Dziś postanowiłam że wpadnę zobaczyć się z bratem oraz wkoncu pogadam z Bartkiem,gdy byłam już gotowa Zamówiłam ubera żeby pojechać pod dom G.
Gdy weszłam do pomieszczenia przywitały mnie dziewczyny,zapytałam się czy jest Bartek ale one powiedziały ze wyjechał na jakiś czas do Chęcin żeby przemyśleć kilka spraw.Patryk przyszedł do mnie z nie typowa sprawa czy nie chcila bym założyć swojego kanału na yt i na grywać dla innych filmów,musiałam to przemyśleć,gdy tak myślałam zadzwonił mój telefon był on z wytwórni muzycznej w której kiedyś nagrywałam piosenkę.
Wt:dzień dobry panno Kiro chcemy zaproponować pani podpisanie umowy na rok z tym wiąże się album,oraz trasa koncertowa i jak jest pani zainteresowana?
K:dzień dobry oczywiście że się zgadzamGdy się rozłączyłam zaczęłam krzyczeć że szczęścia a reszta nie wiedziała co się dzieje gdy się już trochę uspokoiłam opowiedzialam im jaka dostałam propozycje Patryk nie mógł uwierzyć ze jego mala siostrzyczka dostała taka szanse .
Zadzwoniłam do Filipa żeby mo powiedzieć jaka szanse od losu dostałam,ale nie spodziewałam się że on mi zabroni przyjąć takiej szansy,gdy się rozłączyłam dziewczyny zaczęły się mnie pytać co się stało ja im wszystko opowiedziałam i powiedziałam im że z nim zerwałam.
CZYTASZ
dzień który zmienił moje życie. Genzie
CasualeOpowieść o dziewczynie która przyjeżdża do Polski żeby zrobić niespodziankę bratu oraz poznaję chłopaka który zmieni jej życie