moją czesc wszyscy się zgodzili.

Każdy podzielił się co ma robić
Ja+Bartek +Wika my Pojechaliśmy na zakupy
Patryk+fausti pompowali balony
Hania+Świezy +oliwier tekorowali dom

Kilka godzin później

Za godzinę muszę już być w domu genzie na imprezie nanmoja cześć więc trzeba się naszykować postanowiłam że ubiorę czarną obcisła sukienkę, włosy pokręciłam a makijaż postanowiłam że zrobię mocny.
Zamówiłam ubera i pojechałam pod dom G gdzie drzwi otworzył mi Bartek
B:Ładnie wygadasz
K:dzięki, ty też
B:dzięki
Nasza konwersacje przerwa Hania która zauważyła ze przyszłam
H:Kira jak ty ładnie wyglądasz
K:dzięki Hania już druga osoba mi to mówi
H:to co idziemy?
K/B:chodźmy
H:patrzcie kogo przyprowadziłam
Każdy krzyknoł moje imię wszyscy już byli więc zaczęliśmy zabawę.Bylo już grubo po północy i każdy był już upity połowa pojechała do domu,dziewczyny i swiezy  poszli spać na dole zostali ja,Bartek,i Patryk który stwierdził że idzie z chłopakami wykompac się w jeziorku(jesteśmy w starym domu G-autorka )ja już miałam zamawiać ubera ale Bartek mnie powstrzymał i zaproponował żebym spala w jego pokoju a ze byliśmy lekko wstawieni skorzystałam z jego propozycji i poszliśmy spać.

A z racji tego że nie miałam ubrań na zmianę musiałam spać w samej bieliźnie więc zdjęłam sukienkę i położyłam się na łóżku na którym Bartek już leżał i poszliśmy spać.

————————————————
Hejka dzisiaj może pojawią się dwa rozdziały piszcie czy ma coś się zadziać w kolejnych rozdziałach

dzień który zmienił moje życie. Genzie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz