Selam ben Güneş Atalar 16 yaşındayım ve annem ile beraber İstanbula taşındık beni yeni bir okula yazdırdı annem. Fakat ben bi tık asosyalim ve 10. Sınıfta okula yeni gelmem benim için hiç iyi olmicak.
Yani okulumun ilk günüydü saat 7 civarında kalkıp okula hazırlandım okulda forma zorunluluğu yoktu neyse ki kahverengi saçlarımı taradım ve rimel sürüp evden çıktım okulum yakındı.
Giydiği kıyafet👇
Yavaşça okula doğru baktım bayağı büyüktü ve çok heybetli görünüyordu o sırada kapının önünde motorun üstündeki birkaç çocuğu gördüm kardeşlerini falan bırakmışlar dır diyerek onları süzmeyi bıraktım ve okulun bahçesinden içeri girdim.
Müdür yardımcısının yanına gidip sınıfımı sordum 10/C olduğunu öğrenip üst kata doğru çıktım.
Sınıfın önünde durdum derin bir nefes alıp içeri girdim.
Bir sürü yabancı bakış aldım ve o sırada yanıma üçlü bir arkadaş grubu geldi başlarında olduğunu düşündüğüm kız konuştu
"Yenisin galiba"
"Evet yeni geldim"
"Tanışalım o zaman canım Didem ben"
"Güneş bende"
O sırada bir kıkırtı duydum ve bir ses geldi
"Olum Gece vardı şimdi Güneş geldi noluyo sınıfa"
"Neyse Güneş çim arka sıralarda boş geç biryere" dedi adı Didem olan kız ve arkadaşlarını alıp gitti evet hızlı bir başlangıç oldu.
Cam kenari arka sıraya geçtim ve çantamdan kitabımı alıp okumaya başladım.
Yanımda bir hareketlilik olunca başımı okuduğum kitaptan kaldırdım ve motorun üstündeki o çocuklardan birini gördüm.
"Kalk burası benim"
"Pardon istediğim yete otururum"
"Kızım daha beni tanımıyorsun boş yapma kalk"
Ona bakmayı kesip kitabıma geri döndüm çünkü başıma bela almak istemiyordum.
O sırada çocuğun arkadaşlarından biri geldi
"Hey yeni kız kalksan iyi edersin"
"Niyeymis o"
"Sence biz normalmiş gibi görünüyorsunuz motorla gelmeler falan kalk şuradan basın ağrımasın sonra"
O sırada deminki çocuk konuştu
"Gerek yok otursun hanımefendi"
Çattık diye düşündüm ama dışarıdan bisey yansitmadim ve kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım.
Uyuyodum evet güzel bir uykudaydım fakat dış dünya ile bağlantım kesilmemisti sanki saçlarımda eller hissettim konuşmalar gülüşmeler hatta kahkahalar ama hepsi birer rüya gibiydi sanki.
Kafamı yavaşça sıradan kaldırdım ve ilk önce etrafını taradım o çocuklar dışında başka kimse yoktu onlardan kimsede bana bakmiyordu zaten. Gözlerimi saate döndürdüm ve öğlen arası olduğunu fark ettim dersleri dinlemesem bile sonradan çalışıp yüksek alma gibi bir özelliğim vardı.
Sıradan kalktım ve kantine gitmek için merdivenlere yöneldim.
Abiye 2 Çikolatanın parasını ödeyip çikolataları aldım.
Arkamı döndüğümde an kocaman bir bedene çarptım ve popo üstü yere düştüm.
Kafamı kaldırıp çarptığım bedene bakınca sınıftaki o çocuk olduğunu fark ettim.
Upss
Selamlar bir hikayesinde sonuna geldik ilk Bölüm bi tık sıkıcı olmuş olabilir ama güzel olucak inanın neyse ben kaçar bayyy
415 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Zorbam
Teen FictionYeni okulunun ilk günü karışmaması gereken o gruba karışan Güneş'in başına neler gelicek??